Kolejny niebezpieczny kosmita na pokładzie, komandorze. Wielkie dzięki. Dlaczego nie możesz zbierać monet albo czegoś w tym rodzaju?
-- Jeff „Joker” Moreau
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Modyfikowanie pliku Coalesced.ini

08.01.2012, 10:19
Ocena użytkowników:  / 3
SłabyŚwietny 
Powrót do głównego działu Modów

Modyfikowanie pliku Coalesced.ini


Przed rozpoczęciem modyfikacji pliku Coalesced.ini zaleca się zrobienia jego kopii zapasowej. Plik domyślnie znajduje się w Program Files/ Mass Effect 2/ BioGame/ Config/ PC/ Cooked.


Nowe ubrania dostępne na pokładzie Normandii

Dzięki tej modyfikacji będziecie mogli nieco urozmaicić garderobę swojego Sheparda.

Zdjęcia przedstawiają kilka przykładowych, nowych strojów.

  • Po pierwsze, będzie wam potrzebny zmodyfikowany plik Coalesced.ini, który możecie pobrać Tutaj
  • Rozpakowany plik umieszczamy w folderze z zainstalowaną grą Mass Effect 2 - domyślna ścieżka Program Files/ Mass Effect 2/ BioGame/ Config/ PC/.
  • Należy zaakceptować zamianę starego pliku Coalesced.ini na nowy.
  • Po uruchomieniu Mass Effect 2 nowe ubrania powinny być dostępne w szafce Sheparda znajdującej się w jego kwaterach na Normandii.
  • Aby odinstalować modyfikację, należy przywrócić do folderu Program Files/ Mass Effect 2/ BioGame/ Config/ PC/ oryginalną wersję pliku Coalesced.ini.
Powrót do góry

Garderoba pani Komandor - pancerze i ubrania.

Dzięki tej modyfikacji będziecie mogli nieco urozmaicić garderobę pani Shepard. Oprócz ubrań dostępnych na pokładzie Normandii, uzyskacie dostęp do pancerzy Mirandy, Morinth, stroju Kelly i w zależności o posiadanych DLC - pancerza Liary i Kasumi.

Uwaga! Modyfikacja może nie być kompatybilna z pierwszym przedstawionym na stronie modem dodającym nowe stroje.

  • Po pierwsze, będzie wam potrzebny program Coalesced.ini Mod Manager , który możecie pobrać Tutaj
  • Rozpakowany plik umieszczamy w folderze z zainstalowaną grą Mass Effect 2 - domyślna ścieżka Program Files/ Mass Effect 2. Warto zwrócić uwagę na nowy folder "Mods".
  • Następnie, należy pobrać odpowiednią wersję modyfikacji:
  • Gra bez DLC
  • Gra z DLC Kryjówka Handlarza Cieni
  • Gra z DLC Kasumi
  • Gra z DLC Kryjówka Handlarza Cieni i Kasumi.
  • Po pobraniu pliku wypakowujemy pliki loadseq.txt i gui_armor_menu.txt do folderu >Mass Effect 2/Binaries/
  • Plik miranda's.locker.me2mod umieszczamy w nowym folderze "Mods"
  • Uruchamiamy RCW ME2 ModManager
  • Po uruchomieniu programu, po lewej stronie wyświetla się lista modyfikacji, wśród których powinna być miranda's.locker.. Zaznaczamy modyfikację.
  • Uruchamiamy grę klikając na Apply+Save+Launch
  • W czasie gry klikamy na 9 na klawiaturze numerycznej i powinien wyświetlić się ekran wyboru ekwipunku. Wybieramy odpowiadający nam pancerz/strój i klikamy Zastosuj/Apply

Uwaga! Przed rozpoczęciem misji będziesz musiał za każdym razem wybierać nowy pancerz, ponieważ gra będzie powracała do domyślnego stroju.

Aby zmienić klawisz, po naciśnięciu którego wyświetla się ekran wyboru ekwipunku, należy w RCW ME2 ModManager zaznaczyć modyfikację i po prawej stronie wprowadzić zmiany w sekcji #1 - Armor Locker Binding +Bindings=( Name="NumPadNine" ).W miejscu NumPadNine wpisać klawisz, którego chcecie używać.


Dodatkowo: Wśród modyfikacji, które dostępne są w RCW ME2 ModManager, jest kilka wartych uwagi, między innymi:

  • Add Casual.Appearances. - dodaje dodatkowe stroje na pokładzie Normandii.
  • Add HSV Colors. i Add Specular Appearances - dodaje nowe kolory i opcje do strojów.
  • All Weapons Infinity Ammo - dodaje nieskończoną ilość amunicji.

Powrót do góry

Odblokowanie wszystkich broni

Za pomocą poniższej sztuczki możesz w dowolnym momencie gry odblokować wszystkie dostępne bronie.

  • Na początek należy pobrać ME2Coalesced.Editor.
  • Uruchamiamy plik ME2CoalescedEditor.exe.. Program może nas poprosić o wskazanie folderu z zainstalowana grą Mass Effect 2.
  • W zakładce BIOInput odnajdujemy sekcję [SFXGame.SFXGameModeDefault].
  • Klikamy Prawy Przyciskiem Myszy na [SFXGame.SFXGameModeDefault], wybieramy Add Setting, a następnie New Single Setting.
  • - Aby odblokować wszystkie zwyczajne bronie w przed chwilą otwartym oknie New Setting... wpisujemy Bindings=( Name="NumPadOne", Command="setintbyname Wpn_AssaultRifle2 1 | setintbyname Wpn_AutoPistol2 1 | setintbyname Wpn_Locust 1 | setintbyname Wpn_GethPulseRifle 1 | setintbyname Wpn_HeavyPistol2 1 | setintbyname Wpn_Shotgun2 1 | setintbyname Wpn_SniperRifle2 1" ) .
  • Klikamy Ok
  • - Aby odblokować wszystkie ciężkie bronie w przed chwilą otwartym oknie New Setting... wpisujemy Bindings=( Name="NumPadTwo", Command="setintbyname Wpn_CryoBlaster 1 | setintbyname Wpn_GrenadeLauncher 1 | setintbyname Wpn_NukeLauncher 1 | setintbyname Wpn_ParticleBeam 1 | setintbyname Wpn_Flamethrower 1 | setintbyname Wpn_MissileLauncher 1" ).
  • Klikamy Ok
  • - Aby odblokować wszystkie broni ze statku Zbieraczy w przed chwilą otwartym oknie New Setting... wpisujemy Bindings=( Name="NumPadThree", Command="setintbyname Wpn_SuperAssaultRifle 2 | setintbyname Wpn_SuperSniperRifle 2 | setintbyname Wpn_SuperShotgun 2" ) .
  • Klikamy Ok
  • Jeśli chcemy usunąć nowo dodaną sekcję Bindings klikamy na nią Prawym Przyciskiem Myszy i wybieramy Delete Selected Setting.
Powrót do góry

Odblokowanie wszystkich Bonusowych Mocy

Za pomocą poniższej sztuczki możesz, w dowolnym momencie gry, odblokować wszystkie dostępne bonusowe moce.

  • Na początek należy pobrać ME2Coalesced.Editor.
  • Uruchamiamy plik ME2CoalescedEditor.exe.. Program może nas poprosić o wskazanie folderu z zainstalowana grą Mass Effect 2.
  • W zakładce BIOUI odnajdujemy sekcję [SFXGame.BioSFHandler_NewCharacter ].
  • Interesują nas wszystkie sekcje o nazwie Bonus Talents
  • Klikamy Lewym Przyciskiem Myszy na każdą z tych sekcji.
  • Po prawej stronie edytora wyświetli się opis sekcji, wyglądający na przykład tak: (PowerClassName="SFXGameContent_Powers.SFXPower_AntiOrganicAmmo_Player",
    srChoiceName=327169,srChoiceTitle=327169,oChoiceImage=none,
    srChoiceDescription=327170,AchievementID=*)
    .
  • W każdej sekcji BonusTalents zmieniamy parametr AchievementID=* na AchievementID=1
  • Jeśli chcemy usunąć cofnąć dokonane zmiany, wpisujemy w .AchievementID=1 oryginalną wartość.
Powrót do góry

Odblokowanie wszystkich Alternatywnych Strojów towarzyszy.

Za pomocą poniższej sztuczki możesz, w dowolnym momencie gry, odblokować wszystkie dostępne alternatywne stroje dla swoich towarzyszy, bez wykonywania misji lojalnościowych.

  • Na początek należy pobrać ME2Coalesced.Editor.
  • Uruchamiamy plik ME2CoalescedEditor.exe.. Program może nas poprosić o wskazanie folderu z zainstalowana grą Mass Effect 2.
  • W zakładce BIOUI odnajdujemy sekcję [SFXGame.BioSFHandler_PartySelection ].
  • Interesują nas wszystkie sekcje o nazwie 1stAppearances
  • Klikamy Lewym Przyciskiem Myszy na każdą z tych sekcji. Po prawej stronie edytora wyświetli się opis sekcji, wyglądający na przykład w ten sposób: (Tag=hench_garrus,AddAppearance=1,PlotFlag=*);.
  • W każdej sekcji 1stAppearance zmieniamy parametr PlotFlag=* na PlotFlag=-1
  • Jeśli chcemy usunąć cofnąć dokonane zmiany, wpisujemy w PlotFlag=-1 oryginalną wartość.
Powrót do góry

Nieskończona ilość amunicji

Za pomocą poniższej sztuczki możesz zapewnić sobie nieskończoną ilość amunicji.

  • Na początek należy pobrać ME2Coalesced.Editor.
  • Uruchamiamy plik ME2CoalescedEditor.exe.. Program może nas poprosić o wskazanie folderu z zainstalowana grą Mass Effect 2.
  • W zakładce BIOWeapon odnajdujemy sekcję [SFXGame.SFXWeapon] .
  • Odnajdź linię AmmoPerShot i wybierz ją Lewym Przyciskiem Myszy.
  • W opisie lini, po prawej stronie edytora, zamień AmmoPerShot=1 na AmmoPerShot=0
  • Jeśli chcemy usunąć cofnąć dokonane zmiany, wpisujemy w AmmoPerShot=0 oryginalną wartość ( 1 ).
Powrót do góry