Nie ma światła? A mówili, że będzie...
-- Matka Benezja, umierając
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Talenty

Roelka @ 23.07.2011, 11:06
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Broń

Pistolety

Zwiększa celność i obrażenia zadawane przez pistolety.

Umożliwia zdobycie zdolności Strzelec Wyborowy. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Szturmowiec, Adept, Szpieg, Inżynier.

Poziom Obrażenia Celność Dodatkowo
1: +5% +10%
2: +8% +14%
3: Umiejętność: Strzelec Wyborowy
4: +10% +17% Strzelby (Żołnierz)
5: +12% +20% Karabiny Snajperskie (Szpieg)
6: +14% +22% Strzelby (Szturmowiec), Pancerz Podstawowy (Inżynier)
7: +16% +24%
8: Umiejętność: Zaawansowany Strzelec Wyborowy
9: +18% +26%
10: +19% +28%
11: +20% +30%
12: Umiejętność: Mistrzowski Strzelec Wyborowy

Karabiny Szturmowe

Zwiększa celność i obrażenia zadawane przez karabiny szturmowe.

Umożliwia zdobycie zdolności Fala Ognia. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Agent Turian i Krogański Czempion.

Poziom Obrażenia Celność Dodatkowo
1: Umiejętność: Fala Ognia
2: +5% +10%
3: +8% +14%
4: +10% +17% Strzelby (Żołnierz)
5: +12% +20% Strzelby (Krogański Czempion)
6: +14% +22% Karabiny Snajperskie (Agent Turian)
7: +16% +24% Karabiny Snajperskie (Żołnierz)
8: Umiejętność: Zaawansowana Fala Ognia
9: +18% +26%
10: +19% +28%
11: +20% +30%
12: Umiejętność: Mistrzowska Fala Ognia

Karabiny Snajperskie

Zwiększa celność i obrażenia zadawane przez karabiny snajperskie.

Umożliwia zdobycie zdolności Zabójstwo. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Szpieg i Agent Turian.

Poziom Obrażenia Celność
1: +5% +10%
2: +8% +14%
3: Umiejętność: Zabójstwo
4: +10% +17%
5: +12% +20%
6: +14% +22%
7: +16% +24%
8: Umiejętność: Zaawansowane Zabójstwo
9: +18% +26%
10: +19% +28%
11: +20% +30%
12: Umiejętność: Mistrzowskie Zabójstwo

Strzelby

Zwiększa celność i obrażenia zadawane przez strzelby.

Umożliwia zdobycie zdolności Rzeź. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Szturmowiec , Krogański Czempion i Mechanik Quarian.

Poziom Obrażenia Celność
1: +5% +10%
2: +8% +14%
3: +10% +17%
4: Umiejętność: Rzeź
5: +12% +20%
6: +14% +22%
7: +16% +24%
8: Umiejętność: Zaawansowana Rzeź
9: +18% +26%
10: +19% +28%
11: +20% +30%
12: Umiejętność: Mistrzowska Rzeź

Pancerz

Pancerz Podstawowy

Pozwala korzystać z lekkiego pancerza. Zwiększa ochronę przed obrażeniami.

Umożliwia zdobycie zdolności Wzmocnienie Tarczy. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept, Mechanik Quarian i Inżynier.

Poziom Odporność Redukcja Obrażeń Dodatkowo
1: +5% 5%
2: +8% 8%
3: Umiejętność: Wzmocnienie Tarczy
4: +10% 10%
5: +12% 12% Pistolety (Adept), Pierwsza Pomoc (Mechanik Quarian)
6: +14% 14%
7: +16% 16%
8: Umiejętność: Zaawansowane Wzmocnienie Tarczy
9: +18% 18%
10: +19% 19%
11: +20% 20%
12: Umiejętność: Mistrzowskie Wzmocnienie Tarczy

Pancerz Taktyczny

Pozwala korzystać z lekkiego pancerza. Zwiększa ochronę przed obrażeniami.

Umożliwia zdobycie zdolności Wzmocnienie Tarczy.
Odblokowuje średni pancerz. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Szpieg, Agent Turian i Szturmowiec.

Poziom Odporność Redukcja Obrażeń Dodatkowo
1: +5% 5%
2: +8% 8%
3: Umiejętność: Wzmocnienie Tarczy
4: +10% 10%
5: +12% 12% Szkolenie Szturmowe (Agent Turian)
6: +14% 14% Zdrowie (Szpieg)
7: +16% 16% Średni Pancerz
8: Umiejętność: Zaawansowane Wzmocnienie Tarczy
9: +18% 18%
10: +19% 19%
11: +20% 20%
12: Umiejętność: Mistrzowskie Wzmocnienie Tarczy

Pancerz Bojowy

Pozwala korzystać ze średniego pancerza. Zwiększa ochronę przed obrażeniami.

Umożliwia zdobycie zdolności Wzmocnienie Tarczy.
Odblokowuje ciężki pancerz. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz i Krogański Czempion.

Poziom Odporność Redukcja Obrażeń Dodatkowo
1: +5% 5%
2: +8% 8%
3: Umiejętność: Wzmocnienie Tarczy
4: +10% 10% Zdrowie (Krogański Czempion)
5: +12% 12%
6: +14% 14% Pierwsza Pomoc (Żołnierz)
7: +16% 16% Ciężki Pancerz
8: Umiejętność: Zaawansowane Wzmocnienie Tarczy
9: +18% 18%
10: +19% 19%
11: +20% 20%
12: Umiejętność: Mistrzowskie Wzmocnienie Tarczy

Walka

Szkolenie Szturmowe

Zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz. Zwiększa obrażenia zadawane bronią.

Umożliwia zdobycie zdolności Przypływ Adrenaliny. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Szturmowiec i Agent Turian.

Poziom Obrażenia Broni Obrażenia w Walce Wręcz Dodatkowo
1: +1% +30%
2: +2% +35%
3: Umiejętność: Przypływ Adrenaliny
4: +3% +4%
5: +4% +44% Pancerz Taktyczny (Szturmowiec), Zdrowie (Żołnierz)
6: +5% +48%
7: +6% +52%
8: Umiejętność: Zaawansowany Przypływ Adrenaliny
9: +7% +56%
10: +8% +60%
11: +9% +64%
12: Umiejętność: Mistrzowski Przypływ Adrenaliny

Zdrowie

Zwiększa żywotność.

Umożliwia zdobycie zdolności Niewrażliwość. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Żołnierz, Szpieg i Krogański Czempion.

Poziom Zwiększenie Zdrowia
1: +10%
2: +14%
3: +17%
4: Umiejętność: Niewrażliwość
5: +20%
6: +22%
7: +24%
8: Umiejętność: Zaawansowana Niewrażliwość
9: +26%
10: +28%
11: +30%
12: Umiejętność: Mistrzowska Niewrażliwość

Biotyka

Rzut

Generuje pole efektu masy wystarczająco silne, by rozrzucać przedmioty i wrogów. Każdy wydany punkt zwiększa siłę Rzutu, wyrzucając przeciwników dalej i zadając większe obrażenia.

Umożliwia zdobycie talentu Podniesienie. Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept, Strażnik , Szturmowiec, Naukowiec Asari i Krogański Czempion.

Poziom Siła Promień Czas Ładowania Koszt Celności Dodatkowo
1: 600 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
2: 650 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
3: 700 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
4: 750 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
5: 800 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
6: 850 Niutonów 4 m 60 sekund 60% Talent: Podniesienie (Adept, Naukowiec Asari)
7: 900 Niutonów 4 m 60 sekund 60%
8 (Zaawansowany Rzut): 1000 Niutonów 5 m 50 sekund 45%
9: 1050 Niutonów 5 m 50 sekund 45%
10: 1100 Niutonów 5 m 50 sekund 45%
11: 1150 Niutonów 5 m 50 sekund 45%
12 (Mistrzowski Rzut): 1250 Niutonów 6 m 40 sekund 30%

Podniesienie

Emituje sferę potężnej anty grawitacji.

Każda istota lub przedmiot znajdujące się w polu działania unoszą się do góry. Wrogowie są tymczasowo unieruchomieni, dopóki nie spadną na ziemię. Każdy wydany punkt wydłuża czas działania Podniesienia.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept, Strażnik , Szturmowieci Naukowiec Asari.

Poziom Promień Czas Działania Czas Ładowania Koszt Celności
1: 4 m 6 sekund 60 sekund 80%
2: 4 m 6,4 sekund 60 sekund 80%
3: 4 m 6,8 sekund 60 sekund 80%
4: 4 m 7,2 sekund 60 sekund 80%
5: 4 m 7,6 sekund 60 sekund 80%
6: 4 m 8 sekund 60 sekund 80%
7 (Zaawansowane Podniesienie): 5 m 9 sekund 50 sekund 60%
8: 5 m 9,4 sekund 50 sekund 60%
9: 5 m 9,8 sekund 50 sekund 60%
10: 5 m 10,2 sekund 50 sekund 60%
11: 5 m 10,6 sekund 50 sekund 60%
12 (Mistrzowskie Podniesienie): 6 m 12 sekund 40 sekund 40%

Bariera

Wspomaga tarcze kinetyczne polem efektu masy, które może pochłonąć ogromną ilość obrażeń. Ataki, które przebijają się przez tarcze, przebijają się również przez tę barierę.

Każdy wydany punkt zwiększa siłę i wydłuża czas działania bariery.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept, Strażnik , Krogański Czempion, Naukowiec Asari i Szturmowiec.

Poziom Absorpcja Obrażeń Czas Działania Czas Ładowania Koszt Celności Dodatkowo
1: 400 10 sekund 60 sekund 80%
2: 420 10,5 sekund 60 sekund 80%
3: 440 11 sekund 60 sekund 80%
4: 460 11,5 sekund 60 sekund 80% Talent: Zastój (Adept)
5: 480 12 sekund 60 sekund 80% Talent: Zastój (Naukowiec Asari)
6: 500 12,5 sekund 60 sekund 80% Talent: Zastój (Strażnik, Krogański Czempion)
7 (Zaawansowana Bariera): 700 16,5 sekund 50 sekund 80%
8: 720 17 sekund 50 sekund 80%
9: 740 17,5 sekund 50 sekund 80%
10: 760 18 sekund 50 sekund 80%
11: 780 18,5 sekund 50 sekund 80%
12 (Mistrzowska Bariera): 1000 23 sekund 40 sekund 80%

Zastój

Tworzy potężne pole efektu masy, które unieruchamia pojedynczy cel. Sprawia, że cel jest niezdolny do ruchu bądź ataku, ale zarazem niewrażliwy na obrażenia.

Każdy wydany punkt wydłuża czas działania Zastoju.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept, Strażnik , Krogański Czempion i Naukowiec Asari.

Poziom Czas Działania Czas Ładowania Koszt Celności
1: 12,5 sekund 60 sekund 80%
2: 13 sekund 60 sekund 80%
3: 13,5 sekund 60 sekund 80%
4: 14 sekund 60 sekund 80%
5: 14,5 sekund 60 sekund 80%
6 (Zaawansowany Zastój): 17 sekund 50 sekund 80%
7: 17,5 sekund 50 sekund 80%
8: 18 sekund 50 sekund 80%
9: 18,5 sekund 50 sekund 80%
10: 19 sekund 50 sekund 80%
11: 19,5 sekund 50 sekund 80%
12 (Mistrzowski Zastój): 21 sekund 40 sekund 80%

Osobliwość

Emituje sferę ciemnej energii, którzy tworzy intensywne pole efektu masy. Pobliscy wrogowie i przedmioty zostaną przyciągnięci w stronę osobliwości, bez możliwości ucieczki przed przyciąganiem grawitacyjnym.

Każdy wydany punkt zwiększa promień rażenia osobliwości.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept i Naukowiec Asari.

Poziom Promień Czas Działania Czas Ładowania Koszt Celności
1: 4 m 4 sekund 60 sekund 80%
2: 4,25 m 4 sekund 60 sekund 80%
3: 4,5 m 4 sekund 60 sekund 80%
4: 4,75 m 4 sekund 60 sekund 80%
5: 5 m 4 sekund 60 sekund 80%
6: 5,25 m 4 sekund 60 sekund 80%
7 (Zaawansowana Osobliwość): 6,25 m 6 sekund 50 sekund 80%
8: 6,5 m 6 sekund 50 sekund 80%
9: 6,75 m 6 sekund 50 sekund 80%
10: 7 m 6 sekund 50 sekund 80%
11: 7,25m 6 sekund 50 sekund 80%
12 (Mistrzowska Osobliwość): 8,25 m 8 sekund 40 sekund 80%

Odkształcenie

Emituje potężne pole efektu masy, siejąc spustoszenie na poziomie subatomowym. Osłabia pancerz i zadaje z czasem obrażenia przeciwnikom znajdującym się w polu działania.

Każdy wydany punkt wydłuża czas działania Odkształcenia.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Adept , Szturmowiec , Krogański Czempion i Naukowiec Asari.

Poziom Obrażenia/Sekundę Obniżenie Odporności Czas Działania Czas Ładowania Koszt Celności Promień Dodatkowo
1: 6/s 50% 7 sekund 60 sekund 80% 4 m
2: 6/s 50% 8 sekund 60 sekund 80% 4 m
3: 6/s 50% 9 sekund 60 sekund 80% 4 m
4: 6/s 50% 10 sekund 60 sekund 80% 4 m Talent: Bariera (Szturmowiec)
5: 6/s 50% 11 sekund 60 sekund 80% 4 m
6 (Zaawansowane Odkształcenie): 8/s 60% 13 sekund 50 sekund 80% 5 m
7: 8/s 60% 14 sekund 50 sekund 80% 5 m Talent: Osobliwość (Adept, Naukowiec Asari), Rzut (Krogański Czempion).
8: 8/s 60% 15 sekund 50 sekund 80% 5 m
9: 8/s 60% 16 sekund 50 sekund 80% 5 m
10: 8/s 60% 17 sekund 50 sekund 80% 5 m
11: 8/s 60% 18 sekund 50 sekund 80% 5 m
12 (Mistrzowskie Odkształcenie): 10/s 75% 20 sekund 40 sekund 80% 6 m

Zdrowie

Pierwsza Pomoc

Zwiększa możliwości leczenia oddziału.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier , Strażnik ,Agent Turian ,Naukowiec Asari, Żołnierz,Szpieg i Mechanik Quarian.

Poziom Przywrócenie Żywotności Czas Ładowania Koszt Celności Koszt medi-żelu Dodatkowo
1: 40 60 sekund 30% 1 jednostka
2: 50 60 sekund 30% 1 jednostka
3: 60 60 sekund 30% 1 jednostka
4: 70 60 sekund 30% 1 jednostka Talent: Elektronika (Naukowiec Asari)
5: 80 60 sekund 30% 1 jednostka Talent: Medycyna (Inżynier, Strażnik)
6 (Zaawansowana Pierwsza Pomoc): 100 60 sekund 30% 1 jednostka
7: 110 60 sekund 30% 1 jednostka Talent: Elektronika (Agent Turian)
8: 120 60 sekund 30% 1 jednostka
9: 130 60 sekund 30% 1 jednostka
10: 140 60 sekund 30% 1 jednostka
11: 150 60 sekund 30% 1 jednostka
12 (Mistrzowska Pierwsza Pomoc): 180 60 sekund 30% 1 jednostka

Medycyna

Skraca czas ładowania leczenia.

Daje zdolność Porażenie Nerwowe

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier i Strażnik .

Poziom Skraca czas odnawiania Pierwszej Pomocy o
1: Umiejętność: Porażenie Nerwowe
2: 10%
3: 14%
4: 17%
5: 20%
6: 22%
7: Umiejętność: Zaawansowane Porażenie Nerwowe
8: 24%
9: 26%
10: 28%
11: 30%
12: Umiejętność: Mistrzowskie Porażenie Nerwowe

Technologia

Deszyfracja

Zwiększa ilość uzyskanego omni-żelu.

Pozwala na użycie umiejętności Deszyfracji,by otwierać zabezpieczone obiekty.

Daje zdolność Sabotażu, która wyłącza broń wroga w określonym promieniu.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier , Strażnik ,Agent Turian ,Szpieg i Mechanik Quarian.

Poziom Zwiększenie obrażeń Technologicznych Dodatkowo
1: Umiejętność: Sabotaż
2: 10%
3: 14%
4: 18% Umiejętność: Redukcja (Agent Turian).
5: Umiejętność: Zaawansowany Sabotaż
6: 20%
7: 22% Talent: Pierwsza Pomoc (Szpieg),Hakowanie (Inżynier, Mechanik Quarian)
8: 24%
9: Umiejętność: Mistrzowski Sabotaż
10: 26%
11: 28%
12 : 30%

Elektronika

Zwiększa siłę tarcz.

Zwiększa ilość odnawianego pancerza, kiedy naprawiasz pojazd. Pozwala ci użyć umiejętności Elektroniki, by naprawić lub omijać zabezpieczenia.

Daje zdolność Przeciążenia, która wyłącza tarcze wrogów.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier , Mechanik Quarian ,Strażnik ,Agent Turian i Naukowiec Asari.

Poziom Zwiększenie wytrzymałości Tarcz o Przywrócenie dodatkowej wytrzymałości pojazdu o Dodatkowo
1: Umiejętność: Przeciążenie
2: 30 400
3: 60 600
4: 90 800 Talent: Redukcja (Szpieg, Mechanik Quarian, Inżynier).
5: Umiejętność: Zaawansowane Przeciążenie
6: 120 1200
7: 150 1400
8: 180 1600
9: Umiejętność: Mistrzowskie Przeciążenie
10: 210 2000
11: 240 2200
12 : 270 240

Hakowanie

Przyspiesza ładowanie technologicznych min kontaktowych.

Daje zdolność Hakowania SI, co sprawia, że syntetyczni wrogowie szaleją i walczą między sobą.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier i Mechanik Quarian.

Poziom Skrócenie czasu ładowania Sabotażu, Przeciążenia i Redukcji o
1: Umiejętność: Hakowanie SI
2: 6%
3: 9%
4: 12%
5: 15%
6: 18%
7: Umiejętność: Zaawansowane Hakowanie SI
8: 21%
9: 24%
10: 27%
11: 30%
12 : Umiejętność: Mistrzowskie Hakowanie SI

Redukcja

Zwiększa promień wybuchu dla twoich technologicznych min kontaktowych.

Wyłącza zdolności technologiczne i biotyczne wroga.

Klasy, które mogą korzystać z talentu: Inżynier , Szpieg,, Agent Turian i Mechanik Quarian.

Poziom Obrażenia Promień Wydłużenie czasu odnawiania zdolności wroga Ogłuszenie Czas Ładowania Koszt Celności
1: 50 6 m 30% 3 sekundy 50 sekund 60%
2: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 10%
3: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 14%
4: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 18%
5: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 20%
6: 100 8 m 45 % 3 sekundy 50 sekund 60%
7: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 22%
8: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 24%
9: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 26%
10: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 28%
11: Zwiększa promień rażenia Sabotażu, Redukcji i Przeciążenia o 30%
12 : 100 10 m 60% 3 sekundy 40 sekund 60%