Poddajcie się! Albo nie, będzie zabawniej.
-- Krogański najemnik
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce Członków Drużyny

Roelka @ 05.08.2011, 11:39
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Każdy członek drużyny posiada swoją unikatową, pasywną zdolność. Każda z tym mocy dodaje odpowiednie bonusy związane ze zdrowiem lub zadawanymi obrażeniami; dodatkowo każda postać zyskuje dodatkowe premie.

Garrus Vakarian - Turiański Rebeliant

Garrus

Poprawia zdolności bojowe, obrażenia od broni oraz zdrowie Garrusa; jego moce wyrządzają większe zniszczenia.

Poziom Zdrowie Obrażenia od broni Obrażenia od mocy
1: +5.00% +6.00% +6.00%
2: +10.00% +12.00% +12.00%
3: +15.00% +18.00% +18.00%
4A +15.00% +25.00% +25.00%
Turiański Renegat: Jeśli z czegoś da się strzelać, to Garrus potrafi to obsłużyć. Drastycznie zwiększa obrażenia od broni i mocy.
4B +20.00% +18.00% +25.00%
Turiański Ocalony: Długie godziny spędzone na walce z przeciwnościami poprawiły stan zdrowia Garrusa i wyostrzyły jego moce.

Jack - Obiekt Zero

Jack

Zwiększa obrażenia od broni oraz zdrowie Jack; skraca czas ładowania jej mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia od broni Czas ładownia mocy
1: +5.00% +6.00% -6.00%
2: +10.00% +12.00% -12.00%
3: +15.00% +18.00% -18.00%
4A +20.00% +18.00% -25.00%
Nieokrzesany Adept: Jack może teraz korzystać z pełni swoich zdolności biotycznych, co znacząco skraca czas regeneracji jej mocy.
4B +20.00% +25.00% -18.00%
Nieokrzesany Szturmowiec: Jack skupią swoją niespożytą energię na walce, zwiększając obrażenia zadawane bronią.

Tali - Quariańska Inżynier

Tali

Wyostrza zdolności bojowe Tali oraz jej obrażenia od broni; wydłuża czas trwania jej mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia od broni Czas trwania mocy
1: +5.00% +6.00% +6.00%
2: +10.00% +12.00% +12.00%
3: +15.00% +18.00% +18.00%
4A +20.00% +18.00% +25.00%
Quariańska Specjalistka"Tali działa z najwyższą skutecznością, jej moce trwają dłużej. Poprawę zdrowia zapewniają drobne elemnty cybernetyczne i immuno-wzmacniacze.
4B +20.00% +25.00% +18.00%
Quariańska Mechanik"Doświadczenie Tali w mechanice i inżynierii poprawia obrażenia zadawane przez jej broń.

Kasumi Goto - Mistrzyni Złodziejstwa

Kasumi

Zwiększa zdrowie Kasumi i obrażenia od jej broni oraz skraca czas ładowania jej mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Czas ładowania mocy
1: +5.00% +6.00% -6.00%
2: +10.00% +12.00% -12.00%
3: +15.00% +18.00% -18.00%
4A +20.00% +18.00% -25.00%
Mistrzyni Infiltracji" Kasumi specjalizuje się w mistrzostwie technicznym, dzięki czemu czas ładowania jej mocy znacznie się skraca.
4B +20.00% +25.00% -18.00%
Mistrzyni Sabotażu: Kasumi specjalizuje się w walce bronią, dzięki czemu zwiększa zadawane przez nią obrażenia.

Jacob Taylor - Agent Cerberusa

Javob

Poprawia zdolności bojowe Jacoba, jego obrażenia od broni oraz zdrowie.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni
1: +10.00% +6.00%
2: +20.00% +12.00%
3: +30.00% +18.00%
4A +30.00% +25.00%
Specjalista Cerberusa:Doświadczenie Jacoba w neutralizacji wrogów podnosi obrażenia zadawane przez jego broń.
4B +40.00% +18.00%
Weteran Cerberusa:Doświadczenie Jacoba w przetrwaniu ataków wrogów zwiększa jego zdrowie.

Thane Krios - Drellski Zabójca

Thane

Poprawia zdolności bojowe, obrażenia od broni oraz zdrowie Thane'a.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni
1: +5.00% +12.50%
2: +10.00% +25.00%
3: +15.00% +37.50%
4A +15.00% +50.00%
Drellski Strzelec Wyborowy:Wiedza anatomiczna Thane'a oraz jego znakomita celność zwiększają jego obrażenia od broni ponad ich zwykły, niezwykle wysoki poziom.
4B +20.00% +37.50%
Drellski Weteran:Doświadczenie Thane'a w przetrzymywaniu groźnych obrażeń zwiększyło jego zdrowie.

Miranda Lawson - Oficer Cerberusa

Miranda

Poprawia zdolności bojowe, obrażenia od broni oraz zdrowie Mirandy; cały oddział otrzymuje premię bojową.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Zdrowie oddziału Obrażenia od broni oddziału
1: +5.00% +6.00% +2.50% +2.50%
2: +10.00% +12.00% +5.00% +5.00%
3: +15.00% +18.00% +7.50% +7.50%
4A +20.00% +25.00% +7.50% +15.00%
Przywódca Cerberusa:Zdolności przywódcze Mirandy dają zwiększoną premię bojową do obrażeń od broni całego oddziału.
4B +20.00% +25.00% +15.00% +7.50%
Taktyk Cerberusa:Dzięki doskonałemu opracowaniu taktyki Miranda nie pozostawia nikogo w tyle; cały oddział dostaje premię do zdrowia.

Grunt - Krogański Berserker

Grunt

Podnosi zdrowie i obrażenia od broni Grunta, dając mu krogańską regenerację zdrowia.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Regeneracja zdrowia
1: +20.00% +5.00% 20.00pkt/s
2: +30.00% +10.00% 30.00 pkt/s
3: +40.00% +15.00% 40.00 pkt/s
4B +50.00% +15.00% 55.00 pkt/s
Kroganin Czystej Krwi:Grunt po mistrzowsku opanował swój krwawy szał, dzięki czemu jego fantastyczne zdolności regeneracyjne ulegają dalszej poprawie. Grunt przetrwa teraz nawet obrażenia, który zabiłyby innych krogan.
4B +50.00% +25.00% 40.00 pkt/s
Krogański Watażka:Grunt może wpaść w szał, nie tracąc przy tym swojego morderczego skupienia, dzięki czemu jego broń zadaje więcej obrażeń.

Mordin Solus - Salariański Naukowiec

Mordin

Podnosi zdolności bojowe Mordina, zwiększa jego zdrowie i obrażenia od broni oraz moc jego tarcz.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Tarcze
1: +6.00% +6.00% +6.00%
2: +12.00% +12.00% +12.00%
3: +18.00% +18.00% +18.00%
4A +25.00% +18.00% +25.00%
Salariański Geniusz"Osiągnięcia technologiczne Mordina dodatkowo zwiększają moc jego tarcz.
4B +25.00% +25.00% +18.00%
Salariański Sawant"Badania Mordina nad balistyką i anatomią zwiększają obrażenia zadawane przez jego broń.

Samara - Egzekutorka Asari

Samara

Poprawia zdolności bojowe, obrażenia od broni oraz zdrowie Samary; skraca czas ładowania jej mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Czas ładowania mocy
1: +5.00% +6.00% -6.00%
2: +10.00% +12.00% -12.00%
3: +15.00% +18.00% -18.00%
4A +18.00% -25.00%
Rozumna Egzekutorka:Samara dorównuje teraz zdolnościami Matce Asari, co dodatkowo skraca czas regeneracji jej mocy. +20.00%
4B +20.00% +18.00% -25.00%
Egzekutorka Zabójczyni:Samara poświęca swój czas na ulepszaniu swoich zabójczych umiejętności, zwiększając obrażenia zadawane bronią.

Legion - Geth Infiltrator

Legion

Poprawia zdolności bojowe, obrażenia od broni Legiona; skraca czas ładowania jego mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Czas ładowania mocy
1: +5.00% +6.00% -6.00%
2: +10.00% +12.00% -12.00%
3: +15.00% +18.00% -18.00%
4A +15.00% +25.00% -25.00%
Geth Zabójca:Legion stał się ekspertem w demontażu istot organicznych i syntetycznych, zwiększając tym samym swoje obrażenia od broni.
4B +20.00% +18.00% -25.00%
Żołnierz Gethów:Legion stworzył dodatkowe systemy dla swoich najważniejszych funkcji zwiększając swoje zdrowie.

Zaeed Massani - Najemnik Weteran

Zaeed

Zwiększa obrażenia od broni i zdrowie Zaeeda.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Dodatkowe
1: +5.00% +12.50%
2: +10.00% +25.00%
3: +15.00% +37.50%
4A +15.00% +50.00%
Najemnik-Zabójca:Specjalistyczna wiedza bojowa Zaeeda dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez jego bron.
4B +20.00% +37.50%
Najemnik-Komandos:Instynkt przetrwania Zaeeda zwiększa jego zdrowie.

Morinth - Ardat Yakshi

Morinth

Zwiększa zdrowie i obrażenia od broni Morinth, dodatkowo skracając czas regeneracji jej mocy.

Poziom Zdrowie Obrażenia broni Czas ładowania mocy
1: +5.00% +6.00% -6.00%
2: +10.00% +12.00% -12.00%
3: +15.00% +18.00% -18.00%
4A +20.00% +18.00% -25.00%
Endua Yakshi:Znacząca wytrzymałość fizyczna Morinth daje jej dodatkową premię do zdrowia i skraca czas ładowania jej mocy.
4B +20.00% +25.00% -18.00%
Malian Yakshi:Zdolność pochłaniania energii innych istot zwiększa zdrowie Morinth i zwiększa obrażenia zadawane od broni.