Nie mamy początku i końca, jesteśmy wieczni. Miliony lt po tym, jak twoja cywilizacja zostanie zniszczona i zapomniana, my będziemy trwać.
-- Suweren
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Ulepszenia broni

Roelka @ 24.07.2011, 16:37
Ocena użytkowników:  / 5
SłabyŚwietny 

Ciężkie Pistolety

Osłonka Łuski

Osłonka Łuski (Sabot Jacketing)

Koszt: 15,000 jednostek palladu.

Drużyna zyskuje +50% obrażeń przeciwko pancerzom.

Zwiększenie zawartości wolframu w nabojach i przy kalibrowanie systemu broni zwiększyło możliwość penetracji pancerzy przeciwników.

Inteligentne Pociski

Inteligentne Pociski (Smart Rounds)

Koszt: 25,000 jednostek palladu.

Ciężkie Pistolety członków Drużyny zadają podwójne obrażenia.

Naukowcy Normandii opracowali prototyp modyfikujący tradycyjny system namierzający broni. Zazwyczaj technologia ta używana jest do kompensowania kosztu odrzutu, jednak w tym przypadku wykorzystano ją do lekkiego odchylenia pocisków, by trafiał w istotne części ciała przeciwnika.

Pulsar Tytanowy (Titan Pulsar) 1-6

Pulsar Tytanowy (Titan Pulsar) 1-6

Koszt: 2,500 jednostek palladu lub 60,000 kredytów.

Drużyna zyskuje +10% obrażeń od ciężkiego pistoletu.

Ulepszenie poprawia wydajność generatora pola efektu masy w broni, dzięki czemu podnosi masę i przyspieszenie każdego wystrzelonego pocisku.

Pistolety Maszynowe

Pulsar Mikropola (Microfield Pulser) 1-6

Pulsar Mikropola (Microfield Pulser) 1-6

Koszt: 2,500 jednostek Irydu lub 50,000 Kredytów.

Drużyna zyskuje +10% obrażeń od pistoletu maszynowego.

Ulepszenie poprawia wydajność generatora pola efektu masy, zwiększając prędkość każdego wystrzelonego pocisku.

Osłona Fazowa (Phasic Jacketing)

Osłona Fazowa (Phasic Jacketing)

Koszt: 15,000 Irydu.

Drużyna zyskuje +50% obrażeń od pistoletu maszynowego przeciwko tarczom i barierom biotycznym.

Moduł wprowadzony w generator pola efektu masy tworzy fazową osłonę wokół każdego pocisku. Pocisk rozprasza każdy rodzaj ochrony przeciwnika bazujący na efekcie masy zadając większe obrażenia.

Pojemność Pochłaniaczy Ciepła (Heat Sink Capacity)

Pojemność Pochłaniaczy Ciepła (Heat Sink Capacity)

Koszt: 25,000 Irydu

Drużyna zyskuje +50% więcej miejsca na amunicję do Pistoletu Maszynowego.

Wprowadzenie bardziej wytrzymałych materiałów pochłaniających ciepło poprawiło absorpcję i rozprowadzanie ciepła.

Karabiny Snajperskie

Pulsar Wlewowy (Scram Pulsar) 1-6

Pulsar Wlewowy (Scram Pulsar) 1-6

Koszt: 2,500 Platyny lub 60,000 Kredytów

Drużyna zyskuje +10% obrażeń od karabinów snajperskich.

Ulepszenie poprawia generator pola efektu masy, zwiększając masę i prędkość każdego wystrzelonego pocisku.

Skaner Bojowy (Combat Scanner)

Skaner Bojowy (Combat Scanner)

Koszt: 25,000 Platyny

Drużyna zyskuje +50% do strzału w głowę z karabinu snajperskiego.

Naukowcy Normandii opracowali prototyp modyfikujący tradycyjny system namierzający broni. Zazwyczaj technologia ta używana jest do kompensowania kosztu odrzutu, jednak w tym przypadku wykorzystano ją do lekkiego odchylenia pocisków, by trafiał w istotne części głowy przeciwnika.

Wolframian Otoczka Łuski (Tungsten Sabot Jacket)

Wolframian Otoczka Łuski (Tungsten Sabot Jacket)

Koszt: 15,000 Platyny

Drużyna zyskuje +50% obrażeń przeciwko zbroi z karabinu snajperskiego.

Zwiększenie zawartości wolframu w nabojach i przy kalibrowanie systemu broni zwiększyło możliwość penetracji zbroi przeciwników.

Karabiny Szturmowe

Pulsar Kinetyczny (Kinetic Pulsar) 1-7

Koszt: 2,500 Irydu lub 60,000 Kredytów

Drużyna zyskuje +10% obrażeń od karabinu szturmowego.

Ulepszenie poprawia siłę generatora pola efektu masy, zwiększając masę i prędkość każdego wystrzelonego pocisku.

Wolframowa Otoczka (Tungsten Jacket)

Wolframowa Otoczka (Tungsten Jacket)

Koszt: 15,000 Irydu

Drużyna zyskuje +25% obrażeń z karabinu szturmowego przeciwko zbroi, tarczy i barierze biotycznej.

Zwiększenie zawartości wolframu w nabojach i przy kalibrowanie systemu broni zwiększyło możliwość penetracji ciężkiej zbroi przeciwników.

Powstaje fazową osłonę wokół każdego pocisku. Pocisk rozprasza każdy rodzaj ochrony przeciwnika, bazujący na efekcie masy, zadając większe obrażenia.

WI Namierzania (Targeting VI)

WI Namierzania (Targeting VI)

Koszt: 25,000 Irydu

Karabiny szturmowe drużyny zyskują większą precyzyjność.

Mały moduł namierzający oblicza i niweluje wpływ ruchu, pogody i środowiska na celowanie. Strzelanie do celu jest teraz tak łatwe jak na ćwiczeniach w pogodny dzień.

Strzelby

Pulsar Synchroniczny (Synchronized Pulsar) 1-6

Pulsar Synchroniczny (Synchronized Pulsar) 1-6

Koszt: 2,500 Platyny lub 50,000 Kredytów

Drużyna zyskuje +10% obrażeń od strzelb.

Ulepszenie poprawia siłę generatora pola efektu masy, zwiększając masę i prędkość każdego wystrzelonego pocisku.

Pochłaniacz Ciepła (Thermal Sink)

Pochłaniacz Ciepła (Thermal Sink)

Koszt: 25,000 Platyny

Strzelby drużyny zyskują +50% pojemności amunicji.

Wprowadzenie bardziej wytrzymałych materiałów pochłaniających ciepło poprawiło absorpcję i rozprowadzanie ciepła. Powstało dodatkowe miejsce na pochłaniacze ciepła.

Mikrofazowy Puls (Microphasic Pulse)

Mikrofazowy Puls (Microphasic Pulse)

Koszt: 15,000 Platyny

Drużyna zyskuje +50% obrażeń od strzelb przeciwko tarczom i barierom biotycznym.

Moduł wprowadzony w generator pola efektu masy tworzy fazową osłonę wokół każdego pocisku. Pocisk rozprasza każdy rodzaj ochrony przeciwnika, bazujący na efekcie masy, zadając większe obrażenia.

Ciężkie Bronie

Macierz Mikrofuzji (Microfusion Array) 1-7

Macierz Mikrofuzji (Microfusion Array) 1-7

Koszt: 2,500 Irydu lub 30,000 Kredytów

+15% do amunicji broni ciężkiej.

Technologia ogniw paliwowych używanych przez bronie ciężkie jest nieco przestarzała, ale może zostać zmodernizowana poprzez przebudowę z użyciem nowoczesnych części. Te usprawnienia pozwoliły broni na wystrzeliwanie większej ilości pocisków na ogniwo, zwiększając tym samym całkowity zapas pocisków.

Do stworzenia artykułu wykorzystano informacje dostępne na masseffect.wikia.com.