Niech cię szlag! Daj mi to, czego potrzebuję, albo zamienię twoją wirtualną dupę w kupkę pyłu!
-- Krogański najemnik do holograficznej sztucznej inteligencji
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Ciężkie Bronie

26.07.2011, 11:53
Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Ciężkie Bronie są dostępne dla wszystkich klas postaci. Podczas gdy mniejsze bronie używają pochłaniaczy ciepła (Thermal Clips), cięższy sprzęt wymaga specjalnych ogniw paliwowych, które możemy znaleźć podczas misji. Tylko Shepard może używać ciężkich broni.

M-100 Granatnik (Grenade Launcher)

M-100 Granatnik

Szybkostrzelna wyrzutnia granatów faworyzowana przez najemników Vorcha z Krwawej Hordy ( Blood Pack ). Jednym, dobrze wymierzonym pociskiem zdolna wyeliminować kilkanaście celów. Skuteczna przeciwko zbroi, tarczy i barierze biotycznej.

  • Dostępność: SR-2 Normandia
  • Klasa: Wszystkie
  • Wady:Relatywnie mała ilość amunicji.
  • Zalety: Możliwość zadania dużych obrażeń grupie przeciwników.

Obrażenia

  • Obrażenia podstawowe:500
  • Mnożnik obrażeń przeciwko:
    • Zbroje: x1,25
    • Tarcze: x1,25
    • Bariery: x1,25
  • Amunicja

    • Podstawowa ilość amunicji: 10
    • Możliwość powiększenia magazynka: 19
    • Siła ognia: 125 r/min

    ML-77 Wyrzutnia Rakiet (Missile Launcher)

    ML-77 Wyrzutnia Rakier

    Wyrzutnia rakiet z systemem inteligentnego naprowadzania pocisku, nie wymaga precyzyjnego namierzania. Efektywna przeciwko zbroi, tarczy i barierze biotycznej. Nie jest znane dokładne pochodzenie tego modelu broni, jednak coraz częściej używana jest przez grupy najemników z Systemów Terminusa. Efektywna przy unieszkodliwianiu snajperów i innych ukrytych celów. Korzysta z zastrzeżonej technologii Fabrication Rights Management ( FRM ) w związku z czym jest niemal niemożliwa do podrobienia.

    • Dostępność: SR-2 Normandia
    • Klasa: Wszystkie
    • Wady:pojedynczy pocisk zadaje relatywnie niskie obrażenia, pocisk potrzebuje czasu na dotarcie do celu.
    • Zalety: Pozwala eliminować przeciwników bez dokładnego celowania.

    Obrażenia

    • Obrażenia podstawowe:350
    • Mnożnik obrażeń przeciwko:
      • Zbroje: x1,25
      • Tarcze: x1,25
      • Bariery: x1,25
    • Amunicja

      • Podstawowa ilość amunicji: 15
      • Możliwość powiększenia magazynka: 28
      • Siła ognia: 80 r/min

      M-451 Burza Ognia (Firestorm)

      Firestorm

      Broń krótkiego zasięgu używana by stłumić regeneracyjne zdolności Vorchów i Krogan. Skuteczna przeciwko zbroi, tarczy i barierze biotycznej.

      • Dostępność: Misja Lojalnościowa Zaeed'a Massani
      • Klasa: Wszystkie
      • Wady: Skuteczna tylko z bliskiej odległości.
      • Zalety: Efektywna przeciwko napierającym przeciwnikom ( Zombie, Varreny ).

      Obrażenia

      • Obrażenia podstawowe:15
      • Mnożnik obrażeń przeciwko:
        • Zbroje: x1,35
        • Tarcze: x1,35
        • Bariery: x1,35
      • Amunicja

        • Podstawowa ilość amunicji: 500
        • Możliwość powiększenia magazynka: 950
        • Siła ognia: 800 r/min

        M-490 Projektor Osobliwości (Blackstorm Projector)

        M-490 Projektor Osobliwości

        Blackstorm jest potocznie nazywany „bronią czarnej dziury”. Zamyka cząstki materii w rozszerzającym się polu energetycznym o dużej mocy, co powoduje powstanie odkształcenia grawitacyjnego, które na krótką chwilę ściąga do siebie pobliskich wrogów. Gwałtowny wzrost energii masy rozrywa porwane istoty. Pole energetycznej masy wkrótce ulega destabilizacji i eksplodując powraca do normalnego stanu.

        • Dostępność: Zamówienie Mass Effect 2 przed Premierą
        • Klasa: Wszystkie
        • Wady:Długi czas gromadzenie energii potrzebnej do ataku.
        • Zalety: Broń niezwykle skuteczna przeciwko grupie przeciwników.

        Obrażenia

        • Obrażenia podstawowe:500
        • Mnożnik obrażeń przeciwko:
          • Zbroje: x3,00
          • Tarcze: x3,00
          • Bariery: x3,00
        • Amunicja

          • Podstawowa ilość amunicji: 5
          • Możliwość powiększenia magazynka: 9
          • Siła ognia: - r/min

          M-622 Lawina (Avalanche)

          M-622 Lawina

          Przy tworzeniu modelu skorzystano z technologii pocisków Kriogennych ( Cryo Rounds ). Laser chłodzący wpędza amunicję w efekt kondensatu Bosego-Einsteina tworząc masę mocno schłodzonych cząsteczek subatomowych, zdolnych w jednej chwili zamrozić wybrany obiekt.

          • Dostępność: SR-2 Normandia
          • Klasa: Wszystkie
          • Wady:Pojedynczy wystrzał generuje mało obrażeń i potrzebuje dłuższej chwili na dotarcie do celu.
          • Zalety: Bardzo skuteczny przeciwko zbroi, tarczy i barierze biotycznej, zadaje obrażenia grupie przeciwników.

          Obrażenia

          • Obrażenia podstawowe:50
          • Mnożnik obrażeń przeciwko:
            • Zbroje: x8,0
            • Tarcze: x8,0
            • Bariery: x8,0
          • Amunicja

            • Podstawowa ilość amunicji: 20
            • Możliwość powiększenia magazynka: 38
            • Siła ognia: 300 r/min

            M-920 Kain

            M-920 Kain

            Efektywność i wydajność technologii opartej na efekcie masy przyczyniła się do rozwoju dotychczas przestarzałych materiałów wybuchowych. Naukowcy Normandii stworzyli prototyp broni bazujący na tradycyjnych wysoko zapalnym pociskach zamkniętych w 25gramowej kuli. Pocisk pędzący z prędkością 5 km/s ma zabójczą moc. M-920 Kain potocznie nazywany jest „Wyrzutnią nuklearną” ze względu na charakterystyczny „grzyb” powstający z dymu przy wybuchu pocisku.

            • Dostępność: SR-2 Normandia
            • Klasa: Wszystkie
            • Wady:Możliwość wystrzelenia jednego pocisku jedynie przy posiadaniu 100% amunicji.
            • Zalety: Bardzo duże obrażenia, możliwość wyeliminowania wielu przeciwników z dużego obszaru.

            Obrażenia

            • Obrażenia podstawowe:10,000
            • Mnożnik obrażeń przeciwko:
              • Zbroje: x1,0
              • Tarcze: x1,0
              • Bariery: x1,0
            • Amunicja

              • Podstawowa ilość amunicji: 100%
              • Możliwość powiększenia magazynka: 190%
              • Siła ognia: - r/min

              Miotacz Cząstek Zbieraczy (Collector Particle Beam)

              Miotacz Cząstek Zbieraczy

              Broń precyzyjna i zabójcza, emituje skoncentrowaną wiązkę promieni, bardzo efektywną przeciwko tarczom, zbrojom i barierom. Ilość mocy potrzebna do stworzenia destrukcyjnego promienia jest kilkanaście razy większa od ilości potrzebnej do wystrzelenia z dużą prędkością pocisku poprzez pole energii masy. Inżynierowe Normandii bez głębszych badań nie są w stanie do końca zrozumieć ani odtworzyć technologii Zbieraczy.

              • Dostępność: Horyzont
              • Klasa: Wszystkie
              • Wady: Ilość obrażeń jest zależna od stałego ostrzału, co może prowadzić do ryzykownego wystawienia się na ataki przeciwników.
              • Zalety: Duża moc i precyzja, nie wymaga przeładowywania.

              Obrażenia

              • Obrażenia podstawowe:20
              • Mnożnik obrażeń przeciwko:
                • Zbroje: x1,0
                • Tarcze: x1,5
                • Bariery: x1,5
              • Amunicja

                • Podstawowa ilość amunicji: 500
                • Możliwość powiększenia magazynka: 950
                • Siła ognia: 1200 r/min

                Projektor Błyskawic (Arc Projector)

                Projektor Błyskawic

                Broń jonizuje wybrany cel niedostrzegalnym dla oka laserem, przygotowując go na silne wyładowanie elektryczne. Gdy pocisk uderzy w swój pierwszy cel, zautomatyzowany system namierzający wyznacza kolejne przy pomocy jonizującego lasera, w ten sposób wykreślając dla elektryczności drogę jak najmniejszego oporu.

                • Dostępność: Dodatek: Sieć Ceberus
                • Klasa: Wszystkie
                • Wady: Wydłużony czas ładowania.
                • Zalety: Jeden precyzyjny strzał pozwala obezwładnić lub wyeliminować grupę przeciwników, wiązka promieni elektrycznych niesie ze sobą efekt przeładowania ( Overload ), który powoduje eksplozję maszyn i robotów, zadając duże obrażenia.

                Obrażenia

                • Obrażenia podstawowe:400
                • Mnożnik obrażeń przeciwko:
                  • Zbroje: x -
                  • Tarcze: x -
                  • Bariery: x -
                • Amunicja

                  • Podstawowa ilość amunicji: 10
                  • Możliwość powiększenia magazynka: 19
                  • Siła ognia:- r/min

                  Do stworzenia artykułu wykorzystano informacje dostępne na masseffect.wikia.com.