Niech cię szlag! Daj mi to, czego potrzebuję, albo zamienię twoją wirtualną dupę w kupkę pyłu!
-- Krogański najemnik do holograficznej sztucznej inteligencji
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Morinth

Kruk @ 25.07.2011, 13:18
Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Morinth jest jedną z Ardat-Yakshi, asari cierpiącą na rzadką genetyczną chorobę, która sprawia, że zabija ona każdego partnera z którym się połączy. Morinth staje się silniejsza, przebieglejsza i jeszcze bardziej zabójcza za każdym razem, gdy uśmierci kolejnego kochanka. Spędziła całe wieki uciekając przed sprawiedliwością asari. Przeżyła tylko dzięki swojemu sprytowi i zawziętości. Posiada potężne biotyczne umiejętności, a także zdolność pozwalającą jej wpływać na umysły swoich ofiar.

Pewna siebie i zafascynowana mroczną stroną ludzkiej natury, asari jest zabójcą doskonałym. Pociągają ją istoty o twórczym umyśle. Potrzebuje wyzwania, im większe tym więcej radości sprawia jej zdominowanie i zabicie swojej ofiary.

Klasa

  • Ardat-Yakshi

Moce

  • Rzut
  • Przyciągnięcie [wymagany Rzut 2]
  • Ardat-Yakshi
  • Dominacja

Biegłości w broni

  • Karabiny Szturmowe
  • Pistolety automatyczne

Historia

Morinth jest jedną z trzech córek Samary. We wczesnym wieku dowiedziała się, że podobnie jak jej dwie siostry jest Ardat-Yakshi. Dostała wybór: albo zgodzi się żyć w odosobnieniu z dala od potencjalnych ofiar, albo zostanie stracona. Morinth, już wówczas będąc uzależnioną od zabijania, zbiegła przy pierwszej nadarzającej się okazji. Jej matka natychmiast ruszyła za nią w pogoń porzucając wszystko i stając się egzekutorką.

Morinth

Samara ścigała swoją córkę prze niemal 400 lat, w tym czasie Morinth stawała się coraz bardziej uzależniona. Pragnęła mocy, którą czerpała z kolejnych zabójstw. Na jednej z planet udało się jej omamić mieszkańców całej wioski do tego stopnie, że składali jej ofiary z własnych córek. Gdy Samara przybyła na miejsce, Morinth rozkazała swoim wyznawcom zaatakować egzekutorkę, dzięki czemu udało jej się zbiec.

Morinth opuściła przestrzeń asari kierując się w stronę Illumi, jednak matka nie przestała jej ścigać. Aby uniknąć konfrontacji z Samarą, asari skontaktowała się z najemnikami Zaćmienia. Przekonała ich, by pomogli jej się ukryć. Uciekła z Illumi na pokładzie Demeter. Jej celem była Omega, miejsce, w którym łatwo można zniknąć, a przy tym pełne potencjalnych ofiar. Przebywając na stacji spotkała młodą rzeźbiarkę, Nef. Morinth nie mogła się oprzeć jej artystycznej duszy, więc wkrótce uwiodła ją i zabiła. Nie wiedziała jednak, że Samara wraz z komandor Shepard była już na jej tropie.

Egzekutorka poprosiła Shepard o pomoc w zabiciu córki. Będąc na Omedze trafiły na trop ostatniej ofiary Morinth, Nef. Stamtąd ślad prowadził do baru dla VIP-ów o nazwie Zaświaty. Plan był prosty. Shepard miała wywabić Morinth z ukrycia i zająć ją do momentu pojawienia się Samary.

Zachowanie Shepard szybko przykuło uwagę Morinth. Zaprosiła komandor do stolika, a po krótkiej rozmowie zaproponowała przeniesienie się do jej apartamentów. Na miejscu asari próbowała połączyć się z Shepard, jednak Samara zjawiła się w samą porę. Walka pomiędzy matką a córką była wyrównana, żadna z nich nie mogła zdobyć przewagi. Morinth dostrzegła szansą na zwycięstwo w osobie Shepard. Asari zapewniała, że jest tak samo potężna jak jej matka i jeśli komandor jej pomoże to przyłączy się do misji.

Shepard może przystać na propozycję Morinth i zabić Samarę, wówczas asari dołączy do drużyny zastępując egzekutorkę. Ze względu na niezwykłe rodzinne podobieństwo prawie nikt na pokładzie Normandii nie zauważy tej podmiany. Jedynymi osobami, które dostrzegą różnicę w zachowaniu asari będą Kelly Chambers, Jocker oraz Kasumi.

Romans

Rozmawiając z Morinth na pokładzie Normandii okaże się, że asari dalej pragnie połączyć się z Shepard, gdyż komandor nie przypomina jej żadnej innej osoby, jaką spotkała do tej pory. Zasugeruje nawet, że Shepard jest zbyt silny, aby połączenie mogło go zabić. Zaproponuje żeby uczcili w ten sposób zwycięstwo jeśli oboje ujdą z życiem. Po misji Shepard może dotrzymać obietnicy i połączyć się z Morinth. Okaże się jednak, że zapewnienia asari były kłamstwem. Komandor zginie bolesną śmiercią podczas połączenia.

Zdobycie zaufania

Morinth nie ma żadnej specjalnej misji. Staje się lojalna w momencie gdy, podczas zadania dla Samary, zdecydujemy się zabić egzekutorkę zamiast niej.

Do stworzenia artykułu wykorzystano informacje dostępne na masseffect.wikia.com.