Najwidoczniej nigdy nie widziałeś pływających turian. Masa chlapania i wierzgania. Oprócz momentów, kiedy się topimy.
-- Garrus Vakarian
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Moce

Moce podzielone są na cztery kategorie: amunicja, biotyka, walka i technologia. Kategoria danej mocy określi jak dana moc reagować będzie na ulepszenia i jaki efekt będzie miała na różne typy obrony. Każda z mocy, poza Jednością, posiada cztery poziomy. Każdy poziom kosztuje odpowiednio tyle punktów ile wynosi stopień poziomu.

Odblokowanie czwartego poziomu mocy pozwoli na wybór jednej z jej dwóch potężnych wersji.

Każda klasa postaci rozpoczyna grę z umiejętnością Jedność i pięcioma aktywnymi mocami, w tym z jedną odpowiednią dla danej klasy.

Komandor Shepard może zdobyć 51 punktów do rozdzielenia na wybrane moce. 2 punkty są automatycznie przydzielone na początku gry i każde następne 2 punkty dodawane są wraz ze zdobywaniem nowego poziomu aż do osiągnięcia poziomu 20. Od poziomu 21 do 30 Shepard zyskuje po 1 punkcie na poziom. Dodatkowy punkt można zyskać zdobywając Moc Dodatkową.

Moce Dodatkowe można uzyskać po zdobyciu lojalności danego członka drużyny. Moc dodatkowa można w każdej chwili zostać zmieniona przy użyciu Zaawansowanego Treningu.

Członkowie drużyny mogą uzyskać 30 punktów; Miranda i Jacob mogą zdobyć 31 punktów na rozdzielenie wybrane moce. Każdy towarzysz posiada trzy aktywne moce i moc odblokowywaną po osiągnięciu statu lojalności.

Dodatkowo, każda klasa postaci posiada swoją unikatową moc klasową. Każda z tych mocy zapewnia premię do zdrowia, obrażeń od broni i inne bonusy