Proteanie zniknęli pięćdziesiąt tysięcy lat temu. Nie mogłeś być przy tym, ni chuja!
-- Urdnot Wrex
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Ulepszenia pancerza

Roelka @ 19.07.2011, 18:58
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Ulepszenia Cybernetyczne

Obwód Szkieletowy

Ciężki Splot Kości - Obwód Szkieletowy (Heavy Bone Weave)

Koszt: 25,000 Palladu

Shepard otrzymuje 50% obrażeń mniej w walce wręcz.

Po wzmocnieniu szkieletu splotem syntetycznym kości stają się niemal zupełnie odporne na złamanie. W razie uszkodzenia kości kanaliki przenoszące medi-żel umożliwiają regenerację tkanki kostnej w ciągu kilku dni..

Splot z Mikrowłókien

Ciężki Splot Mięśni - Splot z Mikrowłókien (Heavy Muscle Weave)

Koszt: 15,000 Palladu

Shepard atakuje teraz mocniej w walce wręcz.

Wplecenie mikrowłókien w tkankę mięśniową znacznie zwiększa ogólną siłę i zmniejsza podatność mięśni na uszkodzenia wskutek wysiłku.

Obwód Ramowy

Ciężki Splot Skóry - Obwód Ramowy 1-7 (Heavy Skin Weave)

Koszt: 2,500/5,000/7,500/10,000/12,500 Palladu lub 90.000 Kredytów

Shepard otrzymuje +10% zdrowia.

W skórę można wpleść mocne sztuczne włókna, które znacznie zmniejszają otrzymywane obrażenia. Włókna te przenoszą także medi-żel, wspomagając leczenie.

Ulepszenia Medyczne

Harmonijne Tarcze

Tarcze Awaryjne - Harmonijne Tarcze (Emergency Shielding)

Koszt: 25,000 Palladu

Jedność przywraca pełną siłę tarcz całej drużynie.

Emitery tarcz wytwarzają silną i niezawodną barierę kinetyczną, która może działać godzinami. Ze względu na możliwość wystąpienia zakłóceń, używanie dwóch emiterów naraz jest praktycznie niemożliwe. Gdy jedna bariera przestanie działać, możną włączyć drugą, ale przeszkodzi to w ponownym włączeniu pierwszej bariery. Przy precyzyjnej synchronizacji możliwe jest niezauważalne wyłączenie bariery tymczasowej, gdy podstawowa zostanie zregenerowana.

Pojemność Medi-Żelu - Mikroskaner 1-6

Pojemność Medi-Żelu - Mikroskaner 1-6 (Medi-Gel Capacity)

Koszt: 2,500/5,000/7,500/10,000 Palladu lub 30,000 Kredytów

Pojemność medi-żelu rośnie o 1

Wszystkie nowoczesne pancerze bojowe zawierają interfejs pierwszej pomocy. Zawarte w nim mikroprocesory monitorują funkcje życiowe i uwalniają miejscowo niewielkie dawki medi-żelu, by przyśpieszyć proces leczenia. Możliwe jest doraźne podawanie dużych dawek medi-żelu w przypadku poważnych urazów, ale skuteczność tej procedury zależy od niezwykle drogiego oprogramowania, którego nie da się skopiować. Cerberus stworzył własne oprogramowanie i prowadzi badania mające na celu usprawnienie go.

Moduł Urazowy - WI medyczna

Moduł Urazowy - WI medyczna (Trauma Module)

Koszt: 15,000 Palladu

Jedność daje całej drużynie pełne zdrowie.

Standardowy interfejs pierwszej pomocy może ustabilizować stan rannego żołnierza, chroniąc go od śmierci nawet w przypadku dość ciężkich ran. Podstawowa technologia nie działa jednak na przytomnych żołnierzy będących pod ostrzałem, ponieważ każdy sygnał nerwowy bólu niweczy proces. Moduł urazowy dzieli podawanie medi-żelu na dwie warstwy, aktywną i pasywną. Moduł aktywny na bieżąco dostarcza niewielkie ilości medi-żelu do świeżych ran. Warstwa pasywna transportuje większe ilości, lecząc rany krytyczne. Kiedy obezwładnieni żołnierze otrzymują większe ilości medi-żelu, zdrowie aktywnych jednostek również ulega poprawie.

Ulepszenia Tarczy

Obrona przed Obrażeniami - WI Ablacyjna

Obrona przed Obrażeniami - WI Ablacyjna 1-6 (Damage Protecion)

Koszt: 2,500/5,000/7,500/10,000 Palladu lub 90,000 Kredytów

Premia drużynowa +10% do tarcz, barier i pancerzy,

To kompleksowe ulepszenie systemów zapewnia wszystkim członkom drużyny zwiększoną ochronę, niezależnie od indywidualnych technik obronnych.

Tarcza Nanokrystaliczna

Twarde Tarcze - Tarcza Nanokrystaliczna (Hard Shields)

Koszt: 25,000 Palladu

Shepard odnosi o 20% mniejsze obrażenia tarczy.

Cerberus odniósł ograniczone sukcesy w badaniach nad technologią tarcz gethów. Jego naukowcy nie do końca rozumieją, dlaczego tarcze gethów są bardziej odporne na pociski. Jednak przełom w badaniach jest nieunikniony i możliwe jest zbudowanie generatora pola efektu masy, który naśladuje tę technologę.

Regeneracje Impulsowa

Generator Nadmiarowego Pola - Regeneracja Impulsowa (Burst Regeneration)

Koszt: 15,000 Palladu

Kiedy Shepard traci tarcze, zostają one natychmiast przywrócone.

Bariery kinetyczne znacznie zwiększyły zdolność przeżycia żołnierzy atakowanych nowoczesną bronią, ale dotychczasowe próby wzmocnienia słabnących tarcz urządzeniami zapasowymi były nieudane, ze względu na zakłócenia. Cerberus prowadzi w tej dziedzinie aktywne badania, w których wyniku powstał prototyp nadmiarowego generatora pola. Przy odpowiednich nakładach środków da się go zminiaturyzować do użytku osobistego.

Ulepszenia biowzmacniaczy

Inteligentny Wzmacniacz

Czas Odnawiania Mocy Biotycznych - Inteligentny Wzmacniacz (Biotic Cooldown)

Koszt: 5,000 Elementu Zero

Premia drużynowa +20% do czasu ładowania mocy biotycznych.

Wytworzenie pola efektu masy wymaga znacznego skupienia. Po wytworzeniu pola wszyscy biotycy potrzebują odpoczynku, by odzyskać skupienie i jasności umysłu konieczne do wytworzenia następnego. Śledząc aktywność umysłową i rozpoznając indywidualne wzory użytkownika, wzmacniacz może skuteczniej interpretować zamiary biotyka. Dzięki temu stworzenie pola wymaga mniejszego skupienia, a regeneracja zajmuje mniej czasu.

Hiper Wzmacniacz

Czas Rażenia Mocy Biotycznych - Hiper Wzmacniacz 1-6 (Biotic Damage)

Koszt: 500/1,000/1,500/2,000 Elementu Zero lub 90,000 Kredytów

Premia drużynowa +10% do obrażeń biotycznych.

Standardowe oprogramowanie dołączone do wzmacniaczy biotycznych ma działać z różnymi rasami i układami nerwowymi. Wyłączenie zabezpieczeń tego oprogramowania umożliwia tworzenie o wiele potężniejszych pól efektu masy. Procedura ta wymaga ostrożności i dostrojenia do układu nerwowego danej osoby. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia układu nerwowego, ślepoty lub utraty czucia.

Neuro Maska

Czas Działania Mocy Biotycznych - Neuro Maska (Biotic Duration)

Koszt: 3,000 Elementu Zero

Premia drużynowa +20% do czasu trwania mocy biotycznych.

Podtrzymanie pola efektu masy wymaga ciągłego skupienia. To ulepszenie mierzy i naśladuje aktywność układu nerwowego, dzięki czemu podtrzymanie pola efektu masy wymaga mniej wysiłku.

Ulepszenia Omni-Klucza

Moduł Hydra

Czas Odnawiania Mocy Technologicznych - Moduł Hydra (Tech Cooldowns)

Koszt: 5,000 Elementu Zero

Premia drużynowa : skrócenie czasu ładowania zdolności technologicznych o 20%.

Efektywna trwałość większości omni-kluczy wynosi co najmniej 10 lat przy pracy precyzyjnej oraz co najmniej 50 lat przy bardziej ogólnych zadaniach. Wyłączenie zabezpieczeń i instalacja eksperymentalnego rdzenia zasilającego znacznie podnosi wydajność, lecz spodziewana trwałość urządzenia obniża się 20-krotnie.

Wzmacniacz Wielordzeniowy

Czas Rażenia Mocy Technologicznych - Wzmacniacz Wielordzeniowy 1-6 (Tech Damage)

Koszt: 500/1,000/1,500 Elementu Zero lub 90,000 Kredytów.

Premia drużynowa +10% do obrażeń od mocy technologicznych.

Standardowe omni-klucze mają szeroki zakres tolerancji impulsów nerwowych na wejściu, by mogli z nich korzystać przedstawiciele dowolnego gatunku. Wejścia omni-klucza można dostroić do swoistych impulsów użytkownika, zwiększając czułość i moc urządzenia. Po takim dostrojeniu omni-klucz jest właściwie bezużyteczny dla wszystkich poza właścicielem i musi być stale dostrajany do niewielkich zmian aktywności nerwowej.

Modyfikowana Heurystyka

Czas Działania Mocy Technologicznych - Modyfikowana Heurystyka (Tech Duration)

Koszt: 3,000 Elementu Zero.

Premia drużynowa +20% do czasu trwania wszystkich mocy technologicznych.

Tradycyjne omni-klucze przystosowane są do precyzyjnej i delikatnej pracy. Inżynierowie Zaćmienia dostrajają swoje omni-klucze w przeciwny sposób, skupiając się na szybkim uwalnianiu energii, choć przez to muszą mieć drugie urządzenie do delikatnej pracy. Cerberus opracował prototyp wszechstronnego systemu, dzięki któremu omni-klucz może pracować w dziesiątkach konfiguracji, zmienianych natychmiast, gdy użytkownik przechodzi do innego zadania. W efekcie powinien sobie lepiej radzić z każdym zadaniem.