Nie znoszę metafor. Upraszczanie dla niedokształconych mas.
-- Mordin
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Modyfikacje broni

03.01.2012, 11:36
Ocena użytkowników:  / 4
SłabyŚwietny 

W Mass Effect 3 powraca znana dobrze z pierwszej części możliwość modyfikacji uzbrojenia. Nie mamy tu do czynienia z identycznym systemem lecz jego zmodyfikowaną i bardziej atrakcyjną wersją. Każda broń posiada dwa miejsca w których możemy umieścić modyfikację - tym razem nie wpływają one tylko na statystyki broni, ale także na jej wygląd, a nawet dodają dodatkowe akcesoria jak celowniki optyczne czy bagnety.

Modyfikacje zdobywamy znajdując je podczas wykonywania misji lub kupując w sklepach. Każda z nich występuje w pięciu coraz to skuteczniejszych wersjach. Ich wymiana nie jest możliwa w każdej chwili, aby zmodyfikować broń musimy skorzystać z jednego z warsztatów na które napotykamy się podczas wykonywanych przez nas misji, jeden także znajduje się na pokładzie statku komandora Sheparda - Normandii.

Modyfikacje karabinów szturmowych

Karabin szturmowy - przedłużona lufa

Zwiększa obrażenia.

Dłuższa wersja oryginalnej lufy zwiększa szybkość początkową i energię kinetyczną pocisku.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Precyzyjny celownik do k. szturmowego

Zwiększa celność. Dodaje celownik optyczny o poziomie zbliżenia x4.

Prosty celownik optyczny o powiększeniu 4x zwiększający stabilność przy strzelaniu z jego pomocą. Zwiększa celność podczas poruszania się i otrzymywania obrażeń.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie celności: +15% +20% +25% +30% +35%

Ulepszenie mag. k. szturmowego

Zwiększa liczbę nabojów w magazynku.

Zwiększa gęstość magazynka broni, pozwalając na więcej strzałów.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie magazynka: +40% +50% +60% +70% +80%

Modyfikacja drążąca do k. szturmowego

Pozwala pociskom przebijać obiekty, jednak przy zmniejszonych obrażeniach. Pociski ignorują również część pancerza celu.

Kondensatory wzmacniają generatory cewek kinetycznych, zwiększając przebijalność pocisków.

Poziom: I II III IV V
Moc przebicia: 0,5m 0,65m 0,8m 0,95m 1,1m
Spadek obrażeń: -60% -55% -50% -45% -40%
Ignorowany pancerz: 25% 35% 45% 55% 65%

Stabilizator do k. szturmowego

Zwiększa stabilność.

Dzięki systemowi ruchomych przeciwwag lepiej rozprowadza siły odrzutu. Kompatybilny z generatorami kinetycznymi. Zmniejsza odrzut.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie stabilności: +30% +40% +50% +60% +70%

Powrót do góry

Modyfikacje karabinów snajperskich

Wydłużona lufa do k. snajperskiego

Zwiększa obrażenia.

Dłuższa wersja oryginalnej lufy zwiększa szybkość początkową i energię kinetyczną pocisku.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Zaawansowany celownik do k. snajperskiego

Zwiększa celność.

Zwiększający stabilność celownik, który poprawia celność i zmniejsza błędy celowania podczas poruszania się i otrzymywania obrażeń.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie celności: +15% +20% +25% +30% +35%

Zapasowy pochłaniacz do k. snajperskiego

Zwiększa pojemność zasobnika na zapasową amunicję.

Dodaje gniazda zwiększające pochłaniacz ciepła, zwiększając liczbę strzałów, które można oddać.

Poziom: I II III IV V
Maksymalna amunicja: +50% +60% +70% +80% +90%

Modyfikacja drążąca do k. snajperskiego

Pozwala pociskom przebijać obiekty, jednak przy zmniejszonych obrażeniach. Pociski ignorują również część pancerza celu.

Kondensatory wzmacniają generatory cewek kinetycznych, zwiększając przebijalność pocisków.

Poziom: I II III IV V
Moc przebicia: 0,75m 0,90m 1,05m 1,20m 1,35m
Spadek obrażeń: -50% -45% -40% -35% -30%
Ignorowany pancerz: 25% 35% 45% 55% 65%

Moduł koncentracji k. snajperskiego

Zwiększa obrażenia i wzmaga skupienie podczas celowania, na krótki okres spowalniając świat wokół gracza.

Sensory biometryczne i oprogramowanie celownicze pomagają w celowaniu, dostosowując się do pulsu i oddychania strzelającego.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +5% +7,5% +10% +12,5% +15%
Spowolnienie czasu: 25% +27,5% +30% +32,5% +35%

Powrót do góry

Modyfikacje strzelb

Lufa dużego kalibru do strzelby

Zwiększa obrażenia.

Broń może wystrzeliwać szersze pociski, dzięki czemu ich trafienia wywołują poważniejsze obrażenia. Dzięki optymalizacji balistycznej pociski te nie tracą siły przebicia.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Inteligentny czok do strzelby

Zwiększa celność.

Dzięki siłownikom połączonym z regulowaną konstrukcją możliwa jest optymalizacja celności przez zwiększanie lub zmniejszanie rozrzutu.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie celności: +30% +35% +40% +45% +50%

Zapasowy pochłaniacz do strzelby

Zwiększa pojemność zasobnika na zapasową amunicję.

Dodaje gniazda zwiększające łączną pojemność zasobnika na amunicję dla tej broni.

Poziom: I II III IV V
Maksymalna amunicja: +50% +60% +70% +80% +90%

Modyfikacja rozszarpująca do strzelby

Pozwala pociskom przebijać obiekty, jednak przy zmniejszonych obrażeniach. Pociski ignorują również część pancerza celu.

Kondensatory wzmacniają generatory cewek kinetycznych, zwiększając przebijalność pocisków.

Poziom: I II III IV V
Moc przebicia: 0,25m 0,35m 0,45m 0,55m 0,65m
Spadek obrażeń: -60% -55% -50% -45% -40%
Ignorowany pancerz: 25% 35% 45% 55% 65%

Bagnet dołączany do strzelby

Zwiększa obrażenia w walce wręcz.

Wykonany z węglika tytanu bagnet z wgłębionym ostrzem zwiększającym powierzchnię tnącą.

Poziom: I II III IV V
Obrażenia w walce wręcz: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Powrót do góry

Modyfikacje pistoletów maszynowych

Lufa dużego kalibru do PM

Zwiększa obrażenia.

Broń może wystrzeliwać szersze pociski, dzięki czemu ich trafienia wywołują poważniejsze obrażenia. Dzięki optymalizacji balistycznej pociski te nie tracą siły przebicia.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Luneta do PM

Zwiększa celność. Dodaje celownik optyczny o poziomie zbliżenia x2.

Prosty celownik optyczny o powiększeniu 2x zwiększający stabilność przy strzelaniu z jego pomocą. Zwiększa celność podczas poruszania się i otrzymywania obrażeń.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie celności: +15% +20% +25% +30% +35%

Ulepszenie magazynka PM

Zwiększa liczbę nabojów w magazynku.

Zwiększa gęstość magazynka broni, pozwalając na więcej strzałów.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie magazynka: +40% +50% +60% +70% +80%

Odprowadzacz ciepła do PM

Przy każdym strzale daje szansę, że nie zostanie zużyty pochłaniacz ciepła.

Zwiększa przewodnictwo cieplne pochłaniacza ciepła. Całkowicie niweluje ciepło wytwarzane przy niektórych strzałach.

Poziom: I II III IV V
Szansa na niezużycie pochłaniacza ciepła: 25% 30% 35% 40% 45%

Ultralekkie elementy PM

Zmniejsza wagę broni.

Większość elementów broni zostaje zastąpiona wersjami z lekkich stopów, dzięki czemu broń jest łatwiejsza w obsłudze i mniej przeszkadza przy używaniu mocy.

Poziom: I II III IV V
Zmniejszenie wagi: -50% -60% -70% -80% -90%

Powrót do góry

Modyfikacje ciężkich pistoletów

Pistolet - lufa dużego kalibru

Zwiększa obrażenia.

Broń może wystrzeliwać szersze pociski, dzięki czemu ich trafienia wywołują poważniejsze obrażenia. Dzięki optymalizacji balistycznej pociski te nie tracą siły przebicia.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie obrażeń: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Celownik do pistoletu

Zwiększa celność. Dodaje celownik optyczny o poziomie zbliżenia x2.

Prosty celownik optyczny o powiększeniu 2x zwiększający celność i stabilność przy strzelaniu z jego pomocą. Zmniejsza błędy celowania podczas poruszania się i otrzymywania obrażeń.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie celności: +15% +20% +25% +30% +35%

Ulepszenie mag. pistoletu

Zwiększa liczbę nabojów w magazynku.

Zwiększa gęstość magazynka broni, pozwalając na więcej strzałów.

Poziom: I II III IV V
Zwiększenie magazynka: +40% +50% +60% +70% +80%

Modyfikacja drążąca do pistoletu

Pozwala pociskom przebijać obiekty, jednak przy zmniejszonych obrażeniach. Pociski ignorują również część pancerza celu.

Kondensatory wzmacniają generatory cewek kinetycznych, zwiększając przebijalność pocisków.

Poziom: I II III IV V
Moc przebicia: 0,5m 0,65m 0,8m 0,95m 1,1m
Spadek obrażeń: -60% -55% -50% -45% -40%
Ignorowany pancerz: 25% 35% 45% 55% 65%

Paralizator kontaktowy do pistoletu

Zwiększa obrażenia w walce wręcz.

Ten montowany pod wylotem lufy dodatek zadaje duże obrażenia w walce wręcz.

Poziom: I II III IV V
Obrażenia w walce wręcz: +15% +17,5% +20% +22,5% +25%

Powrót do góry