Historia ludzkości to rzeka krwi przelanej z powodu różnic poglądów w sprawach władzy i życia pozagrobowego. U gethów tego nie było – w takich sprawach osiągaliśmy konsensus.
-- Legion
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce Dodatkowe

Roelka @ 05.08.2011, 13:28
Ocena użytkowników:  / 5
SłabyŚwietny 

Walka

Granat Hukowo-Błyskowy

Granat

Rzucasz dezorientujący ładunek wstrząsowy, który zadaje niewielkie obrażenia i obezwładnia wszystkie cele w pobliżu. Działanie delikatnych obwodów elektronicznych oraz układów nerwowych przecinków jest przez pewien czas zakłócone, co powoduje przegrzewanie się broni, zacinanie się omni-kluczy i trudności w używaniu mocy biotycznych.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Kasumi

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Obrażenia Czas obezwładnienia
1: 6.00s 6.00m 45.00pkt 3.00s
2: 6.00s 6.50m 60.00pkt 3.50s
3: 6.00s 7.00m 75.00pkt 4.00s
4A 6.00s 7.00m 120.00pkt 4.00s
Granat Odłamkowy: Do granatu dodawane są metalowe odłamki, zadające przy wybuchu dodatkowe obrażenia.
4B 6.00s 9.00m 75.00pkt 6.00s
Ulepszony Granat Hukowo-Błyskowy: Zwiększa siłę fali wstrząsowej, przez co wydłuża się promień rażenia, a cele obezwładniane są na dłużej.

Umocnienie

Umocnienie

Wzmacnia pancerz płynem nienewtonowskim, który twardnieje pod wpływem uderzenia, dając krótkotrwałą, ogromną premię.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Grunta

Poziom Czas ładowania Czas trwania Premia do pancerza
1: 12.00 60.00s +25.00%
2: 12.00s 60.00s +50.00%
3: 12.00s 60.00s +75.00%
4A 12.00s 180.00s +75.00%t
Ulepszone Umocnienie: Wydłuża czas trwania Umocnienia.
4B 12.00s 60.00s +100.00%
Silne Umocnienie: Zwiększa siłę Umocnienie, dzięki czemu może ono pochłonąć więcej obrażeń.

Granat Inferno

Granat Inferno

Wystrzeliwuje granat zapalający, który wybucha przy uderzeniu w cel, zasypując okolice gradem odłamków zadających dodatkowe obrażenia. Amunicja skuteczna przeciw pancerzom.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Zaeeda

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Obrażenia Liczba odłamków
1: 6.00s 3.00m 50.00pkt/s przez 4.00s 3.00
2: 6.00s 3.25m 60.00pkt/s przez 4.00s 4.00
3: 6.00s 3.50m 70.00pkt/s przez 4.00s 5.00
4A 6.00s 3.50m 100.00pkt/s przez 4.00s 5.00
Ciężki Granat Inferno: Zawiera zaawansowaną plazmę o wyższej temperaturze spalania, zadającą większe obrażenia.
4B 6.00s 4.50m 70.00pkt/s przez 4.00s 6.00
Wybuchowy Granat Inferno: Pole rażenia i liczba odłamków ulegają zwiększeniu, dzięki czemu zadają obrażenia większej liczbie celów.

Amunicja

Amunicja Drążąca

Amunicja Drążące

Twoja amunicja jest wzmocniona i ukształtowana tak, by skuteczniej zadawać obrażenia pancerzom i obniżać zdrowie.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Garrusa

Poziom Czas ładowania Obrażenia pancerza i zdrowia
1: 1.50s +30.00%
2: 1.50s +40.00%
3: 1.50s +50.00%
4A 1.50s +70.00%
Amunicja Wolframowa: Zwiększa obrażenia zadawane przez Amunicję Drążącą.
4B 1.50s +50.00%
Zespołowa Amunicja Drążąca: Członkowie drużyny także korzystają z efektów twojej Amunicji Drążącej.

Amunicja Rozszarpująca

Amunicja Rozszarpująca

Ta amunicja przebije się przez miękkie cele, zadając większe obrażenia nieosłoniętym wrogom organicznym.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Thane'a

Poziom Czas ładowania Obrażenia zdrowia
1: 1.50s +40.00%
2: 1.50s +50.00%
3: 1.50s +60.00%
4A 1.50s +80.00%
Ciężka Amunicja Rozszarpująca: Zwiększa Obrażenia zadawane przez Amunicję Rozszarpującą.
4B 1.50s +60.00%
Zespołowa Amunicja Rozszarpująca: Członkowie drużyny także korzystają z efektów twojej Amunicji Rozszarpującej.

Amunicja Odkształcająca

Amunicja Odkształcająca

Obdarzasz amunicję biotycznym polem efektu masy, co zwiększa zadawane przez nią obrażenia oraz zniszczenia wywoływane w pancerzach i barierach. Amunicja zadaje też większe obrażenia celom poddanym działaniu biotyki.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Jack

Poziom Czas ładowania Obrażenia
1: 1.50s +15.00%
2: 1.50s +25.00%
3: 1.50s +35.00%
4A 1.50s +50.00%
Ciężka Amunicja Odkształcająca: Zwiększa obrażenia zadawane przez Amunicję Odkształcającą.
4B 1.50s +35.00%
Zespołowa Amunicja Odkształcająca: Członkowie drużyny także korzystają z efektów twojej Amunicji Odkształcającej.

Technologiczne

Wyssanie Energii

Wyssanie Energii

Na niewielkim obszarze możesz przechwytywać moc przeciwników syntetycznych albo barier kinetycznych wroga i używać jej do odnowienia swoich tarcz.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Tali

Poziom Czas ładowania Wyssana energia Promień rażenia
1: 6.00s 120.00pkt 1.20m
2: 6.00s 140.00pkt 1.20m
3: 6.00s 160.00pkt 1.20m
4A 6.00s 200.00pkt 1.20m
Ciężkie Wyssanie Energii: Zwiększa obrażanie zadawane przez Wyssanie Energii.
4B 6.00s 160.00pkt 3.00m
Wyssanie Obszarowe: Zwiększa promień rażenia Wyssania Energii, co ułatwia trafienie większej liczby celów.

Lepsza Tarcza Gethów

Lepsza Tarcza Gethów

Możesz tymczasowo wzmocnić swoją barierę kinetyczną wysokoenergetyczną tarczą gethów, zdolną pochłonąć znaczną ilość obrażeń.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Legiona

>
Poziom Czas ładowania Czas trwania Siła tarczy Dodatkowe
1: 12.00s 60.00s +25.00%
2: 12.00s 60.00s +50.00%
3: 12.00s 60.00s +75.00%
4A 12.00s 60.00s +100.00%
Lepsza ciężka Tarcza Gethów: Zwiększa siłę Tarczy, dzięki czemu możesz przyjąć większe obrażenia.
4B 12.00s 60.00s +75.00% +10.00% - obrażenia broni
Lepsza wzmocniona Tarcza Gethów: Tymczasowo ulepsza Tarczę Gethów, zwiększa też obrażenia zadawane przez twoją broń.

Porażenie Nerwowe

Porażenie Nerwowe

Wywołuje u wroga wstrząs układu nerwowego i na krótki czas obezwładnia jednego przeciwnika organicznego naraz.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Mordina

Poziom Czas ładowania Czas trwania Dodatkowo
1: 3.00s 5.00s
2: 3.00s 7.00s
3: 3.00s 9.00s
4A 3.00s 12.00s
Ciężkie Porażenie Nerwowe: Zwiększa siłę Porażenia Nerwowego, obezwładniając cel na dłużej.
4B 3.00s 9.00s 3.00m - pole rażenia
Falowe Porażenie Nerwowe: Zwiększa promień rażenia Porażenia Nerwowego, umożliwiając trafienie większej liczby celów.

Biotyka

Bariera

Bariera

Tworzy tarczę efektu masy, która istnieje przez kilka sekund i może pochłonąć znaczną ilość obrażeń.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Jacob'a

Poziom Czas ładowania Czas trwania Siła tarcz
1: 12.00s 60.00s +25.00%
2: 12.00s 60.00s +50.00%
3: 12.00s 60.00s +75.00%
4A 12.00s 60.00s +100.00%
Silna Bariera: Zwiększa siłę Bariery, dzięki czemu może ona pochłonąć więcej obrażeń.
4B 12.00s 180.00s +75.00%
Ulepszona Bariera: Wydłuża czas trwania Bariery.

Dominacja

Dominacja

W działaniu podobna do Hakowania SI moc opanowuje cele organiczne i wzmacnia barierę.

Dostępność: Morinth

Poziom Czas ładowania Czas trwania Siła bariery Dodatkowe
1: 6.00s 5.00s
2: 6.00s 7.00s 200.00pkt
3: 6.00s 9.00s 350.00pkt
4A 6.00s 12.00s 500.00pkt
Ulepszona Dominacja: Zwiększa czas działania Dominacji
4B 6.00s 9.00s 350.00pkt 3.00m - promień rażenia
Grupowa Dominacja: Dominacja oddziałuje na grupę przeciwników.

Spustoszenie

Spustoszenie

Biotycznie atakuje układ nerwowy albo syntetyczny celu i blokuje regenerację zdrowia. Jeśli biotyk używa tego pola przeciwko wrogom organicznym, odzyskuje dzięki niemu zdrowie.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Samary

Poziom Czas ładowania Obrażenia Dodatkowe
1: 6.00s 40.00pkt/s przez 3.00s
2: 6.00s 40.00pkt/s przez 3.50s
3: 6.00s 40.00pkt/s przez 4.00s
4A 6.00s 40.00pkt/s przez 5.50s
Silne Spustoszenie: Zwiększa siłę, czas trwania i obrażenia od Spustoszenia.
4B 6.00s 40.00pkt/s przez 4.00s 3.00m - promień rażenia
Spustoszenie Obszarowe: Zwiększa promień rażenia Spustoszenia, dzięki czemu razi ono wiele celów.

Ciśnięcie

Ciśnięcie

Unosi cel w powietrzu, a potem ciska nim o ziemię, zadając ogromne obrazenia.

Dostępność: Misja Lojalnościowa Mirandy

Poziom Czas ładowania Czas trwania podniesienia Siła ciosu Dodatkowe
1: 3.00s 0.90s 400.00N
2: 3.00s 1.10s 500.00N
3: 3.00s 1.30s 600.00N
4A 3.00s 1.50s 800.00N
Silne Ciśnięcie: Siła twojego ciśnięcia jest ogromna i powoduje ciężkie uszkodzenie ciała.
4B 3.00s 1.30s 600.00N 8.00s - czas obezwładnienia
Porażąjące Ciśnięcie: Ciśnięcie będzie lepiej obezwładniało wrogów.