Amonkiro, panie myśliwych, spraw, aby mi ręka nie zadrżała, abym strzelał celnie i poruszał się szybko. A w najgorszym razie spraw, aby mi wybaczono.
-- Thane Krios, przed wykonaniem zadania.
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Karabiny Szturmowe

26.07.2011, 10:44
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Karabiny szturmowe są klasą broni o dużej szybkostrzelności do której zaliczają się również karabiny wojskowe, karabiny strzeleckie i lekkie pistolety maszynowe. Każdy karabin szturmowy zadaje największe obrażenia w ataku z bliskiego dystansu.

M-8 Mściciel (M-8 Avenger)

M-8 Mściciel

Wszechstronny i popularny wojskowy karabin szturmowy. Precyzyjny przy wystrzeliwaniu krótkich serii lub zabójczego ognia ciągłego. Modularna budowa i niedrogie części sprawiły, że Mściciel szybko zdobył popularność wśród grup militarnych i najemników. Broń jest prosta w użyciu, podatna na usprawnienia i można na niej polegać.

  • Dostępność: Pochód Wolności
  • Klasa: Żołnierz
  • Postacie, które mogą używać broni: Garrus, Grunt, Legion, Samara/Morinth, Zaeed.
  • Wady: Pojedynczy wystrzał zadaje małe obrażenia.
  • Zalety: Precyzyjny, niewielki odrzut, efektywny przeciwko zbroi, tarczy, barierze.

Obrażenia

  • Obrażenia podstawowe:10,8
  • Mnożnik obrażeń przeciwko:
    • Zbroje: x1,25
    • Tarcze: x1,25
    • Bariery: x1,25
  • Amunicja

    • Podstawowa ilość amunicji: 400
    • Możliwość powiększenia magazynka: 440
    • Siła ognia: 850 r/min

    X-15f Windykator

    X-15f Windykator

    Ulubiony karabin szturmowy zabójców i elitarnych najemników, wystrzeliwujący z niezwykłą precyzją serię 5 pocisków. Zabójczy z bliskiego dystansu. Wyprodukowany dla najemników Niebieskiego Słońca szybko zdobył popularność w Systemach Terminusa.

    • Dostępność: Misja: Akta -Archanioł
    • Klasa: Żołnierz
    • Postacie, które mogą używać broni:Garrus, Grunt, Legion, Samara/Morinth, Zaeed
    • Wady:Mała pojemność amunicji.
    • Zalety: Duża precyzja, mały odrzut, skuteczny przeciwko zbroi, tarczy i barierze.

    Obrażenia

    • Obrażenia podstawowe:36,8
    • Mnożnik obrażeń przeciwko:
      • Zbroje: x1,25
      • Tarcze: x1,25
      • Bariery: x1,25
    • Amunicja

      • Podstawowa ilość amunicji: 96
      • Możliwość powiększenia magazynka: 105
      • Siła ognia: 73 / 900 r/min

      Karabin Szturmowy Zbieraczy (Collector Assault Rifle)

      Karabin Zbieraczy

      Naczelna broń Zbieraczy działa tak takich samych zasadach jak ludzki karabin szturmowy, ale wyróżnia się swoją organiczną budową. Źródłem mocy karabinu jest organ wewnętrzny posiadający biotyczne możliwości; amunicję stanowią kule z metalicznej emalii, która skuteczna rozrywa tarcze przeciwników.

      • Dostępność: Edycja Kolekcjonerska
      • Klasa: Żołnierz
      • Postacie, które mogą używać broni: Garrus, Grunt, Legion, Samara/Morinth, Zaeed
      • Wady: Mniej precyzyjny od innych karabinów szturmowych.
      • Zalety: Skuteczny przeciwko zbroi, tarczy i barierze, mały odrzut.

      Obrażenia

      • Obrażenia podstawowe:17,4
      • Mnożnik obrażeń przeciwko:
        • Zbroje: x1,25
        • Tarcze: x1,25
        • Bariery: x1,25
      • Amunicja

        • Podstawowa ilość amunicji: 280
        • Możliwość powiększenia magazynka: 308
        • Siła ognia: 500 r/min

        Karabin Pulsacyjny Gethów (Geth Pulse Rifle)

        Karabin Gethów

        Broń Gethów wystrzeliwująca szybki strumień wysokoenergetycznych fazowych pocisków. Karabiny Pulsacyjne Gethów są rzadką zdobyczą na polu bitwy; gdy to już się uda karabin ten ma moc porównywalną do popularnych karabinów. Z czasem broń traci na efektywności i jest trudna do naprawienia; wszelkie próby odtworzenia technologii Gethów dotychczas zawodziły, ale wiedza zdobyta na Haestrom pozwoliła stworzyć kilka modeli tej broni dla drużyny Sheparda. .

        • Dostępność: Misja: Akta- Tali
        • Klasa: Żołnierz
        • Postacie, które mogą używać broni: Garrus, Grunt, Legion, Samara/Morinth, Zaeed
        • Wady: Mniejsza skuteczność przeciwko zbroi.
        • Zalety: Bardzo skuteczna przeciwko tarczom i barierom, precyzyjna, duży zapas amunicji.

        Obrażenia

        • Obrażenia podstawowe:10,8
        • Mnożnik obrażeń przeciwko:
          • Zbroje: x1,15
          • Tarcze: x1,35
          • Bariery: x1,35
        • Amunicja

          • Podstawowa ilość amunicji: 480
          • Możliwość powiększenia magazynka: 528
          • Siła ognia: 1000 r/min

          X-76e Zjawa (Revenant Light Machine Gun)

          X-76e Zjawa

          Broń wystrzeliwująca z dużą prędkością strumień zabójczych pocisków. Wykonany na specjalne zamówienie karabin maszynowy zawiera nie znane szerzej technologiczne rozwiązania. Tylko najbogatsi i najbardziej wpływowi przywódcy mogą pozwolić sobie na zakup tej broni.

          • Dostępność: Statek Zbieraczy
          • Klasa: Żołnierz
          • Postacie, które mogą używać broni: Shepard
          • Wady: Mała precyzyjność.
          • Zalety: Duża ilość amunicji, bardzo efektywny przeciwko zbroi, efektywny przeciwko tarczom i barierom, duże obrażenia.

          Obrażenia

          • Obrażenia podstawowe:21,3
          • Mnożnik obrażeń przeciwko:
            • Zbroje: x1,4
            • Tarcze: x1,2
            • Bariery: x1,2
          • Amunicja

            • Podstawowa ilość amunicji: 480
            • Możliwość powiększenia magazynka: 52
            • Siła ognia: 700 r/min

            M-96 Mattock

            M-96 Mattock

            Średniodystansowe, półautomatyczne połączenie siły karabinu snajperskiego i karabinu maszynowego. Mimo iż nie posiada precyzji karabinu snajperskiego strzelcy wyborowi cenią sobie ten model za siłę, której potrzeba na wyeliminowanie opancerzonych celów. Brak automatycznego ognia jest traktowany jako zaleta, gdyż ukróca tendencję żołnierzy do strzelania na oślep.

            • Dostępność: Dodatek: Firepower Pack
            • Klasa: Żołnierz
            • Postacie, które mogą używać broni: Garrus, Grunt, Legion, Samara/Morinth, Zaeed
            • Wady: Mała ilość amunicji..
            • Zalety: Duża precyzja, skuteczny przeciwko zbroi, tarczy, barierze, zadaje duże obrażenia.

            Obrażenia

            • Obrażenia podstawowe:50,4
            • Mnożnik obrażeń przeciwko:
              • Zbroje: x1,3
              • Tarcze: x1,2
              • Bariery: x1,2
            • Amunicja

              • Podstawowa ilość amunicji: 64
              • Możliwość powiększenia magazynka: 70
              • Siła ognia: 750 r/min