Historia ludzkości to rzeka krwi przelanej z powodu różnic poglądów w sprawach władzy i życia pozagrobowego. U gethów tego nie było – w takich sprawach osiągaliśmy konsensus.
-- Legion
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Modyfikowaniu plików zapisu gry przy użyciu Edytora

08.01.2012, 10:16
Ocena użytkowników:  / 5
SłabyŚwietny 
Powrót do głównego działu Modów

Nowe fryzury i nakrycia głowy

Czy wasza pani Shepard znudziła się swoją starą fryzurą? Czy pan Shepard miałby ochotę, od czasu do czasu, założyć gustowną czapkę? Jeśli tak, to jesteście w odpowiednim miejscu. W tym dziale przedstawię wam proste sposoby na zmianę wyglądu waszych postaci.

Po pierwsze, będzie wam potrzebny program Gibbed.MassEffect2.SaveEditor, który możecie pobrać Tutaj

  • Po uruchomieniu programu należy kliknąć na ikonkę "folder" znajdującą się na górnym pasku i otworzyć wybrany plik zapisu gry Mass Effect 2.
  • Uwaga! Przed rozpoczęciem modyfikacji pliku, zalecam na wszelki wypadek ,zrobienie jego kopii zapasowej..
  • Przechodzimy do zakładki Raw.
  • W punkcie 2. Squad odnajdujemy sekcję Player i klikamy na znajdujący się obok znak +.
  • Interesuje nas sekcja Appearance, więc klikamy na znajdujący się obok niej znak +.
  • Następnie otwieramy sekcję Morph Head.
  • W zależności od efektu, który chcemy uzyskać, wklejamy w oznaczone miejsce dane jednego z wybranych rodzajów fryzur:

Pani Shepard

Włosy w stylu Kelly

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Mom.HMF_HIR_Mom_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mom.HMF_HIR_Mom_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mom.HMF_HIR_Mom_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mom.HMF_HIR_Mom_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mom.HMF_HIR_Mom_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Włosy Cyberbabe

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Cyberbabe.HMF_HIR_Cyb_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Cyberbabe.HMF_HIR_Cyb_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Cyberbabe.HMF_HIR_Cyb_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Cyberbabe.HMF_HIR_Cyb_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Cyberbabe.HMF_HIR_Cyb_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Włosy Sexy

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Sexy.HMF_HIR_Sxy_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Sexy.HMF_HIR_Sxy_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Sexy.HMF_HIR_Sxy_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Sexy.HMF_HIR_Sxy_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Sexy.HMF_HIR_Sxy_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Włosy Irokez

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Druga wersja Irokeza

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.CrewCut.HMF_HIR_Cru_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HED_PROMorph_R.Normal.HMF_HED_PROBase_Scalp_Norm
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Mohawk.HMF_HIR_Mhk_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Włosy w stylu Khalisy al-Jihani

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Short02.HMF_HIR_PROShort_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Short02k.HMF_HIR_Short_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Short02k.HMF_HIR_Short_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_mask: BIOG_HMF_HIR_PRO.Short02k.HMF_HIR_Short_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: Hair_tang: BIOG_HMF_HIR_PRO.Short02k.HMF_HIR_Short_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Beret wojskowy

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Beret.HMF_HAT_Brt_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka SR1

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Cap.HMF_HAT_Cap_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Cuban.HMF_HAT_Cub_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka oficera

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Officer.HMF_HAT_Off_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Osłona/mikrofon

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.Moto.HMF_HAT_MTR_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Osłona/wizjer

Ponieważ nakrycia głowy zakrywają włosy, należy dodać tekstury odpowiadające bardzo krótkim włosom.

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMF_HIR_PRO.MotoGlasses.HMF_HAT_MTG_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMF_HIR_PRO.Pulled.HMF_HIR_SCP_Pll_Norm
  • W linii 8 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • W linii 9 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_SpecShift2: BIOG_HMF_HIR_PRO.Human.HMF_HIR_PROAll_SpecShift
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Pan Shepard

Włosy w stylu Conrada Vernera

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Short02.HMM_HIR_PROShort02_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Short02.HMM_HIR_PROShort02_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Short02.HMM_HIR_PROShort02_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Mask: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Short02.HMM_HIR_PROShort02_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Short02.HMM_HIR_PROShort02_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Włosy w stylu Gardnera/Presleya

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy: - brak mesh'a pozostawiamy puste pole
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Geezer.HMM_HIR_Gez_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Geezer.HMM_HIR_Gez_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Geezer.HMM_HIR_Gez_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Geezer.HMM_HIR_Gez_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Irokez

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Scalp_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Scalp_Norm
  • W linii 4 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Diff
  • W linii 5 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Norm
  • W linii 6 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Mask: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Mask
  • W linii 7 w miejscu obok Value wklejamy: HAIR_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Tang
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_Scalp_Mask
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Inny Irokez

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Mohawk.HMM_HIR_Mhk_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Fryzura "formalna"

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy: - brak mesh'a pozostawiamy puste pole
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Beanie01.HMM_HAT_Bn1_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Beret wojskowy

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Beret.HMM_HAT_Brt_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka SR2

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Cap.HMM_HAT_Cap_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Cuban.HMM_HAT_Cub_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Osłona/mikrofon

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Moto.HMM_HAT_MTR_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Osłona/wizjer

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.MotoGlasses.HMM_HAT_MTG_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry

Czapka oficera

  • W sekcji Hair Mesh wklejamy:BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Officer.HMM_HAT_Off_MDL
  • Poniżej, w sekcji Texture Parameters klikamy na znak ... pojawiający się, gdy klikniemy na napis Kolekcja.
  • W linii 0 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Diff: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Diff
  • W linii 1 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 2 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Norm: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Norm
  • W linii 20 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Scalp_Spec: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Mask
  • W linii 21 w miejscu obok Value wklejamy: HED_Tang: BIOG_HMM_HIR_PRO_R.Formal.HMM_HIR_For_Tang
  • Klikamy OK, a następnie zapisujemy plik klikając na ikonkę "dyskietki", znajdującą się na górnym pasku.
Powrót do góry