Cieszę się, że w końcu opuściliśmy Noverię. Nie wiem, co było gorsze – śnieg, czy korporacje. Jedno odmrozi ci jaja, a drugie odkupi je w cenie rodzynek.
-- Jeff „Joker” Moreau
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce Podstawowe

Roelka @ 04.08.2011, 16:04
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Walka

Skok Adrenaliny

Skok Adrenaliny

Przez krótką chwilę przestrzeń czasowa wokół postaci zwalnia dając możliwość wymierzenia perfekcyjnie precyzyjnego strzału jak również zwiększając zadawane obrażenia.

Klasa: Żołnierz

Poziom Czas ładowania Czas trwania Rozszerzenie czasu Obrażenia Dodatkowo
1: 5.00s 5.00s +50.00% +100.00%
2: 4.00s 5.00s +50.00% +100.00%
3: 3.00s 5.00s +50.00% +100.00%
4A 3.00s 5.00s +50.00% +100.00% -50.00% do otrzymanych obrażeń
Wzmocniony Skok Adrenaliny: Endorfiny blokują twój ból zwiększając twój refleks. Obrażenia zdrowia są zredukowane na rzecz czasu trwania mocy.
4B 3.00s 5.00s +70.00% +140.00%
Podwyższony Skok Adrenaliny: Twój czas reakcji jest już legendarny. Gdy jesteś "w akcji", przeciwnicy wydają się stać w bezruchu.

Strzał Wybuchowy

Strzał Wybuchowy

Wybuchowy strzał, który zadaje przeciwnikom obrażenia i powala ich, przez co są odsłonięci na dalsze ataki.

Klasa: Żołnierz

Poziom Czas ładowania Siła Obrażenia Dodatkowo
1: 6.00s 250.00N 45.00pkt +100.00%
2: 6.00s 350.00N 60.00pkt
3: 6.00s 450.00N 75.00pkt
4A 6.00s 450.00N 75.00pkt 3.00m - promień rażenia.
Wybuch Wstrząsowy: Wysokoenergetyczne ładunki wybuchowe zapewniają twoim strzałom promień rażenia wystarczający, by powalić kilku wrogów naraz.
4B 6.00s 600.00N 100.00pkt
Wzmocniony Strzał Wybuchowy: Strzał wybuchowy staje się bardziej potężny powalając przeciwników.

Amunicja

Krio-Amunicja

Krio Amunicja

Zawarty w tej amunicji ładunek super schłodzonych cząstek subatomowych może błyskawicznie zamrozić cel, czyniąc go podatnym na dodatkowe obrażenia..

Klasa: Żołnierz, Szpieg, Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Czas trwania zamrożenia
1: 1.50s 3.00st
2: 1.50s 4.00s
3: 1.50s 5.00s
4A 1.50s 7.00s
Ulepszona Krio-Amunicja: Najbardziej zaawansowana kriogeniczna amunicja, zamraża cele częściej i na dłużej.
4B 1.50s 5.00s
Zespołowa Krio-Amunicja:Cały oddział korzysta z efektów Krio-Amunicji, dzięki czemu możecie porażać większe grupy albo bez przerwy ostrzeliwać jeden cel..

Amunicja Zapalająca

Amunicja Zapalająca

Zadaje celom organicznym rany i poparzenia, powstrzymuje regenerację zdrowia, uszkadza pancerze i wywołuje panikę u przeciwników bez tarcz. Syntetyczni przeciwnicy są bardziej odporni na obrażenia od ognia.

Klasa: Żołnierz, Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Obrażenia od ognia Dodatkowo
1: 1.50s 20.00% przez 3.00s
2: 1.50s 30.00% przez 3.00s
3: 1.50s 40.00% przez 3.00s
4A 1.50s 60.00% przez 3.00s 3.00m - promień rażenia
Amunicja Inferno: Dodatkowy ładunek wybuchowy wywołuje eksplozję przy trafieniu w cel, dając szansę na podpalenie wroga i wszystkich przeciwników w pobliżu.
4B 1.50s 40.00% przez 3.00s
Zespołowa Amunicja Zapalająca:Cały oddział korzysta z efektów Amunicji Zapalającej, dzięki czemu możecie szerzyć ból i panikę w szerokim ogniu krzyżowym.

Amunicja Dysrupcyjna

Amunicja Dysrupcyjna

Twoja amunicja otrzymuje dodatkowy impuls elektromagnetyczny, zakłócający działanie tarcz i wrogów syntetycznych.

Klasa: Żołnierz, Szpieg

Poziom Czas ładowania Obrażenia tarcz i syntetyków Czas przeciążenia syntetyków Czas przegrzania broni
1: 1.50s +20%
2: 1.50s +30% 3.00s
3: 1.50s +40% 3.00s 6.00s
4A 1.50s +60% 3.00s 6.00s
Silna Amunicja Dysrupcyjna: Elektromagnetyczne właściwości tej amunicji mogą wywołać krytyczne przeciążenie i eksplozję syntetyków.
4B 1.50s +40% 3.00s 6.00s
Zespołowa Amunicja Dysrupcyjna:Cały oddział korzysta z efektów Amunicji Dysrupcyjnej, dzięki czemu możecie brać wroga w zabójczy ogień krzyżowy.

Technologia

Hakowanie SI

Hakowanie SI

Na pewien czas hakuje syntetycznego wroga, który zaczyna atakować swoich dotychczasowych sojuszników.

Klasa: Szpieg, Inżynier

Poziom Czas ładowania Czas trwania Siła tarcz Dodatkowo
1: 6.00s 5.00s
2: 6.00s 7.00s 200.00pkt
3: 6.00s 9.00s 350.00pkt
4A 6.00s 12.00s 500.00pkt
Ulepszone Hakowanie SI: Znacznie zwiększa czas trwania Hakowania SI oraz siłę tarczy.
4B 6.00s 9.00s 350.00pkt 3.00 - promień rażenia
Obszarowe Hakowanie SI:Daje Hakowaniu SI szeroki obszar działania, dzięki czemu można zhakować kilku syntetyków naraz.

Krio Wybuch

Krio Wybuch

Twój omni-klucz strzela masą superschłodzonych cząsteczek subatomowych, błyskawicznie zamrażających cele, z którymi się zetkną.

Klasa: Strażnik, Inżynier

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Czas trwania zamrożenia
1: 4.50s 1.20m 3.00s
2: 4.50s 1.20m 4.00s
3: 4.50s 1.20m 5.00s
4A 4.50s 3.00m 5.00s
Pełen Krio Wybuch: Rozrzut krio-broni zostaje zwiększony, by zmaksymalizować szanse zamrożenia wielu wrogów.
4B 4.50s 1.20m 7.00s
Głęboki Krio Wybuch: Efektywność rozrzutu i czasu trwania zamrożenia porównywalne są do zaawansowanych modeli broni kriogenicznych.

Sonda Bojowa

Sonda Bojowa

Przywołuje sondę technologiczną, która będzie ściągać na siebie ogień wroga. Sonda może elektrycznie ogłuszać przeciwników i uszkadzać ich tarcze. Można mieć tylko jedną aktywną sondę naraz.

Klasa: Inżynier

Poziom Czas ładowania Czas trwania Czas ładowania ataku sondy Zdrowie sondy Dodatkowo
1: 3.00s 12.00s 4.00s
2: 3.00s 16.00s 3.70s 120.00%
3: 3.00s 20.00s 3.40s 140.00%
4A 3.00s 24.00s 3.00s 160.00% 6.00m - promień rażenia
100.00pkt - obrażenia wybuchu
Wybuchowa Sonda: Kiedy twoja Sonda Bojowa zostanie zniszczona, wybuchnie, wysyłając impuls energetyczny, który zada silne obrażenia pobliskim wrogom.
4B 3.00s 24.00s 3.00s 160.00% 40.00pkt - ataki sondy
Sonda Ofensywna: Sonda Bojowa została ulepszona - jej ataki energetyczne będą teraz wyrządzać szkody zdrowiu, pancerzom i barierom biotycznym.

Spalenie

Spalenie

Ten wybuchowy wystrzał plazmowy przez pewien czas zadaje obrażenia wszystkim pobliskim wrogom i na stałe blokuje regeneracje zdrowia. Bardzo skuteczny przeciwko celom opancerzonym.

Klasa: Inżynier, Szpieg

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Obrażenia
1: 6.00s 1.20m 130.00pkt/s przez 3.00s
2: 6.00s 1.20m 150.00pkt/s przez 3.00s
3: 6.00s 1.20m 170.00pkt/s przez 3.00s
4A 6.00s 3.00m 170.00pkt/s przez 3.00s
Wybuch Spalający: Zwiększa promień rozprysku plazmy, zadając obrażenia wielu wrogom naraz.
4B 6.00s 1.20m 210.00pkt/s przez 3.00s
Ulepszony Wybuch: Ten zaawansowany wybuch plazmy stapia i pali wszystko co napotka na swojej drodze.

Przeciążenie

Przeciążenie

Razi cel impulsem elektromagnetycznym, który zadaje potężne obrażenia tarczom i wrogom syntetycznym.

Klasa: Inżynier, Strażnik

Poziom Czas ładowania Promień rażenia Obrażenia tarcz i syntetyków Czas ogłuszenia syntetyków Czas przegrzania broni
1: 6.00s 1.20m 120.00pkt
2: 6.00s 1.20m 140.00pkt 3.00s
3: 6.00s 1.20m 160.00pkt 3.00s 6.00s
4A 6.00s 1.20m 200.00pkt 3.00s 6.00s
Silne Przeciążenie: Twój impuls uszkadza teraz wrogów syntetycznych tak poważnie, że w chwili "śmierci" wybuchają.
4B 6.00s 3.00m 160.00pkt 3.00s 6.00s
Przeciążenie Obszarowe: Znacznie zwiększa promień eksplozji Przeciążenia, co ułatwia trafienie większej liczby celów.

Kamuflaż Taktyczny

Kamuflaż Taktyczny

Generuje pole maskujące, dzięki któremu wrogowie nie widzą cię przez krótki czas. Jakakolwiek akcja ofensywna powoduje przerwanie działania Kamuflażu.

Klasa: Szpieg

Poziom Czas ładowania Czas trwania Obrażenia
1: 6.00s 5.00s
2: 6.00s 5.50s +20.00%
3: 6.00s 6.00s +40.00%
4A 6.00s 8.00s +40.00%
Ulepszony Kamuflaż: Udało ci się zmodyfikować ogniwa zasilania Kamuflażu w taki sposób, że możesz dłużej pozostawać w ukryciu, co przydaje się do omijania wrogów albo przygotowywani ataku.
4B 6.00s 6.00s +75.00%
Kamuflaż Zabójcy: Jesteś mistrzem w atakach z ukrycia, dostajesz dużą premię do obrażeń gdy atakujesz pozostając w Kamuflażu.

Pancerz Technologiczny

Pancerz Technologiczny

Generuje pancerz energetyczny, który zwiększa siłę tarcz. Gdy pancerz zostanie zniszczony generuje impuls energii zadający obrażenia i powalający przeciwników.

Klasa: Strażnik

Poziom Czas ładowania Siła tarcz Promień rażenia energii Obrażenia wybuchu energii Siła wybuchu energii Dodatkowo
1: 12.00s +25.00% 7.50m 30.00pkt 100.00N
2: 12.00s +50.00% 10.00m 40.00pkt 130.00N
3: 12.00s +74.00% 12.50m 50.00pkt 160.00N
4A 12.00s +75.00% 18.00m 100.00pkt 240.00N 50.00% - premia tarczy
Pancerz Szturmowy: Pancerz zadaje maksymalne obrażenia, gdy zostanie zniszczony; dodatkowe daje premię do tarczy.
4B 12.00 +100.00% 12.50m 50.00pkt 160.00N +15.00% - obrażenia mocy
Pancerz Mocy: Pancerz jest w stanie przenosić swoją energię do implantów biotycznych i broni zwiększając obrażenia od wszystkich twoich mocy.

Biotyka

Szarża

Szarża

Postać używa biotyki do zwiększenia swojej prędkości i zwiększenia siły, dzięki czemu szarżuje w kierunku swojego celu poprzez pole bitwy.

Klasa: Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Zasięg Siła rażenia Siła tarcz Wytrzymałość tarcz Dodatkowo
1: 6.00s 40.00m 350.00N
2: 6.00s 40.00m 550.00N 50.00% 4.00s
3: 6.00s 40.00m 750.00N 75.00% 4.00s
4A 6.00s 40.00m 1000.00N 100.00% 4.00s
Silna Szarża: Biotyczne skupienie jest tak intensywne, że nie tylko powala przeciwników, ale również przyspiesza twój refleks i zwalnia czas wokół ciebie, gdy kończysz szarżę.
4B 6.00s 40.00m 750.00N 75.00%t 4.00s 3.00m - promień rażenia
Szarża Obszarowa: Pole energii masy wybucha przy uderzeniu zadając energetyczne obrażenia i powalając wielu przeciwników.

Przyciąganie

Przyciąganie

Generuje pole efektu masy, które unosi cel w powietrze.

Klasa: Adept, Szturmowiec

Poziom Czas ładowania Dodatkowo Czas trwania
1: 3.00s 5.00s
2: 3.00s 7.00s
3: 3.00s 9.00s
4A 3.00s 12.00s
Ulepszone Przyciąganie: Twoje zdolności przyciągania zawieszają wroga w powietrzu na dłużej.
4B 9.00s 9.00s 3.00m - promień rażenia
Pole Przyciągania: Wpływa na wszystkie pobliskie cele, zawieszając w powietrzu całe grupy wrogów.

Osobliwość

Osobliwość

Moc tworzy kulę ciemnej energii, która wytwarza sile pole efektu masy; pole przyciąga wrogów i przez krótki czas przetrzymuje przy swojej orbicie.

Klasa: Adept

Poziom Czas ładowania Czas trwania Pole rażenia Czas przytrzymania Ilość wrogów
1: 4.50s 20.00s 1.25m 5.00s 2.00
2: 4.50s 25.00s 1.50m 6.00s 3.00
3: 4.50s 30.00s 1.75m 7.00s 4.00
4A 4.50s 45.00s 1.75m 9.00s 6.00
Silna Osobliwość: Kula Osobliwości może utrzymać wielu wrogów przez długi czas.
4B 4.50s 30.00s 3.00m 7.00s 4.00
Osobliwość Obszarowa: Pole przyciągania kuli Osobliwości jest szersze.

Fala Uderzeniowa

Fala Uderzeniowa

Posyłasz przed siebie wąski strumień wstrząsowych pól efektu masy, które roztrącają cele na boki.

Klasa: Szturmowiec, Adept

Poziom Czas ładowania Liczba fal uderzeniowych Promień rażenia Siła rażenia
1: 6.00s 8.00 1.5m 300.00N
2: 6.00s 10.00 2.00m 400.00N
3: 6.00s 12.00 2.50m 500.00N
4A 6.00s 12.00 3.50m 500.00N
Ulepszona Fala Uderzeniowa: Zwiększa promień rażenia twojej Fali Uderzeniowej, która niszczy teraz wszystko na szerokim pasie przestrzeni przed tobą.
4B 6.00s 12.00 2.50m 700.00N
Ciężka Fala Uderzeniowa: Zwiększa promień rażenia twojej Fali Uderzeniowej, która niszczy teraz wszystko na długim pasie przestrzeni przed tobą.

Rzut

Rzut

Za pomocą pól efektu masy odrzuca wrogów, zadając im obrażenia, jeśli w coś trafią.

Klasa: Adept, Strażnik

Poziom Czas ładowania Siła Dodatkowo
1: 3.00s 500.00N
2: 3.00s 700.00N
3: 3.00s 900.00N
4A 3.00s 1200.00N
Ciężki Rzut: Odrzuca z ogromną siłą pojedynczego wroga.
4B 3.00s 900.00N 3.00m - promień rażenia
Pole Rzutu: Mistrzowskie opanowanie rzutów biotycznych pozwala ci posłać w powietrze kilka celów jednocześnie.

Odkształcenie

Odkształcenie

Pole efektu masy razi wrogów, powstrzymując ich regenerację. Detonuje również moce biotyczne już działające na cel ( takie jak Przyciąganie czy Osobliwość ), powodując dalsze obrażenia. Skuteczne przeciwko celom opancerzonym i chronionym przez bariery biotyczne.

Klasa: Adept, Strażnik

Poziom Czas ładowania Obrażenia Promień detonacji Siła detonacji
1: 6.00s 120.00pkt 3.00m 400.00N
2: 6.00s 140.00pkt 4.00m 550.00N
3: 6.00s 160.00pkt 5.00m 700.00N
4A 6.00s 200.00pkt 5.00m 700.00N
Silne Odkształcenie: Znacznie zwiększa obrażenia od Odkształcenia.
4B 6.00s 160.00pkt 7.00m 700.00N
Niestabilne Odkształcenie: Zwiększa promień rażenia, kiedy Odkształcenie detonuje efekty biotyczne.

Moce Uniwersalne

Jedność

Jedność

Korzystając z zasobów medi-żelu Jedność pozwala przywrócić do życia i uzdrowić członków drużyny. Jedna jednostka medi-żelu leczy jednego członka drużyny. Na początku gry Shepard może mieć przy sobie trzy jednostki medi-żelu; liczbę tę można podnieść do ośmiu poprzez ulepszanie pancerza. Czas ładowania Jedność jest taki sam jak innych mocy i otrzymuje premię od wszystkich ulepszeń, które przyspieszają ładowanie.