Najwidoczniej nigdy nie widziałeś pływających turian. Masa chlapania i wierzgania. Oprócz momentów, kiedy się topimy.
-- Garrus Vakarian
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Umiejętności

Roelka @ 23.07.2011, 11:06
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Pistolety

Strzelec Wyborowy

Dostępny tylko przy korzystaniu z pistoletów.

Zwiększa celność o 60 %, zwiększa szybkostrzelność o 1 nabój na sekundę i zmniejsza ciepło o 30% w ramach kompensacji.

Czas Działania: 10 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Zaawansowany Strzelec Wyborowy

Zwiększa celność o 60%, zwiększa szybkostrzelność o 1,5 naboju na sekundę, zmniejsza ciepło o 40% w ramach kompensacji.

Czas Działania: 13 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Mistrzowski Strzelec Wyborowy

Zwiększa celność o 60%, zwiększa szybkostrzelność o 2 naboje na sekundę, zmniejsza ciepło o 50% w ramach kompensacji.

Czas Działania: 16 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Karabiny Szturmowe

Fala Ognia

Dostępna tylko przy korzystaniu z karabinów szturmowych.

Strzał z karabinu generuje o 40% mniej ciepła, kosztuje 20% mniej celności.

Czas Działania: 10 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Zaawansowana Fala Ognia

Generuje 50% mniej ciepłą, kosztuje 30% mniej celności.

Czas Działania: 12 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Mistrzowska Fala Ognia

Generuje 60% mniej ciepła, kosztuje 40% mniej celności.

Czas Działania: 15 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Karabiny Snajperskie

Zabójstwo

Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich.

Następny strzał zada obrażenia o 50% większe.

Czas Działania: 20 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Zaawansowane Zabójstwo

Następny strzał zada obrażenia o 125% większe.

Czas Działania: 20 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Mistrzowskie Zabójstwo

Następny strzał zada obrażenia o 225% większe.

Czas Działania: 20 sekund
Czas Ładowania: 45 sekund

Strzelby

Rzeź

Dostępna tylko przy używaniu strzelb.

Wystrzeliwuje eksplozję cząsteczek, która zadaje 50% obrażeń każdemu wrogowi w promieniu 2 metrów od punktu uderzenia.

Koszt Celności: 40%
Czas Ładowania: 45 sekund

Zaawansowana Rzeź

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 100% każdemu wrogowi w odległości 2 metrów od miejsca uderzenia.

Koszt Celności: 40%
Czas Ładowania: 45 sekund

Mistrzowska Rzeź

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 150% w promieniu 3 metrów od miejsca uderzenia.

Koszt Celności: 40%
Czas Ładowania: 45 sekund

Pancerz Podstawowy, Pancerz Taktyczny, Pancerz Bojowy

Wzmocnienie Tarczy

Przywraca 30% tarczy na sekundę.

Czas Działania: 2 sekundy
Czas Ładowania: 45 sekund
Koszt Celności: 30%

Zaawansowane Wzmocnienie Tarczy

Przywraca 40% tarczy na sekundę.

Czas Działania: 2 sekundy
Czas Ładowania: 45 sekund
Koszt Celności: 30%

Mistrzowskie Wzmocnienie Tarczy

Przywraca 50% tarczy na sekundę.

Czas Działania: 2 sekundy
Czas Ładowania: 45 sekund
Koszt Celności: 30%

Szkolenie Szturmowe

Przypływ Adrenaliny

Skraca czas odnawiania wszystkich talentów tak, że można natychmiast z nich skorzystać.

Czas Ładowania: 120 sekund
Koszt Celności: 30%

Zaawansowany Przypływ Adrenaliny

Skraca czas odnawiania wszystkich talentów tak, że można natychmiast z nich skorzystać.

Czas Ładowania: 90 sekund
Koszt Celności: 30%

Mistrzowski Przypływ Adrenaliny

Przywraca 50% tarczy na sekundę.

Skraca czas odnawiania wszystkich talentów tak, że można natychmiast z nich skorzystać.

Czas Ładowania: 45 sekund
Koszt Celności: 30%

Zdrowie

Niewrażliwość

Zwiększa ochronę przed obrażeniami o 50%.

Czas Działania: 10 sekund
Czas Ładowania:60 sekund
Koszt Celności: 30%

Zaawansowana Niewrażliwość

Zwiększa ochronę przed obrażeniami o 60%.

Czas Działania: 15 sekund
Czas Ładowania:45 sekund
Koszt Celności: 30%

Mistrzowska Niewrażliwość

Zwiększa ochronę przed obrażeniami o 80%.

Czas Działania: 20 sekund
Czas Ładowania:30 sekund
Koszt Celności: 30%

Zdrowie

Porażenie Nerwowe

Pozbawia organicznych wrogów przytomności na 1 sekundę.

Zadaje 40 obrażeń toksycznych

Czas Ładowania:45 sekund
Koszt Celności: 60%

Zaawansowane Porażenie Nerwowe

Pozbawia organicznego wroga przytomności na 3 sekundy.

Zadaje 80 obrażeń toksycznych

Czas Ładowania:45 sekund
Koszt Celności: 60%

Mistrzowskie Porażenie Nerwowe

Pozbawia organicznego wroga przytomności na 5 sekund.

Zadaje 120 obrażeń toksycznych.

Czas Ładowania:45 sekund
Koszt Celności: 60%

Technologia

Sabotaż

Może używać umiejętności Deszyfracji na łatwych zabezpieczeniach.

Zadaje 50 obrażeń w promieniu 6 metrów. Przegrzewa broń wrogów. Rozpala ją zadając 2 obrażenia na sekundę.

Czas Działania:15 sekund
Czas Ładowania:60 sekund
Koszt Celności: 60%

Zaawansowany Sabotaż

Może używać umiejętności Deszyfracji na średnich zabezpieczeniach.

Zadaje 100 obrażeń w promieniu 8 metrów. Przegrzewa broń przeciwnika. Rozpala ją zadając 3 obrażenia na sekundę.

Czas Działania:20 sekund
Czas Ładowania:50 sekund
Koszt Celności: 60%

Mistrzowski Sabotaż

Może używać umiejętności Deszyfracji na trudnych zabezpieczeniach.

Zadaje 150 obrażeń w promieniu 10 metrów. Przegrzewa broń wrogów. Rozpala ją, zadając 4 obrażenia na sekundę.

Czas Działania:25 sekund
Czas Ładowania:40 sekund
Koszt Celności: 60%

Technologia

Przeciążenie

Zadaje tarczom wroga w promieniu 6 metrów 200 obrażeń.

Sprawia, że są o 20% bardziej podatni na obrażenia przez 10 sekund..

Czas Działania:10 sekund
Czas Ładowania:60 sekund
Koszt Celności: 60%

Zaawansowane Przeciążenie

Może korzystać w umiejętności Elektroniki na średnich zabezpieczeniach.

Zadaje 100 obrażeń w promieniu 8 metrów.

Zadaje 400 obrażeń wrogim tarczom.

Sprawia, że są o 25% bardziej podatni na obrażenia przez 10 sekund.

Czas Działania:10 sekund
Czas Ładowania:50 sekund
Koszt Celności: 60%

Mistrzowskie Przeciążenie

Może używać umiejętności Elektroniki na trudnych zabezpieczeniach.

Zadaje 150 obrażeń w promieniu 10 metrów.

Zadaje 600 obrażeń tarczom wrogów.

Sprawia, że są o 30% bardziej podatni na obrażenia przez 10 sekund.

Czas Działania:10 sekund
Czas Ładowania:40 sekund
Koszt Celności: 60%

Technologia

Hakowanie SI

Sprawia, że mechaniczni wrogowie na jakiś czas wpadają w szał i atakują wszystko, co znajduje się w pobliżu, łącznie ze swoimi uprzednimi sojusznikami.

Czas Działania:20 sekund
Czas Ładowania:60 sekund
Koszt Celności: 80%

Zaawansowane Hakowanie SI

Hakowanie będzie teraz działać na bardziej zaawansowanych syntetycznych przeciwników.

Czas Działania:25 sekund
Czas Ładowania:50 sekund
Koszt Celności: 80%

Mistrzowskie Hakowanie SI

Sprawia, że każdy przeciwnik poza najtwardszym wpadnie w szał.

Czas Działania:30 sekund
Czas Ładowania:40 sekund
Koszt Celności: 80%

Specjalne

Jedność

Przywraca martwych członków oddziału z 15% żywotności i 40% tarcz.

Czas Ładowania:150 sekund
Koszt Celności: 45%

Zaawansowana Jedność

Przywraca martwych członków oddziału z 20% żywotności i 60% tarcz.

Czas Ładowania:120 sekund
Koszt Celności: 30%

Mistrzowska Jedność

Przywraca martwych członków oddziału z 30% żywotności i 100% tarcz.

Czas Ładowania:90 sekund
Koszt Celności: 30%

Do stworzenia artykułu wykorzystano informacje dostępne na masseffect.wikia.com.