Po latach tułaczki w otwartej przestrzeni,
na grzbietach fal światła,
pośród mgławic pyłu,
zakończę wędrówkę, gdzie ją rozpoczęłam.

-- Tali'Zorah vas Neema nar Rayya, powracając do Wędrownej Floty.
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce

03.01.2012, 12:08
Ocena użytkowników:  / 4
SłabyŚwietny 
Koło Mocy

W Mass Effect 3 drzewko rozwoju mocy zostało znacznie rozbudowane. Gracze będą mogli rozwijać każdą moc w sposób odpowiadający ich stylowi gry. Poza dodawaniem punktów, każdą moc będzie można rozwijać w jednym z wybranych kierunków.

Moce podstawowe

Czas ładowania wszystkich mocy może się różnić w zależności od całkowitego ciężaru broni, którą Shepard nosi przy sobie. Każda grywalna klasa posiada dostęp do następujących mocy:

  • Pierwsza Pomoc - pozwala za pomocą medi-żelu postawić na nogi upadłych towarzyszy i przywraca część zdrowia Sheparda.
  • Sprawność - zwiększa zdrowie, tarcze i obrażenia zadawane w walce wręcz.
  • Pasywna moc - zwiększająca liczbę punktów reputacji i wpływająca na inne, związane z daną klasą, moce.
  • 6 aktywnych mocy.


Podział mocy ze względu na Klasy Postaci

Moce oznaczone " # " można odblokować po zdobyciu kolejnego poziomu. Moce bez oznaczeń każda klasa otrzymuje wraz z rozpoczęciem gry.

Żołnierz

Szpieg

Adept

Inżynier

Strażnik

Szturmowiec

Moce Towarzyszy Sheparda

Garrus

Liara

Kaidan

Ashley

James

Tali'Zorah

Javik (DLC)

EDI

Podział mocy ze względu na ich rodzaje

Walka

Biotyka

Technologia

Amunicja

Granaty

Walka

Skok

Skok Adrenaliny

Stań się najszybszym uczestnikiem walki. Spowolnij walkę, zyskując czas na przymierzenie się do idealnego strzału. Zwiększa obrażenia od broni.

Klasa: Żołnierz.

Poziom Opis
1: Czas ładowania-10%/Czas trwania-4s/Rozszerzenie-+30%/Obrażenia broni-+50%.
2: Czas ładowania zmniejszony o 25%
3: Czas trwania zwiększony o 30%
4: Zdrowie/Tarcze przyjmują 25% mniej obrażeń lub Rozszerzenie zwiększone o 15% i Obrażenia broni zwiększone o 25%
5: Czas trwania zwiększony o 40% lub Atak wręcz zwiększony o 50%
6: Podczas aktywacji Tarcze zwiększone o 50% lub natychmiast ładuje moce pozwalając na użycie jednej z nich podczas Skoku Adrenaliny
Strzał

Strzał Wybuchowy

Zgnieć wroga precyzyjnym wybuchem z małego lub dużego dystansu. Efektywne przeciwko barierom.

Klasa: Żołnierz.

Poziom Opis
1: Czas ładowania-5 s/Obrażenia-100pkt/Moc-300N.
2: Czas ładowania zmniejszony o 25%
3: Moc / Obrażenia zwiększone o 20%
4: Moc / Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenie zwiększone do 1.5m
5: Czas ładowania zredukowany o 35% lub Moc/Obrażenia zamarzniętym celom zwiększony o 100%
6: Dodano właściwości aktywnej mocy amunicji lub Obrażenia zadawane istotom organicznym zwiększone o 100% przez 10s i Moc zwiększona o 50%
Sprawność

Sprawność (Żołnierz)

Nabierz krzepy i nie miej sobie równych w walce wręcz. Zwiększa obrażenia w walce wręcz. Wzmacnia zdrowie i tarcze.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Tarcze +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i tarcz.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15%% do zdrowia i tarcz .
5: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 75% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz o 30% i zwiększenie obrażeń broni o 25% w czasie 20s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Tarcze +25% .
Sprawność

Sprawność (Szpieg)

Nabierz krzepy i nie miej sobie równych w walce wręcz. Zwiększa obrażenia w walce wręcz. Wzmacnia zdrowie i tarcz.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Tarcze +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i tarcz.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15% do zdrowia i tarcz .
5: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 75% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz o 30% i zwiększenie obrażeń broni o 25% w czasie 20s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Tarcze +25% .
Sprawność

Sprawność (Szturmowiec)

Zwiększa zdrowie i poprawia wartość tarcz; zwiększa czas trwania i obrażenia zadawane w walce wręcz.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Bariery +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i barier.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15% do zdrowia i barier .
5: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 75% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz o 25% i zredukowanie czasu ładowania Biotycznej szarży o 200%po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Bariery +25% .
Sprawność

Sprawność (Inżynier)

Zwiększa zdrowie i poprawia wartość tarcz; zwiększa czas trwania i obrażenia zadawane w walce wręcz.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Tarcze +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i tarcz.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15% do zdrowia i tarcz .
5: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 75% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz o 30% i zwiększenie obrażeń broni o 25% w czasie 20s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Tarcze +25% .
Sprawność

Sprawność (Adept)

Zwiększa zdrowie i poprawia wartość tarcz; zwiększa czas trwania i obrażenia zadawane w walce wręcz.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Bariery +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i barier.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15%% do zdrowia i barier .
5: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 75% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz/Obrażeń Mocy o 30% i zwiększenie obrażeń broni o 25% w czasie 20s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Bariery +25% .
Sprawność

Sprawność (Strażnik)

Zwiększa zdrowie i poprawia wartość tarcz; zwiększa czas trwania i obrażenia zadawane w walce wręcz.

Poziom Opis
1: Zdrowie +15%/ Tarcze +15%/ Walka wręcz +15%.
2: Bonus +10% do zdrowia i tarcz.
3: Bonus do obrażeń w walce wręcz 20%.
4: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30% lub Bonus 15%% do zdrowia i tarcz .
5: Zdrowie/Tarcz zespołu zwiększone o 30% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Czas ładowania tarcz zredukowany o 15%.
6: Zwiększenie obrażeń w walce wręcz o 30% i zwiększenie ochrony przed obrażeniami o 20% w czasie 30s po zabiciu celu atakiem bezpośrednim lub Zdrowie/Tarcze +25% .

Rzeź

Potężny pocisk rozrywa przeciwników. Wyjątkowo skuteczny przeciwko pancerzom.

Moc dodatkowa - James Vega.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s/ Obrażenia 315/ Promień 1m
2: Czas ładownia przyspieszony o 25%.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Promień rażenia zwiększony o 50% lub Obrażenia zwiększone o 30%.
5: Niezdolność-powalenie przeciwników lub Czas ładownia przyspieszony o 25%
6: Obrażenia pancerzy-obrażenia przeciwko opancerzonym jednostkom zwiększone o 65% lub Obrażenia-obrażenia zwiększone o 50% .

Strzelec wyborowy

Skupienie strzelca polepsza się, pozwalając mu na szybsze i celniejsze oddawanie strzałów.

Moc dodatkowa - Ashley.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s / Czas trwania 6s
2: Czas ładownia przyspieszony o 25%.
3: Czas trwania zwiększony o 30%.
4: Celność-dodaje 30% bonusu do celności lub Szybkostrzelność-dodaje 20% bonusu do prędkości wystrzeliwania pocisków.
5: Czas trwania zwiększony o 40% lub Strzał w głowę-obrażenia przy strzale w głowę zwiększone o 25%
6: Celność-dodaje 30% bonusu do celności lub Prędkość ładowania przyspieszona o 40%.

Fortyfikacja

Tworzy pancerz, którzy redukuje przyjmowane obrażenia, ale zwiększa ciężar, powodując spowolnienie używania mocy. W każdym momencie możesz dezaktywować pancerz poprzez ponowne jej użycie. Przez krótki moment uzyskasz masywny bonus do obrażeń w walce wręcz.

Moc dodatkowa - James Vega.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 5s
2: Czas ładownia przyspieszony o 25%.
3: Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30%
4: Obrażenia w walce wręcz-zwiększone o 50% lub Wytrzymałość-dodaje 5% do redukcji obrażeń.
5: Czas ładowania tarcz przyspieszony o 15% lub Współdziałanie mocy-gdy Fortyfikacja jest aktywna, obrażenia wszystkich mocy zwiększone są o 20%.
6: Wytrzymałość-dodaje 10% do redukcji obrażeń lub Ciężar redukuje karę do ciężaru o 30%.

Granaty

Odłamkowy

Granat Odłamkowy

Rozerwij przeciwników tym granatem odłamkowym.

Klasa: Żołnierz.

Poziom Opis
1: Obrażenia -600pkt/Pole rażenia -6,5m
2: Zwiększenie ilości granatów o 1.
3: Obrażenia zwiększone o 30%.
4: Obrażenia zwiększone o 40% lub Pole Rażenia zwiększone o 30%.
5: Ilość granatów zwiększona o 2 lub Rany Krwawiące zadające istotom organicznym +40% przez 10 s .
6: Obrażenia tarcz zwiększone o 50% lub Obrażenia pancerzy zwiększone o 50% .
Odkształcenie

Granat Przylepny

Przyczep ten granat do wroga. Wybuch rozerwie cel i zrani odłamkami wrogów w promieniu rażenia.

Klasa: Szpieg.

Poziom Opis
1: Obrażenia-750pkt;Promień-2m
2: Zwiększenie ilości granatów o 1.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone o 30%.
5: Zwiększenie ilości granatów o 2 lub Obrażenia pancerzy zwiększone o 50%.
6: Obrażenia zwiększone o 40% lub Pole Rażenia zwiększone o 50% i Granat przykleja się do podłożna na 15s i eksploduje, gdy przeciwnik znajdzie się w pobliżu.
Odkształcenie

Granat Kasetowy

.

Klasa: Adept.

Poziom Opis
1: Obrażenia-359pkt;Promień-4m. Moc-1000N.
2: Zwiększenie ilości granatów o 1.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia/Moc zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone o 35%.
5: Zwiększenie ilości granatów o 2 lub Obrażenia Uniesionym przeciwnikom zwiększone o 100%.
6: Obrażenia/Moc zwiększone o 50% lub Ilość odłamków zwiększona o 2.

Granat Unoszący

Detonuje granat biotyczny, który zadaje ogromne ilości obrażeń i na krótki okres czasu unosi przeciwników w powietrzu, czyniąc ich podatnymi na inne ataki.

Klasa: Strażnik.

Poziom Opis
1: Obrażenia-450pkt;Promień-5m. Czas trwania-4s.
2: Zwiększenie ilości granatów o 1.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone o 30%.
5: Zwiększenie ilości granatów o 2 lub Czas trwania zwiększony o 50%.
6: Obrażenia/Pole Rażenia zwiększone o 30% lub Atak kończy się Ciśnięciem,który ogłusza przeciwników na 3s.

Granat Inferno>

Wyrzuca niestabilny granat, który wybucha po uderzeniu i rozsyła dookoła fale płomieni, które palą przeciwników. Bardzo efektywny w stosunku do pancerzy.

Moc dodatkowa -Ashley

Poziom Opis
1: Obrażenia/sekundę 100/ Czas trwania 8s / Promień 5m
2: Ilość granatów zwiększona o 1.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Zasięg zwiększony o 30%.
5: Ilość granatów-zwiększona o 1 lub Obrażenia-zwiększone o 40%.
6: Obrażenia pancerzy-zadaje 50% więcej obrażeń pancerzom lub Promień rażenia/odłamki-zwiększa pole rażenia o 40% i zwiększa ilość odłamków o 1.
Powrót do góry

Biotyka

Kula Biotyczna

Kula Biotyczna

Tworzy tarcznę obronną otaczającą istotę korzystającą z mocy i pobliskich sojuszników.

Klasa: Egzekutorka Asari.

Poziom Opis Redukcja obrażeń Czas Trwania Promień Czas ładowania Zwiększenie obrażeń
1: 20% 30s 3m 6s 10%
2: Czas ładowania przyspieszony o 20%
3: Czas trwania zwiększony o 30%
4: Regeneracja tarcz graczy wywnętrz kuli przyspieszona o 15% lub Promień zwiększony o 30%
5: Redukcja Obrażeń zwiększona o 30% lub Zadawane obrażenia zwiększone o 25%
6: Ochrona - redukcja obrażeń zwiększona o 40% i Osłabienia przeciwnika o 30% lub Efekt odkształcenia przeciwnik wewnątrz kuli otrzyma 50pkt/s obrażeń
Odkształcenie

Odkształcenie

Rozryw przeciwników na poziomie molekularnym i zatrzymuje proces regenracji zdrowia. Efektywne przeciwko pancerzom i barierom biotycznym.

Klasa: Adept, Strażnik.

Poziom Opis Obrażenia Czas ładowania Obrażenia wybuchu Siła rażenia Pole rażenia
1: 180 pkt 8 s 90 pkt 350 N 3 m
2: Czas ładowania zmniejszony o 25%
3: Obrażenia zwiększone o 20%
4: Obrażenia zwiększone o 30%, lub Pole Rażenia/Siła Rażenia zwiększone o 50%
5: Obrażenia zwiększone o 40% i Czas trwania zwiększony 60% lub Obrażenia Broni/Mocy zadawane przeciwnikowi zwiększone o 15% przez 10s
6: Bariera/Pancerz zwiększone o 50% i Osłabienia pancerza o 25% lub Czas ładowania zredukowany o 35%
Osobliwość

Osobliwość

Przeciwnicy przyciągani są do kuli mrocznej energii, która przez pewien czas przytrzymuje ich przy swojej orbicie sprawiając, że są bezbronni i nie mogą odpierać ataków.

Klasa: Adept.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 1,5s/Czas trwania 4s / Pole rażenia 1,5m
2: Czas trwania zwiększony o 25%
3: Pole Rażenia/Utrzymanie zwiększone o 20%
4: Pole Rażenia zwiększone o 25% lub Czas trwania zwiększony o 30%
5: Czas ładowania zmniejszony o 30% lub Cel objęty działaniem mocy przyjmuje 20pkt/s więcej obrażeń biotycznych i od broni.
6: Pole Rażenia zwiększone o 35% przez 10s lub Wybuch kończący działanie mocy zadaje 300pkt obrażeń w promieniu 5m
Rzut

Rzut

Za pomocą pól efektu masy odrzuca wrogów, zadając im obrażenia, jeśli w coś trafią.

Klasa: Adept, Strażnik.

Poziom Opis
1: Moc 600N/Czas ładowania1,33s
2: Czas ładowania zmniejszony o 25%
3: Moc zwiększona o 30%.
4: Moc zwiększona o 40% lub Pole Rażenia zwiększone do 2m.
5: Moc i Obrażenia z detonacji zwiększone o 50% lub Czas ładowania zostaje zresetowany jeśli cel jest pod wpływem Uniesienia.
6: Pole rzutu-dodatkowe pole rzutu przechodzi na pobliski cel lub Czas ładowania zredukowany o 60%.
Przyciąganie

Przyciąganie

Generuje pole efektu masy, które unosi cel w powietrze.

Klasa: Adept, Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 1,33s/ Czas trwania 4s
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Czas trwania zwiększony o 40%.
4: Czas trwania zwiększony o 50% lub Pole rażenia zwiększone o 2 metry.
5: Obrażenia-Przyciąganie zadaje 20 obrażeń na sekundę, gdy cel wisi w powietrzu lub Przyjmowanie Obrażeń-cel zawieszony w powietrzu otrzymuje 25% więcej obrażeń z innych źródeł.
6: Pole przyciągania-dodatkowe pole Przyciągania przechodzi na pobliskie cele lub Czas ładowania zredukowany o 60%.
Fala Uderzeniowa

Fala Uderzeniowa

Posyłasz przed siebie wąski strumień wstrząsowych pól efektu masy, które roztrącają cele na boki.

Klasa: Adept, Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Moc 600N/Czas ładowania 2,67s/Obrażenia 200pkt/Pole Rażenia 2m /Zakres 10m
2: Czas ładowania zredukowany o 25%
3: Moc/Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Moc/Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zostaje zwiększony o 50%.
5: Moc/Obrażenia zwiększone o 50% lub Zasięg Fali zostaje zwiększony o 50%.
6: Czas ładowania zredukowany o 40% lub Unosząca Fala- na krótką chwilę zawiesi przeciwników w powietrzu.
Nowa

Nowa

Zużywa całą energię zgromadzą w twojej barierze by wytworzyć masywny, biotyczny wybuch. Im więcej punktów bariery posiadasz, tym potężniejszy będzie wybuch.

Klasa: Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Obrażenia 350pkt/Moc 450N /Pole Rażenia 4m
2: Promień rażenia zwiększony o 35%
3: Obrażenia/moc zwiększone o 30%.
4: Obrażenia/siła zwiększone o 40% lub Promień rażenia zwiększony o 40%.
5: Czas ładowania wszystkich mocy po użyciu Novy zmniejsza się o 25% lub Obrażenia/Moc zredukowane o 40% ale zużywają jedynie 50% barier.
6: Przebicie-Obrażenia przeciwko barierom,tarczom i pancerzom zwiększają się o 100% lub Wzmocnienie-Istnieje 25% szans, że Nova nie wykorzysta bariery.
Szarza

Szarża

Używając potężnej fali uderzeniowej, uderzasz z ogromną mocą w wybranego przeciwnika. Po udanej Szarży istnieje szansa na zregenerowanie punktów twojej bariery.

Klasa: Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10 s/Obrażenia 250pkt/Moc 500N/Przywrócenie barier 50%
2: Czas ładowania zredukowany o 25%
3: Obrażenia/moc zwiększone o 20%.
4: Obrażenia/moc zwiększone o 30% lub Promień rażenia poraża dodatkowych 2 przeciwników w promieniu 2 metrów .
5: Współdziałanie broni obrażenia broni wzrastają o 15% na 3 sekundy po użyciu Szarży lub Współdziałanie mocy obrażenia mocy wzrastają o 25% na 25 sekund po użyciu Szarży.
6: Czas ładowania-istnieje 25% szansy, że Szarża nie będzie wymagała przeładownia lub Bariera- 100% regeneruje się po Szarży.

Ciśnięcie

Biotyczne uderzenie zadające ogromne obrażenia.

Klasa: Moc dodatkowa -Javik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s / Obrażenia 50 / Pole rażenia 500 / Siła 900
2: Czas ładowania zredukowany o 25%
3: Obrażenia/moc zwiększone o 30%.
4: Moc zwiększona o 40% lub Promień rażenia zwiększony o 200 metrów.
5: Obrażenia detonacji/Zwiększenie mocy o 50% lub Zwiększenie mocy o 50%
6: Czas ładowania zredukowany o 25% lub Unieruchomienie wroga na 5 sekund.

Ciemny kanał

Klasa: Moc dodatkowa -Javik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s /Czas trwania ?/ Obrażenia 20
2: Czas ładowania zredukowany o 25%
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Czas trwania zwiększony o x metrów .
5: Redukcja prędkosci ruchu wroga o 35% lub Czas ładownia zredukowany o 25%
6: Obrażenia zwiększone o 50% lub Zwiększenie obrażeń zadawanych pancerzom/barieriom o 75%.
Powrót do góry

Technologia

Spalenie

Ostrza Balistyczne

Wystrzel salwę ostrzy, które przebiją twoich przeciwników i zadadzą im rozległe, krwawiące rany. Im bliżej znajduje się twój celu, tym większe zadasz mu obrażenia.

Klasa: Batarianin Żołnierz.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 8s Obrażenia 800pkt Czas trwania 10s Promień 12m
2: Czas ładowania przyspieszony o 25%.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone o 20stopni.
5: Odległość ataku zwiększona o 50% lub Czas ładowania zredukowany o 35%.
6: Obrażenia/Krwawienie zwiększone o 50% i czas trwania krwawienia celu zwiększony o 50% lub Wybuchające ostrza po 3s ostrze wybuchają zadając 400pkt obrażeń.
Spalenie

Siatka Pojmań

Chwyta przeciwnika w elektryczną siatkę, która zadaje poteżne obrażenia celom opancerzonym i obezwładnia wydostające się z niej cele nieopancerzone. Cele nabywają odporności na chwytne własności siatki.

Klasa: Batarianin Strażnik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s Obrażenia 350pkt Czas pojmania 4s
2: Czas ładowania przyspieszony o 25%.
3: Obrażenia/Czas trwania zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Obezwładnienie zwiększone o 100%.
5: Obrażenia-zadaje dodatkowe 30% i spowania opancerzone cele przez 10s o 30% lub Czas ładowania zredukowany o 35%.
6: Tarcze/Bariera obrażenia tarcz i barier przeciwników zwiększone o 50% lub Pole elektryczne siatka zadaje 100pkt obrażeń w promieniu 6m przez 1,5s.
Spalenie

Spalenie

Płomienie eksplodując zadają obrażenia każdemu, kto znajdzie się w zasięgu wybuchu. Uszkadzają pancerz i zadają obrażenia zdrowiu. Spalenie zatrzymuje proces regeneracji zdrowia. Może wywołać panikę u wrogów.

Klasa: Inżynier, Szpieg.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 8s Obrażenia 300pkt
2: Czas ładowania przyspieszony o 25%.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone do 2 metrów.
5: Podpalenie-zadaje dodatkowe 40% obrażeń przez 8 sekund lub Czas ładowania zredukowany o 25%.
6: Obrażenia zadawane celom Zamrożonym zwiększone o 100% lub Obrażenia zadawane pancerzom zwiększone o 50%.
Przeciążenie

Przeciążenie

Masywny wybuch energii rozdziera tarcze przeciwników i uszkadza istoty syntetyczne.

Klasa: Inżynier, Strażnik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania x s/Obrażenia220pkt
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Obrażenia zwiększone o 20%
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub atak przeskakuje na 2 kolejne cele w promieniu 8m i zadaje 60% zredukowanych obrażeń
5: Czas ładowania zredukowany o 25% lub chwilowe Oszołomienie słabszych organicznych przeciwników
6: Obrażenia zwiększone o 15% i przeskakują na 1 więcej przeciwnika w promieniu 8m zadając 60% obrażeń lub Obrażenia barier/tarcz zwiększone o 100%
Technologiczny

Pancerz Technologiczny

Wypełniony energią pancerz umacnia twoje tarcze, a gdy ulega zniszczeniu wysyła w kierunku przeciwników potężną falę energetyczną.

Klasa: Strażnik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania x/Redukcja obrażeń -25%/Obrażenia eksplozji 200pkt/Zasięg eksplozji 3m
2: Czas ładowania po detonacji pancerza zredukowany o 25%
3: Obrażenia eksplozji zwiększone o 20% lub Pole rażenia eksplozji zwiększone o 20%.
4: Redukcja Obrażeń zwiększona o 5% lub Obrażenia/Pole Rażenia zwiększone o 30% .
5: Obrażenia i moc wszystkich Mocy zwiększone o 20% lub Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 30%.
6: Redukcja obrażeń zwiększona o 10% lub Czas ładowania mocy zredukowany o 30% .
Technologiczny

Wieżyczka strażnicza

Inżynier ustawia wieżyczkę, która atakuje pobliskich przeciwników. Jednocześnie można ustawić tylko jedną wieżyczkę.

Klasa: Inżynier.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 5s/Obrażenia 25pkt/Tarcze 500pkt
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Obrażenia/Tarcze zwiększone o 30%.
4: Obrażenia/Tarcze zwiększone o 40% lub Atak porażający oszałamiający wrogów znajdujących się w pobliżu .
5: Wieżyczka otrzymuje Krio-amunicję z szansą zamrożenia przeciwnika na ,strong>3s lub otrzymuje amunicję Drążącą zadającą 100% więcej obrażeń pancerzom.
6: Rakieta-dodaje do Wieżyczki rakiety dalekiego zasięgu zadające 195 obrażeń na promieniu 1,5 metra lub Miotacz ognia dodaje do Wieżyczki miotacz ognia zadający 71,5 obrażeń na sekundę przeciwnikom w bliskim zasięgu.
Odkształcenie

Sabotaż

Sabotuje urządzenia technologiczne, sprawia, że broń przeciwników przegrzewa się i zadaje im obrażenia. Zmusza istoty syntetyczne do atakowania swoich sojuszników.

Klasa: Inżynier, Szpieg.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 8s/Czas trwania hakowania 12s/Pole rażenia 2,5m/Obrażenia uszkadzające broń 150pkt
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Zwiększony promień rażenia o 30%.
4: Czas trwania zwiększony o 50% lub Obrażenia zadawane przez przegrzaną broń +30%.
5: Wybuch- Sabotowane roboty eksplodują po zniszczeniu zadając 350 obrażeń w promieniu 4 metrów lub Czas ładowania zredukowany 25% .
6: Berserker-Sabotowane roboty wpadają w stan szału, zwiększając obrażenia o 100% i poruszając się szybciej lub Podatność na Technologię-obrażenia zadawane celowi mocami technologicznymi zwiększają się o 100%/10sekundę.
kriowybuch

Krio-wybuch

Ze swojego omni-klucza wystrzeliwujesz masę super-schłodzonych cząstek subatomowych, które w jednej chwili są w stanie zamrozić wybranego przeciwnika lub obniżyć prędkość poruszania się przeciwników, którzy są w stanie oprzeć się zamrożeniu.

Klasa: Inżynier, Strażnik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 6 s Czas trwania zamrożenia 3s/Prędkość poruszania -15%
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Czas trwania zwiększony o 40%.
4: Czas trwania zwiększony o 60% lub Pole rażenia zwiększone o 2 metry.
5: Prędkość ruchów celu- zredukowana o 20% lub Obrażenia zadawane celom zamrożonym zwiększone o 10% .
6: Czas ładowania-zredukowany o 50% lub Obrażenia zadawane celom zamrożonym zwiększone o 15% i Osłabienie pancerza o 25% .
Odkształcenie

Kamuflaż taktyczny

Stajesz się niewidzialny dla swoich przeciwników. Wykonanie akcji ofensywnej zdezaktywuje twój kamuflaż, ale w czasie ukrycia otrzymujesz bonus do obrażeń od broni, mocy i ataków w walce wręcz. Im dłużej pozostajesz w ukryciu, tym bardziej wydłuży się czas ładowania twoich mocy.

Klasa: Szpieg.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10 s/Czas trwania 8s/Obrażenia 50%
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Czas trwania zwiększony o 30%.
4: Obrażenia zwiększone o 40% lub Czas trwania zwiększony o 40%.
5: Czas ładowania zredukowany o 30% lub Obrażenia w walce wręcz zwiększone o 50% .
6: Pozostając w ukryciu wystrzeliwuje jedną moc lub Obrażenia karabinów snajperskich zwiększone o 40%
Sonda Bojowa

Sonda Bojowa

Tworzy sondę technologiczną, która ściąga na siebie ogień przeciwnika. Sonda wysyła zadające obrażenia impulsy elektryczne. Tylko jedna sonda może być aktywna.

Klasa: Inżynier.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 5s/Obrażenia 40pkt/Tarcze 500pkt
2: Czas ładowania zredukowany o 25%.
3: Obrażenia/Tarcze zwiększone o 30%.
4: Obrażenia/Tarcze zwiększone o 40% lub Wybuch po zniszczeniu zadający 156 pkt obrażeń w promieniu 5 metrów.
5: Podstawowy atak - 130 pkt w promieniu 2,5 metrów lub Obrażenia tarcz zwiększone o 50% .
6: Podstawowy atak przeskakuje do 3 więcej przeciwników lub Rakiety dalekiego zasięgu zadające 195 pkt obrażeń w promieniu 1,5 metra.
Matryca

Matryca obronna

.

Klasa: Moc dodatkowa - EDI.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 10s/Redukcja Obrażeń 15%/Przywracanie Tarcz 50%
2: Czas ładowania przyspieszony o 25%.
3: Przywracanie Tarcz zwiększone o 20%.
4: Wytrzymałosć odporność na obrażenia zwiększona o 5% lub Bonus do tarcz zwiększone przywracanie tarcz o 30%.
5: Ładowanie Tarcz przyspieszone o 15% lub Moce - zwiększenie obrażeń mocy technologicznych o 25% gdy Matryca jest aktywna .
6: Ładowanie Tarcz przyspieszone o 30% lub Wytrzymałość zwiększenie odporności na obrażenia o 10%.
Powrót do góry

Amunicja

Krio

Krio Amunicja

Zawarty w tej amunicji ładunek super schłodzonych cząstek subatomowych może błyskawicznie zamrozić cel. Odporni przeciwnicy nie ulegają zamrożeniu, zostaje jednak zredukowana szybkość ich ruchów, a pancerz staje się osłabiony, dzięki czemu bronie mogą zadać więcej obrażeń. Zamrożone cele nie regenerują zdrowia.

Klasa: Żołnierz, Szpieg, Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Czas trwania zamrożenia 3s/Szansa na zamrożenie x%/Prędkość poruszania -15%/Osłabienie pancerza -25%
2: Szansa na zamrożenie celu zwiększona o 30%.
3: Wydłużony czas zamrożenia celu o 40%.
4: Wydłużony czas zamrożenia celu o 40% lub Krio-Amunicja dla całej drużyny efektywna w 50%.
5: Zwiększona ilość amunicjio 30% lub ulepszony strzał w głowę zadający 35% więcej obrażeń.
6: Zwiększona szansa na zamrożenie 50% i spowolnienie o 20% lub Obrażenia zadawane celom zamrożonym zwiększone o 50% i Osłabienie pancerza o -25%.
Spalająca

Amunicja Spalająca

Pociski przepalają pancerz i ranią przeciwników, często wywołując u nich panikę.

Klasa: Żołnierz, Szturmowiec.

Poziom Opis
1: Obrażenia zdrowia +10%/Obrażenia pancerzy +10%
2: Szansa na panikę przeciwnika zwiększona o 15%.
3: Obrażenia Zdrowia/Pancerza zwiększone o 4%.
4: Obrażenia Zdrowia/Pancerza zwiększone o 6% lub Amunicja Drużynowa efektywna w 50%.
5: Ilość Amunicji zwiększona o 30% lub Strzał w Głowę zadaje 25% więcej obrażeń.
6: Obrażenia Zdrowia/Pancerza zwiększone o 10% lub Promień Rażenia zwiększony do 2,5 metrów na 100pkt obrażeń.
Dysrupcyjna

Amunicja Dysrupcyjna

Amunicja przebija się przez tarcze przeciwników i jest niezwykle skuteczna w starciu z istotami syntetycznymi. Szansa ogłuszenia.

Klasa: Żołnierz, Szpieg.

Poziom Opis
1: Obrażenia zdrowia +5%/Obrażenia tarcz +20%/Obrażenia barier +20%
2: Szansa na Oszołomienie przeciwnika wzrasta o 15%
3: Obrażenia zdrowia zwiększone o 2% i Obrażenia barier/tarcz zwiększone o 8%.
4: Obrażenia zdrowia zwiększone o 3% i Obrażenia barier/tarcz zwiększone o 12% lub Amunicja zespołowa efektywna w 50%
5: Pojemność amunicji zwiększona o 30% lub Strzał w głowę zadaje 25% więcej obrażeń.
6: Obrażenia zdrowia zwiększone o 5% i Obrażenia barier/tarcz zwiększone o 20% lub szansa na Oszołomienie celu zwiększona o 25%.
Drążąca

Amunicja Drążąca

Amunicja drążąca zwiększa obrażenia zadawane bronią i jest bardzo skuteczna przeciwko pancerzom. Pociski są w stanie przebijać się przez warstwy pancerza i tymczasowego schronienia.

Moc dodatkowa - Garrus.

Poziom Opis
1:
2: Głębokość przebicia zwiększona o x% i Osłabienie pancerza zwiększone o x%.
3: Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o x%.
4: Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o x%. lub Amunicja zespołowa- efektywność zwiększona o x%
5: Pojemność amunicji zwiększona o x% lub Strzał w głowę zadaje x% więcej obrażeń.
6: Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o x%. lub Głębokość przebicia zwiększona o x% i Osłabienie pancerza zwiększone o x%.
Odkształcająca

Amunicja Odkształcająca

Transformuje zaabsorbowaną energię biotyczną i przesyła ją do twojej broni, zwiększając zadawane przez nią obrażenia. Amunicja bardzo efektywna w stosunku do pancerzy i barier.

Moc dodatkowa - Liara.

Poziom Opis
1: Obrażenia pancerzy/zdrowia-15%,Obrażenia barier-30%,Osłabienie pancerza-30%.
2: Obrażenia przeciwnikom Uniesionym zwiększone o 25%.
3: Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o 5% i Obrażenia bariery zwiększone o 10%
4: Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o 7,5%,Obrażenia bariery zwiększone o 15% lub Amunicja zespołowa-50% efektywności.
5: Pojemność amunicji zwiększona o 30% lub Strzał w głowę zadaje 25% więcej obrażeń.
6: strong>Obrażenia zdrowia/pancerza zwiększone o 12,5%,Obrażenia bariery zwiększone o 25%lub Obrażenia zadawane przeciwnikom Uniesionym zwiększone o 50% i Osłabienia pancerza o 25%
Powrót do góry

Moce Towarzyszy i Moce Dodatkowe

Zastój

Zastój - Liara

Tworzy potężne pole efektu masy, które unieruchamia pojedynczy cel. Obrażenia zadane przeciwnikowi mogą usunąć efekt Zastoju. Moc nie jest skuteczna przeciwko większym celom.

Poziom Opis
1: Czas ładowania 16s/Czas trwania 4s
2: Czas ładowania zredukowany o x%.
3: Czas trwania wydłużony o x%.
4: Czas trwania wydłużony o x% lub Podatność-x% więcej obrażeń przedostaje się przez pole Zastoju.
5: Osłabianie- Zastój pobiera zdrowie i tarcze celu x pkt na sekundę lub Czas ładowania przyspieszony o x%
6: Bańka Zastoju-Zastój tworzy permanentną biotyczną bańkę, która więzi każdego kto przez nią przejdzie lub Wybuchowy Zastój-po zakończeniu trwania Zastoju, zdezorientowany cel otrzymuje x% więcej obrażeń przez x sekund.
Mina

Mina Zbliżeniowa - Garrus

Z broni zostaje wystrzelona mina, która eksploduje, gdy zbliży się do niej przeciwnik.

Poziom Opis
1: Czas ładowania x%/Obrażenia 375pkt/Pole rażenia 3m
2: Czas ładowania zmniejszony o 25%.
3: Obrażenia zwiększone o 20%.
4: Obrażenia zwiększone o 30% lub Pole Rażenia zwiększone o 40%.
5: Cel przyjmuje 25% więcej obrażeń przez 8s lub Cel zostaje spowolniony o 30% przez 8s.
6: Obrażenia zwiększone o x% lub Czas ładowania zredukowany o x% i Obrażenia zwiększone o x%.

Przynęta

Tworzy przynętę, który skupia na sobie uwagę przeciwników.

Poziom Opis
1: Czas ładowania - 8s / Czas trwania - 15s / Tarcze przynęty 1000
2: Czas ładowania przyspieszony o 25%.
3: Czas trwania zwiększony o 30%.
4: Czas trwania zwiększony o 40% lub Trwałość tarcz zwiększona o 40%.
5: Porażenie-wabik poraża przeciwników w promieniu 2,5 metrów i ogłusza ich na krótką chwilę lub Prędkość Ładowania przyspieszona o 35%.
6: Wybuchający Wabik-zniszczony Wabik eksploduje zadając 300 obrażeń w promieniu 4metrów lub Czas trwania/Tarcze zwiększone o 27s i 50%.

Sonda Ochronna - Tali

Tworzy sondę, która chroni swojego twórcę atakując zbliżających się przeciwników.

Poziom Opis
1:
2: Czas ładowania przyspieszony o x%.
3: Obrażenia zwiększone o x%.
4: Czas trwania zwiększony o x% lub Zasięg zwiększony o x%.
5: Częstotliwość ataku-sonda atakuje x% częściej lub Obrażenia/Zasięg-zwiększone o x%.
6: Niezdolność-x% szans na powalenie przeciwników lub Wyładowanie łańcuchowe-seria wyładowań elektrycznych poraża x więcej przeciwników.

Spustoszenie - Kaidan

Uszkadza system nerwowy przeciwnika lub systemy istot syntetycznych powodując zakłócenia zapobiegające regeneracji zdrowia. Między tobą a przeciwnikiem tworzy pole biotycznej energii, które zapewnia użytkownikowi redukcję obrażeń. Spustoszenie jest szczególnie skuteczne przeciwko pancerzom i barierom.

Poziom Opis
1:
2: Czas ładowania przyspieszony o x%.
3: Czas trwania zwiększony o x%.
4: Czas trwania zwiększony o x% lub Zasięg zwiększony o x metrów.
5: - lub -.
6: - lub - .

Bariera - Kaidan

Tworzy tarczę z pola efektu masy, która redukuje wszystkie przyjmowanie obrażenia, lecz zwiększa masę udźwigu powodując spowolnienie używania mocy. Możesz zdetonować barierę by unieść i zadać obrażenia pobliskim wrogom, lecz to przeciąża na krótki okres czasu moc.

Poziom Opis
1:
2:
3: Pole rażenia detonacji zwiększone o x%.
4:
5: Prędkość regeneracji tarcz zwiększona o x% lub Obrażenia biotyczne/Moc zwiększone o x%.
6: Redukcja obrażeń zwiększona o x% lub Zniesienie udźwigu o x pkt .
Powrót do góry

Moce Klasowe

Commaster

Żołnierz - Mistrzostwo Walki

Długoletnie doświadczenie w walce pozytywnie wpływa na siłę, prędkość i charyzmę.

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Obrażenia broni +5%/ Udźwig +20pkt
2: Obrażenia broni zwiększone o 5%, dodatkowe 4%pkt. Idealisty/Renegata.
3: Zwiększenie Udźwigu o 30.0pkt,dodatkowe 4%pkt. Idealisty/Renegata.
4: Obrażenia broni zwiększone o 5% i zwiększenie obrażeń mocy o 10% lub Czas trwania mocy wydłużony o 25% i dodatkowe 8%pkt Idealisty/Renegata .
5: Zwiększenie obrażeń Drużyny o 20% lub Strzał w głowę zadaje 25% więcej obrażeń.
6: Udźwig zwiększony o 50.0pkt lub Obrażenia broni zwiększone o 10% i zwiększenie obrażeń zadawanych przy użyciu mocy związanych z amunicją o 40%
Commaster

Inżynier - Mistrzostwo Technologiczne

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Obrażenia mocy +10%/ Udźwig +10pkt
2: Udźwig zwiększony o 20pkt, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
3: Zwiększenie obrażeń Mocy o 10%,dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
4: Obrażenia od mocy zwiększone o 15% lub Czas trwania mocy wydłużony o 10% i dodatkowe 8% punktów Idealisty/Renegata .
5: Obrażenia mocy zwiększone o 10% i Udźwig zwiększony o 20pkt lub Moce drużyny-obrażenia i siła mocy towarzyszy wzrastają o 30%.
6: Obrażenia/czas trwania mocy zwiększone o 25% lub Mistrzostwo SI-zwiększa wartość tarcz Sondy Bojowej i Wieżyczki Strażniczej o 100% i obrażenia zadawane o 50%.
Commaster

Adept - Mistrzostwo Biotyki

Uwolnij swoje biotyczne moce szybciej, sprawniej i nadając im więcej mocy.

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Udźwig +10pkt/ Obrażenia mocy +10%
2: Udźwig zwiększony o 20pkt, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
3: Obrażenia i moc zwiększone o 20%, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
4: Czas trwania mocy zwiększony o 10% dodatkowe 8% punktów Idealisty/Renegata. lub Obrażenia/Moc zwiększone o 15%
5: Obrażenia mocy zespołu-zwiększa obrażenia mocy towarzyszy o 30% lub Udźwig-zwiększony o 20pkt i Obrażenia/Moc zwiększone o 10%.
6: Czas ładowania mocy zredukowany o 40% na 30s po biotycznej eksplozji lib Obrażeni/Moc/Czas trwania zwiększone o 25%
Commaster

Strażnik - Mistrzostwo Ofensywne

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Obrażenia broni +2,5%/Udźwig +15pkt/ Obrażenia mocy +5%
2: Udźwig zwiększony o 20pkt, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
3: Obrażenia mocy zwiększone o 5%, Obrażenia broni zwiększone o 2,5%, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
4: Obrażenia/Siła mocy zwiększone o 15% lub czas trwania mocy zwiększony o 25% i dodatkowo 8% punktów Idealisty i Renegata.
5: Obrażeni/siła mocy zespołu zwiększone o 15%, Obrażenia broni zespołu zwiększone o 10% lub Udźwig zwiększony o 35pkt
6: Czas trwania/Obrażenia/siła mocy zwiększone o 25% lub Szansa na wyzerowanie czasu ładowania mocy - 15%.
Commaster

Szturmowiec - Mistrzostwo Ataku

Bądź szybszy, waleczniejszy i zdominuj pole bitwy.

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Obrażenia broni +2,5%/Obrażenia mocy +5%/ Udźwig +15%
2: Udźwig zwiększony o 20pkt, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
3: Obrażenia broni zwiększone o 2,5%, Obrażenia mocy zwiększone o 5%, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
4: Obrażenia mocy zwiększone o 30% dodatkowe 8% punktów Idealisty/Renegata. lub Obrażenia broni-bronie zadają 5% więcej obrażeń i Obrażenia mocy-moce zadają 10% więcej obrażeń.
5: Obrażenia zespołowe-zwiększa obrażenia broni towarzyszy o 10% i obrażenia ich mocy o 15% lub Udźwig-zwiększony o 35pkt.
6: Obrażenia strzelb-obrażenia zadawane strzelbami zwiększone o 15% lub Obrażenia/siła/czas trwania mocy-zwiększone o 25%.
Commaster

Szpieg - Mistrzostwo Operacyjne

Stań się niezrównanym taktykiem na polu walki i poza nim. Więcej czasu na przymierzenie się do idealnego strzału. Szybszy refleks. Większa zręczność. Większa charyzma .

Poziom Opis
1: Reputacja +4%/Obrażenia broni +2,5%/Udźwig +15%/ Rozszerzeniu czasu używania karabinów snajperskich +25%
2: Udźwig zwiększony o 20pkt, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
3: Karabiny snajperskie-czas wydłużony o 10%, Obrażenia broni zwiększone o 2,5%, dodatkowe 4% punktów Idealisty/Renegata.
4: Czas trwania mocy zwiększony o 25% dodatkowe 8% punktów Idealisty/Renegata. lub Obrażenia broni-bronie zadają 5% więcej obrażeń i Obrażenia mocy-moce zadają 10% więcej obrażeń.
5: Obrażenia zespołowe-zwiększa obrażenia broni towarzyszy o 10% i obrażenia ich mocy o 15% lub Udźwig-zwiększony o 35pkt.
6: Obrażenia karabinów snajperskich-obrażenia zadawane karabinami snajperskimi zwiększone o 15% i Strzał w głowę zadaje 15% więcej obrażeń lub Obrażenia i czas trwania mocy-zwiększone o 25%.
Powrót do góry