Niech cię szlag! Daj mi to, czego potrzebuję, albo zamienię twoją wirtualną dupę w kupkę pyłu!
-- Krogański najemnik do holograficznej sztucznej inteligencji
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce

Moce Podstawowe

Roelka @ 05.08.2011, 16:51
Ocena użytkowników:  / 1

Walka

Skok Adrenaliny

Skok Adrenaliny

Przez krótką chwilę przestrzeń czasowa wokół postaci zwalnia dając możliwość wymierzenia perfekcyjnie precyzyjnego strzału jak również zwiększając zadawane obrażenia.

Klasa: Żołnierz

Poziom Czas ładowania Czas trwania Rozszerzenie czasu Obrażenia Dodatkowe
1: 5.00s 5.00s +50.00% +100.00%
2: 4.00s 5.00s +50.00% +100.00%
3: 3.00s 5.00s +50.00% +100.00%
4A 3.00s 5.00s +50.00% +100.00% -50.00% do otrzymanych obrażeń
Wzmocniony Skok Adrenaliny: Endorfiny blokują twój ból zwiększając twój refleks. Obrażenia zdrowia są zredukowane na rzecz czasu trwania mocy.
4B 3.00s 5.00s +70.00% +140.00%
Podwyższony Skok Adrenaliny: Twój czas reakcji jest już legendarny. Gdy jesteś "w akcji", przeciwnicy wydają się stać w bezruchu.

Strzał Wybuchowy

Strzał Wybuchowy

Wybuchowy strzał, który zadaje przeciwnikom obrażenia i powala ich, przez co są odsłonięci na dalsze ataki.

Klasa: Żołnierz

Poziom Czas ładowania Siła Obrażenia Dodatkowe
1: 6.00s 250.00N 45.00pkt +100.00%
2: 6.00s 350.00N 60.00pkt
3: 6.00s 450.00N 75.00pkt
4A 6.00s 450.00N 75.00pkt 3.00m - promień rażenia.
Wybuch Wstrząsowy: Wysokoenergetyczne ładunki wybuchowe zapewniają twoim strzałom promień rażenia wystarczający, by powalić kilku wrogów naraz.
4B 6.00s 600.00N 100.00pkt
Wzmocniony Strzał Wybuchowy: Strzał wybuchowy staje się bardziej potężny powalając przeciwników.

Granat Fragmentujący

Klasa: Żołnierz

Poziom - - - -
1: - - - -
2: - - -
3: - - -

Wzmocnienie

Moc ofensywna zwiększająca prędkość ładowania mocy i pozwalająca wybrać dodatkową prędkość ładowania pomiędzy mocami Biotycznymi i Technologicznymi.

Klasa: Strażnik

Poziom - - - -
1: - - - -
2: - - -
3: - - -

Amunicja

Krio-Amunicja

Krio Amunicja

Zawarty w tej amunicji ładunek super schłodzonych cząstek subatomowych może błyskawicznie zamrozić cel, czyniąc go podatnym na dodatkowe obrażenia..

Klasa: Żołnierz, Szpieg, Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Czas trwania zamrożenia
1: 1.50s 3.00st
2: 1.50s 4.00s
3: 1.50s 5.00s
4A 1.50s 7.00s
Ulepszona Krio-Amunicja: Najbardziej zaawansowana kriogeniczna amunicja, zamraża cele częściej i na dłużej.
4B 1.50s 5.00s
Zespołowa Krio-Amunicja:Cały oddział korzysta z efektów Krio-Amunicji, dzięki czemu możecie porażać większe grupy albo bez przerwy ostrzeliwać jeden cel.

Amunicja Zapalająca

Amunicja Zapalająca

Zadaje celom organicznym rany i poparzenia, powstrzymuje regenerację zdrowia, uszkadza pancerze i wywołuje panikę u przeciwników bez tarcz. Syntetyczni przeciwnicy są bardziej odporni na obrażenia od ognia.

Klasa: Żołnierz, Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Obrażenia od ognia Dodatkowe
1: 1.50s 20.00% przez 3.00s
2: 1.50s 30.00% przez 3.00s
3: 1.50s 40.00% przez 3.00s
4A 1.50s 60.00% przez 3.00s 3.00m - promień rażenia
Amunicja Inferno: Dodatkowy ładunek wybuchowy wywołuje eksplozję przy trafieniu w cel, dając szansę na podpalenie wroga i wszystkich przeciwników w pobliżu.
4B 1.50s 40.00% przez 3.00s
Zespołowa Amunicja Zapalająca:Cały oddział korzysta z efektów Amunicji Zapalającej, dzięki czemu możecie szerzyć ból i panikę w szerokim ogniu krzyżowym.

Amunicja Dysrupcyjna

Amunicja Dysrupcyjna

Twoja amunicja otrzymuje dodatkowy impuls elektromagnetyczny, zakłócający działanie tarcz i wrogów syntetycznych.

Klasa: Żołnierz, Szpieg

Poziom Czas ładowania Obrażenia tarcz i syntetyków Czas przeciążenia syntetyków Czas przegrzania broni
1: 1.50s +20%
2: 1.50s +30% 3.00s
3: 1.50s +40% 3.00s 6.00s
4A 1.50s +60% 3.00s 6.00s
Silna Amunicja Dysrupcyjna: Elektromagnetyczne właściwości tej amunicji mogą wywołać krytyczne przeciążenie i eksplozję syntetyków.
4B 1.50s +40% 3.00s 6.00s
Zespołowa Amunicja Dysrupcyjna:Cały oddział korzysta z efektów Amunicji Dysrupcyjnej, dzięki czemu możecie brać wroga w zabójczy ogień krzyżowy.

Biotyka

Rzut

Rzut

Za pomocą pól efektu masy odrzuca wrogów, zadając im obrażenia, jeśli w coś trafią.

Klasa: Adept, Strażnik

Poziom Czas ładowania Siła Dodatkowe
1: 3.00s 500.00N
2: 3.00s 700.00N
3: 3.00s 900.00N
4A 3.00s 1200.00N
Ciężki Rzut: Odrzuca z ogromną siłą pojedynczego wroga.
4B 3.00s 900.00N 3.00m - promień rażenia
Pole Rzutu: Mistrzowskie opanowanie rzutów biotycznych pozwala ci posłać w powietrze kilka celów jednocześnie.

Odkształcenie

Odkształcenie

Pole efektu masy razi wrogów, powstrzymując ich regenerację. Detonuje również moce biotyczne już działające na cel ( takie jak Przyciąganie czy Osobliwość ), powodując dalsze obrażenia. Skuteczne przeciwko celom opancerzonym i chronionym przez bariery biotyczne.

Klasa: Adept, Strażnik

Poziom Czas ładowania Obrażenia Promień detonacji Siła detonacji
1: 6.00s 120.00pkt 3.00m 400.00N
2: 6.00s 140.00pkt 4.00m 550.00N
3: 6.00s 160.00pkt 5.00m 700.00N
4A 6.00s 200.00pkt 5.00m 700.00N
Silne Odkształcenie: Znacznie zwiększa obrażenia od Odkształcenia.
4B 6.00s 160.00pkt 7.00m 700.00N
Niestabilne Odkształcenie: Zwiększa promień rażenia, kiedy Odkształcenie detonuje efekty biotyczne.

Technologia

Krio Wybuch

Krio Wybuch

Twój omni-klucz strzela masą superschłodzonych cząsteczek subatomowych, błyskawicznie zamrażających cele, z którymi się zetkną.

Klasa: Strażnik, Inżynier

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Czas trwania zamrożenia
1: 4.50s 1.20m 3.00s
2: 4.50s 1.20m 4.00s
3: 4.50s 1.20m 5.00s
4A 4.50s 3.00m 5.00s
Pełen Krio Wybuch: Rozrzut krio-broni zostaje zwiększony, by zmaksymalizować szanse zamrożenia wielu wrogów.
4B 4.50s 1.20m 7.00s
Głęboki Krio Wybuch: Efektywność rozrzutu i czasu trwania zamrożenia porównywalne są do zaawansowanych modeli broni kriogenicznych.

Przeciążenie

Przeciążenie

Razi cel impulsem elektromagnetycznym, który zadaje potężne obrażenia tarczom i wrogom syntetycznym.

Klasa: Inżynier, Strażnik

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Obrażenia tarcz i syntetyków Czas ogłuszenia syntetyków Czas przegrzania broni
1: 6.00s 1.20m 120.00pkt
2: 6.00s 1.20m 140.00pkt 3.00s
3: 6.00s 1.20m 160.00pkt 3.00s 6.00s
4A 6.00s 1.20m 200.00pkt 3.00s 6.00s
Silne Przeciążenie: Twój impuls uszkadza teraz wrogów syntetycznych tak poważnie, że w chwili "śmierci" wybuchają.
4B 6.00s 3.00m 160.00pkt 3.00s 6.00s
Przeciążenie Obszarowe: Znacznie zwiększa promień eksplozji Przeciążenia, co ułatwia trafienie większej liczby celów.

Pancerz Technologiczny

Pancerz Technologiczny

Generuje pancerz energetyczny, który zwiększa siłę tarcz. Gdy pancerz zostanie zniszczony generuje impuls energii zadający obrażenia i powalający przeciwników.

Klasa: Strażnik

Poziom Czas ładowania Siła tarcz Promień rażenia energii Obrażenia wybuchu energii Siła wybuchu energii Dodatkowe
1: 12.00s +25.00% 7.50m 30.00pkt 100.00N
2: 12.00s +50.00% 10.00m 40.00pkt 130.00N
3: 12.00s +74.00% 12.50m 50.00pkt 160.00N
4A 12.00s +75.00% 18.00m 100.00pkt 240.00N 50.00% - premia tarczy
Pancerz Szturmowy: Pancerz zadaje maksymalne obrażenia, gdy zostanie zniszczony; dodatkowe daje premię do tarczy.
4B 12.00 +100.00% 12.50m 50.00pkt 160.00N +15.00% - obrażenia mocy
Pancerz Mocy: Pancerz jest w stanie przenosić swoją energię do implantów biotycznych i broni zwiększając obrażenia od wszystkich twoich mocy.

Dodaj komentarz

Moce Klasowe

Roelka @ 05.08.2011, 11:31
Ocena użytkowników:  / 1

Strażnik

Mistrzostwo Strażnika

Poziom Zdrowie Czas ładowania mocy Idealista / Renegat
1: - - -
2: - - -
3: - - -

Żołnierz

Mistrzostwo Walki

Zwiększa zdrowie, obrażenia od broni i dodaje punkty Idealisty i Renegata. Zwiększa szybkość szarży.

Poziom Zdrowie Obrażenia od broni Prędkość szarży Idealista / Renegat Dodatkowo
1: +10.00% +3.00% +20.00% +20.00%
2: +20.00% +6.00% +30.00% +40.00%
3: +30.00% +9.00% +40.00% +70.00%
4A +30.00% +15.00% +50.00% +70.00% +15.00% - obrażenia mocy
Komandos: Twoje mordercze instynkty są ciągle obecne, zwiększając obrażenia oraz szybkość, a także dając dodatkowe obrażenia od mocy.
4B +40.00% +9.00% +40.00% +100.00% +15.00% - czas trwania mocy
Szturmowiec: Twój zmysł przetrwania obdarza cię wysoką koncentracją, zwiększając zadawane obrażenia i szybkość; zwiększa czas trwania mocy.

Dodaj komentarz