Nie znoszę metafor. Upraszczanie dla niedokształconych mas.
-- Mordin
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Główna Misja

14.08.2011, 14:10
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Prolog: Uratuj Jokera

Joker
  • Dostępność: -

Normandia jest w stanie krytycznym, ale Joker odmawia opuszczenia statku.

Etapy Zadania

  1. Przedostań się do kokpitu

Podsumowanie Zadania

Joker zostaje uratowany. Komandor Shepard zostaje wyrzucony w przestrzeń kosmiczną.

Prolog: Przebudzenie

Stacja Lazurus
  • Dostępność: Po misji: Uratuj Jokera.

Udało ci się uciec z medycznej placówki Cerberusa. Więcej informacji uda ci się uzyskać od Człowieka Iluzji.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Człowiekiem Iluzją
  2. Zbadaj sprawę zaginionych kolonistów

Podsumowanie Zadania

Shepard, wraz z agentami Taylorem i Lawson, ucieka z zaatakowanej placówki. Placówka została zniszczona poprzez detonację z odległości. Nasze oddziały zadbają, by nie przetrwały żadne dyskryminujące materiały. Miranda zarekomendowała by przeprowadzić kontrole w innych stacjach, by upewnić się, że Wilson był jedynym zdrajcą. Mimo poniesionych kosztów, Projekt Lazurus zakończył się sukcesem. Shepard powrócił.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 7,500
  • Uzbrojenie: M-3 Ciężki Pistolet Predator, M-100 Wyrzutnia Rakiet.

Pochód Wolności

Pochód Wolności
  • Dostępność: Po misji: Przebudzenie.

Wszyscy koloniści z Pochodu Wolności zniknęli bez śladu. Człowiek Iluzja chciałby, żeby Shepard zbadał tę sprawę.

Etapy Zadania

  1. Zbadaj Kolonię
  2. Odszukaj Veetora

Podsumowanie Zadania

Potwierdzono, że źródłem ataków na kolonistów są Zbieracze.

Idealista

Veetor został oddany w ręce Tali'Zorah z Floty Wędrownej. Zbadamy jego omni-klucz w poszukiwaniu innych informacji.

Renegat

Veetor zostanie przesłuchany i oddany do Floty Wędrownej, gdy już uzyskamy od niego wszystkie ważne informacje.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 20,000
  • Ulepszenia: Amunicja Broni Ciężkiej
  • Zasoby: Iryd: 2,000

Powstrzymaj Zbieraczy

Zbieracz
  • Dostępność: Po misji: Pochód Wolności.

Cerberus odkrył, że obca rasa zwana Zbieraczami atakuje ludzkie kolonie. Zbierz drużynę i powstrzymaj ich.

Etapy Zadania

  1. Zbierz drużynę
  2. Ocal Horyzont
  3. Zbierz drużynę
  4. Zbadaj statek Zbieraczy
  5. Zdobądź moduł identyfikacyjny
  6. Zaczekaj na instalację modułu identyfikacyjnego
  7. Skorzystaj z przekaźnika Omega 4
  8. Pokonaj Zbieraczy

Podsumowanie Zadania

-

Horyzont

Horyzont
  • Dostępność: Po rekrutacji czterech członków do drużyny.

Człowiek Iluzja zdobył informacje wskazujące, że mała kolonia na planecie Horyzont może być kolejnym celem ataku Zbieraczy.

Etapy Zadania

  1. Przedostań się do portu kosmicznego
  2. Zbadaj wieżę
  3. Broń wieży

Podsumowanie Zadania

Zbieracze zbiegli z 1/3 populacji kolonii na Horyzoncie. Zewnętrzne korporacje dostarczą do kolonii pomoc pieniężną i zasoby. Przywódcy Zbieraczy, Zwiastun, wyraził osobiste zainteresowanie Shepardem. Nie jest jasne, czy jego zdolność przejmowania kontroli nad Zbieraczami jest kwestią implantów cybernetycznych, biologii Zbieraczy czy wpływu Żniwiarzy. Oficerowie Cerberusa pozyskali do badań ciała Zbieraczy.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 60,000
  • Uzbrojenie: Miotacz Cząstek Zbieraczy
  • Ulepszenia: Ciężki Splot Skóry, Hiper-Wzmacniacz (Obrażenia Biotyczne)
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Statek Zbieraczy

Statek Zbieraczy
  • Dostępność: Po ukończeniu pięciu misji po Horyzoncie.

Odnaleziono niesprawny statek Zbieraczy. To rzadka okazja do zbadania ich technologii.

Etapy Zadania

  1. Zbadaj Statek Zbieraczy

Podsumowanie Zadania

-

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 75,000
  • Uzbrojenie: Miotacz Antymaterii Wdowa / M-76 Pistolet Maszynowy Zjawa/ M-300 Strzelba Claymore
  • Ulepszenia: WI Ablacyjna (Ochrona przed Obrażeniami), Wzmacniacz Wielordzeniowy (Obrażenia Technologiczne).
  • Zasoby: Element Zero: 500

Moduł identyfikacyjny Żniwiarzy

Żniwiarz
  • Dostępność: Po misji: Statek Zbieraczy.

By móc bezpiecznie przedostać się przez Przekaźnik Omega 4, Normandia potrzebuje Modułu Identyfikacyjnego Żniwiarzy. Sprzęt ten można znaleźć w ciele nieaktywnego Żniwiarza, który obecnie badany jest przez Cerberusa.

Etapy Zadania

  1. Ucieknij z wraku
  2. Ucieknij z modułem identyfikacyjnym

Podsumowanie Zadania

Moduł identyfikacyjny Żniwiarzy szczęśliwie został odzyskany. Utrata drużyny Cerberusa badającej Żniwiarza nie jest zaskoczeniem; badania nad stanem zdrowia drużyny być może pomogą zrozumieć proces indoktrynacji i zamiany w zombie.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 50,000
  • Ulepszenia: Ciężki Splot Skórny, Pulsar Wlewowy (Obrażenia Karabinu Snajperskiego), Pulsar Synchronizacyjny (Obrażenia Strzelb).
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Baza Zbieraczy: Infiltracja

Statek Zbieraczy
  • Dostępność: Po przejściu przez Przekaźnik Omega4.

Aby przedostać się do głównego centrum kontroli Bazy Zbieraczy, drużyna podzieliła się na trzy zespoły. Jeden z członków drużyny przejdzie przez szyb wentylacyjny, podczas gdy, dwie drużyny ściągną uwagę Zbieraczy.

Etapy Zadania

  1. Wejdź do bazy
  2. Wyłącz zawory

Podsumowanie Zadania

-

Baza Zbieraczy: Długi spacer

długi spacer
  • Dostępność: Po misji: Infiltracja.

Drużyna ponownie się rozdzieliła. Jedna grupa podąża drogą wypełnioną poszukiwaczami Zbieraczy, korzystając z pomocy biotyka, który nie pozwala poszukiwaczom na atak. Druga grupa zajmuje się dywersją.

Etapy Zadania

  1. Eskortuj biotyka

Podsumowanie Zadania

-