Historia ludzkości to rzeka krwi przelanej z powodu różnic poglądów w sprawach władzy i życia pozagrobowego. U gethów tego nie było – w takich sprawach osiągaliśmy konsensus.
-- Legion
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Specjalizacje

Roelka @ 25.07.2011, 11:13
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Szkolenie Widma

Widma, czyli elitarni agenci Rady, mają dostęp do specjalnych szkoleń, niedostępnych nigdzie indziej w Galaktyce.

  • Zwiększa żywotność, celność i efektywność wszystkich ataków i mocy.
  • Daje zdolność Jedności.
Poziom Zwiększenie obrażeń i czasu trwania Mocy Zwiększenie Zdrowia Zwiększenie Celności Regeneracja dodatkowej Celności na sekundę
1: 1% 5% 2% 4%/Sekundę
2: 1,5% 5,5% 3% 6%/Sekundę
3: 2% 6% 4% 8%/Sekundę
4: Umiejętność: Jedność
5: 2,5% 6,5% 5% 1%/Sekundę
6: 3% 7% 6% 1,2%/Sekundę
7: 3,5% 7,5% 7% 1,4%/Sekundę
8: Umiejętność: Zaawansowana Jedność
9: 4% 8% 8% 1,6%/Sekundę
10: 4,5% 8,5% 9% 1,8%/Sekundę
11: 5% 9% 10% 2%/Sekundę
12: Umiejętność: Mistrzowska Jedność

Urok

  • Dodaje opcję Uroku podczas konwersacji.
  • Obniża koszt kupowanych w sklepach przedmiotów.
  • Opcje Uroku w konwersacjach będą zacienione, jeśli nie masz wystarczającego stopnia umiejętności.
  • Nowe stopnie umiejętności zostaną odblokowane, kiedy zostaniesz Widmem i kiedy uzyskasz punkty Idealisty.

Punkty Idealisty

  • 10%: Odblokowanie Dwóch Rang Uroku
    (Dodaje 1 punkt Uroku)
  • 25%: Odblokowanie Dwóch Rang Uroku
    (Dodaje 1 punkt Uroku,
    Bonus: o 10% krótsze odnawianie Pierwszej Pomocy)
    Daje 2% zniżki w sklepach
  • 50%: Bonus: 10% więcej Zdrowia
  • 75%: Odblokowanie Dwóch Rang Uroku
    (Dodaje 1 punkt Uroku,
    Bonus: o 5% krótsze ładowanie wszystkich Mocy)
    Daje 5% zniżki w sklepach
  • 100%: Odblokowanie Dwóch Rang Uroku
    (Dodaje 1 punkt Uroku,
    Bonus: o 5% krótsze ładowanie wszystkich Mocy)
    Daje 8% zniżki w sklepach.
  • Status Widmo: Odblokowanie Trzech Rang Uroku (Dodaje 1 punkt Uroku)

Zastraszanie

  • Dodaje opcję Zastraszania podczas konwersacji.
  • Zwiększa liczbę Kredytów zdobywanych podczas sprzedawania przedmiotów w sklepach.
  • Opcje Zastraszania w konwersacjach będą zacienione, jeśli nie masz wystarczającego stopnia umiejętności.
  • Nowe stopnie umiejętności zostaną odblokowane, kiedy zostaniesz Widmem i kiedy uzyskasz punkty Renegata

Punkty Renegata

  • 10%: Odblokowanie Dwóch Rang Zastraszania
    (Dodaje 1 punkt Zastraszania)
  • 25%: Odblokowanie Dwóch Rang Zastraszania
    (Dodaje 1 punkt Zastraszania,
    Bonus: o 10% krótsze odnawianie Pierwszej Pomocy)
    Pozwala sprzedawać przedmioty w sklepach za 2% więcej Kredytów.
  • 50%: Bonus: 10% więcej Zdrowia
  • 75%: Odblokowanie Dwóch Rang Zastraszania
    (Dodaje 1 punkt Zastraszania,
    Bonus: o 5% krótsze ładowanie wszystkich Mocy)
    Pozwala sprzedawać przedmioty w sklepach za 5% więcej Kredytów.
  • 100%: Odblokowanie Dwóch Rang Zastraszania
    (Dodaje 1 punkt Zastraszania,
    Bonus: o 5% krótsze ładowanie wszystkich Mocy)
    Pozwala sprzedawać przedmioty w sklepach za 8% więcej Kredytów
  • Status Widmo: Odblokowanie Trzech Rang Zastraszania (Dodaje 1 punkt Zastraszania)

Medyk

Medycy łączą zdolności technologiczne z leczeniem, by wzmocnić efektywność całego oddziału.

Medyk jest klasą specjalną dostępną dla Inżynierów i Strażników.

  • Skraca czas ładowania zdolności medycznych.
  • Ulepsza Pierwszą Pomoc.
  • Ulepsza Porażenie Nerwowe.

Poziom 1

  • Skraca czas odnawiania Rzutu, Podniesienia, Bariery i Zastoju o 3%
  • Skraca czas odnawiania Sabotażu, Przeciążenia, Pierwszej Pomocy i Porażenia Nerwowego o 3%
  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 2%
  • Zwiększa celność pistoletów o 4%

Poziom 2

  • Skraca czas odnawiania talentów biotycznych i technologicznych o 5%
  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 4 %
  • Zwiększa celność pistoletów o 7%

Poziom 3

  • Skraca czas odnawiania talentów biotycznych i technologicznych o 7%
  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 6 %
  • Zwiększa celność pistoletów o 10%

Poziom 4

  • Skraca czas odnawiania talentów biotycznych i technologicznych o 8%
  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 8 %
  • Zwiększa celność pistoletów o 13%

Poziom 5

  • Skraca czas odnawiania talentów biotycznych i technologicznych o 9%
  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 10 %
  • Zwiększa celność pistoletów o 16%

Poziom 6

  • Umiejętność: Strzelec Wyborowy

Poziom 7

  • Skraca czas ładowania Pierwszej Pomocy i Porażenia Nerwowego o 15%
  • Dodaje bonusy talentów Strażnika

Poziom 8

  • Skraca czas ładowania talentów medycznych o 18%

Poziom 9

  • Specjalizacja w Porażeniu Nerwowym
  • Wydłuża czas działania Porażenia Nerwowego o 25% i zwiększa obrażenia toksyczne o 40
  • Skraca czas ładowania talentów medycznych o 21%

Poziom 10

  • Skraca czas ładowania talentów medycznych o 24%

Poziom 11

  • Skraca czas ładowania talentów medycznych o 27%

Poziom 12

  • Specjalizacja w Pierwszej Pomocy
  • Pierwsza pomoc przywraca dodatkowo 80 żywotności, ignoruje obrażenia toksyczne i może przywracać do życia poległych członków oddziału.
  • Skraca czas ładowania talentów medycznych o 30%

Komandos

Komandosi specjalizują się w precyzyjnych i zabójczych atakach na których polegają bardziej niż na brutalnej sile.

Komandos jest klasą specjalną dostępną dla Szpiegów i Żołnierzy.

  • Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą wszystkich broni
  • Ulepszone umiejętności Jedności, Strzelba Wyborowego i Zabójstwa

Poziom 7

  • Zwiększa obrażenia o 6%
  • Dodaje bonusy talentów Szpiega/Żołnierza

Poziom 8

  • Zwiększa obrażenia o 9%

Poziom 9

  • Skraca czas ładowania Niewrażliwości o 25%
  • Zwiększa obrażenia o 12%

Poziom 10

  • Zwiększa obrażenia o 15%

Poziom 11

  • Zwiększa obrażenia o 18%

Poziom 12

  • Specjalizacja w Zabójstwie
  • Zmniejsza czas ładowania Zabójstwa i Strzelca Wyborowego o 25%

Agent

Agenci są mistrzami w manipulowaniu otoczeniem i wykorzystywaniu go do własnych celów.

Agent jest klasą specjalną dostępną dla Szpiegów i Inżynierów.

  • Zmniejszony czas ładowani wszystkich ataków technologicznych.
  • Ulepszone umiejętności Sabotażu i Przeciążenia.

Poziom 7

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 4%
  • Dodaje bonusy talentów Szpiega/Inżyniera

Poziom 8

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 6%

Poziom 9

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 8%
  • Zwiększa promień działania Przeciążenia o 2 metry, obrażenia od wybuchów o 50, obrażenia zadawane tarczom o 200 i zwiększa wrażliwość wroga na obrażenia o 5%.

Poziom 10

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 10%

Poziom 11

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 12%

Poziom 12

  • Zmniejsza czas ładowania Mocy Technologicznych o 14%
  • Zwiększa promień działania Sabotażu o 2 metry, obrażenia od wybuchów o 50, dodatkowe obrażenia palące o 1 na sekundę przez 5 sekund.

Nemezis

Nemezis jest biotykiem, który używa swoich zdolności do osłabiania i atakowania swoich przeciwników.

Nemezis jest klasą specjalną dostępną dla Adeptów i Szturmowców.

  • Zwiększone obrażenia biotyczne.
  • Zwiększony czas trwa ataków biotycznych.
  • Ulepszone zdolności Podniesienia i Odkształcenia.

Poziom 7

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 4%
  • Dodaje bonusy talentów Adepta/Szturmowca

Poziom 8

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 6%

Poziom 9

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 8%
  • Zwiększa promień działania Odkształcenia o 2 metry i podnosi o 25% obrażenia na sekundę

Poziom 10

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 10%

Poziom 11

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 12%

Poziom 12

  • Zwiększenie obrażeń i czasu trwania ataków biotycznych o 14%
  • Zwiększa promień działania Podnoszenia o 4 metry

Bastion

Bastion używa biotyki głownie do obrony i unieruchamiania przeciwników.

Bastion jest klasą specjalną dostępną dla Adeptów i Strażników.

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych
  • Ulepszone zdolności Bariery i Zastoju.


Poziom 7

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 4%
  • Dodaje bonusy talentów Adeptów/Strażników

Poziom 8

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 6%

Poziom 9

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 8%
  • Specjalizacja w Barierze
  • Zwiększa siłę i trwałość tarcz o 25%. Regeneracja 40 tarcz/Sekundę

Poziom 10

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 10%

Poziom 11

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 12%

Poziom 12

  • Zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych o 14%
  • Specjalizacja w Zastoju
  • Przeciwnicy unieruchomieni za pomocą Zastoju otrzymują obrażenia

Żołnierz Uderzeniowy

Żołnierze Uderzeniowi są doskonale wyszkolonymi maszynami do zabijania, swoimi zdolnościami wyróżniają się na polu bitwy.

Żołnierz Uderzeniowy jest klasą specjalną dostępną dla Szturmowców i Żołnierzy.

  • Zwiększa Obrażenia
  • Zwiększa Zdrowie
  • Ulepszone zdolności Bariery, Niewrażliwości i Przypływu Adrenaliny.

Poziom 7

  • Zwiększa zdrowie o 4%
  • Zwiększa obrażenia o 6%
  • Dodaje bonusy talentów Żołnierzy/Szturmowców

Poziom 8

  • Zwiększa zdrowie o 6%
  • Zwiększa obrażenia o 8%

Poziom 9

  • Zwiększa zdrowie o 8%
  • Zwiększa obrażenia o 10%
  • Specjalizacja w Barierze lub Niewrażliwości

Poziom 10

  • Zwiększa zdrowie o 10%
  • Zwiększa obrażenia o 12%

Poziom 11

  • Zwiększa zdrowie o 12%
  • Zwiększa obrażenia o 14%

Poziom 12

  • Zwiększa zdrowie o 14%
  • Zwiększa obrażenia o 16%
  • Specjalizacja w Przypływie Adrenaliny