Kolejny niebezpieczny kosmita na pokładzie, komandorze. Wielkie dzięki. Dlaczego nie możesz zbierać monet albo czegoś w tym rodzaju?
-- Jeff „Joker” Moreau
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Misje i Zadania

Główna Misja

Roelka @ 14.08.2011, 14:10
Ocena użytkowników:  / 1

Prolog: Uratuj Jokera

Joker
  • Dostępność: -

Normandia jest w stanie krytycznym, ale Joker odmawia opuszczenia statku.

Etapy Zadania

  1. Przedostań się do kokpitu

Podsumowanie Zadania

Joker zostaje uratowany. Komandor Shepard zostaje wyrzucony w przestrzeń kosmiczną.

Prolog: Przebudzenie

Stacja Lazurus
  • Dostępność: Po misji: Uratuj Jokera.

Udało ci się uciec z medycznej placówki Cerberusa. Więcej informacji uda ci się uzyskać od Człowieka Iluzji.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Człowiekiem Iluzją
  2. Zbadaj sprawę zaginionych kolonistów

Podsumowanie Zadania

Shepard, wraz z agentami Taylorem i Lawson, ucieka z zaatakowanej placówki. Placówka została zniszczona poprzez detonację z odległości. Nasze oddziały zadbają, by nie przetrwały żadne dyskryminujące materiały. Miranda zarekomendowała by przeprowadzić kontrole w innych stacjach, by upewnić się, że Wilson był jedynym zdrajcą. Mimo poniesionych kosztów, Projekt Lazurus zakończył się sukcesem. Shepard powrócił.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 7,500
  • Uzbrojenie: M-3 Ciężki Pistolet Predator, M-100 Wyrzutnia Rakiet.

Pochód Wolności

Pochód Wolności
  • Dostępność: Po misji: Przebudzenie.

Wszyscy koloniści z Pochodu Wolności zniknęli bez śladu. Człowiek Iluzja chciałby, żeby Shepard zbadał tę sprawę.

Etapy Zadania

  1. Zbadaj Kolonię
  2. Odszukaj Veetora

Podsumowanie Zadania

Potwierdzono, że źródłem ataków na kolonistów są Zbieracze.

Idealista

Veetor został oddany w ręce Tali'Zorah z Floty Wędrownej. Zbadamy jego omni-klucz w poszukiwaniu innych informacji.

Renegat

Veetor zostanie przesłuchany i oddany do Floty Wędrownej, gdy już uzyskamy od niego wszystkie ważne informacje.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 20,000
  • Ulepszenia: Amunicja Broni Ciężkiej
  • Zasoby: Iryd: 2,000

Powstrzymaj Zbieraczy

Zbieracz
  • Dostępność: Po misji: Pochód Wolności.

Cerberus odkrył, że obca rasa zwana Zbieraczami atakuje ludzkie kolonie. Zbierz drużynę i powstrzymaj ich.

Etapy Zadania

  1. Zbierz drużynę
  2. Ocal Horyzont
  3. Zbierz drużynę
  4. Zbadaj statek Zbieraczy
  5. Zdobądź moduł identyfikacyjny
  6. Zaczekaj na instalację modułu identyfikacyjnego
  7. Skorzystaj z przekaźnika Omega 4
  8. Pokonaj Zbieraczy

Podsumowanie Zadania

-

Horyzont

Horyzont
  • Dostępność: Po rekrutacji czterech członków do drużyny.

Człowiek Iluzja zdobył informacje wskazujące, że mała kolonia na planecie Horyzont może być kolejnym celem ataku Zbieraczy.

Etapy Zadania

  1. Przedostań się do portu kosmicznego
  2. Zbadaj wieżę
  3. Broń wieży

Podsumowanie Zadania

Zbieracze zbiegli z 1/3 populacji kolonii na Horyzoncie. Zewnętrzne korporacje dostarczą do kolonii pomoc pieniężną i zasoby. Przywódcy Zbieraczy, Zwiastun, wyraził osobiste zainteresowanie Shepardem. Nie jest jasne, czy jego zdolność przejmowania kontroli nad Zbieraczami jest kwestią implantów cybernetycznych, biologii Zbieraczy czy wpływu Żniwiarzy. Oficerowie Cerberusa pozyskali do badań ciała Zbieraczy.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 60,000
  • Uzbrojenie: Miotacz Cząstek Zbieraczy
  • Ulepszenia: Ciężki Splot Skóry, Hiper-Wzmacniacz (Obrażenia Biotyczne)
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Statek Zbieraczy

Statek Zbieraczy
  • Dostępność: Po ukończeniu pięciu misji po Horyzoncie.

Odnaleziono niesprawny statek Zbieraczy. To rzadka okazja do zbadania ich technologii.

Etapy Zadania

  1. Zbadaj Statek Zbieraczy

Podsumowanie Zadania

-

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 75,000
  • Uzbrojenie: Miotacz Antymaterii Wdowa / M-76 Pistolet Maszynowy Zjawa/ M-300 Strzelba Claymore
  • Ulepszenia: WI Ablacyjna (Ochrona przed Obrażeniami), Wzmacniacz Wielordzeniowy (Obrażenia Technologiczne).
  • Zasoby: Element Zero: 500

Moduł identyfikacyjny Żniwiarzy

Żniwiarz
  • Dostępność: Po misji: Statek Zbieraczy.

By móc bezpiecznie przedostać się przez Przekaźnik Omega 4, Normandia potrzebuje Modułu Identyfikacyjnego Żniwiarzy. Sprzęt ten można znaleźć w ciele nieaktywnego Żniwiarza, który obecnie badany jest przez Cerberusa.

Etapy Zadania

  1. Ucieknij z wraku
  2. Ucieknij z modułem identyfikacyjnym

Podsumowanie Zadania

Moduł identyfikacyjny Żniwiarzy szczęśliwie został odzyskany. Utrata drużyny Cerberusa badającej Żniwiarza nie jest zaskoczeniem; badania nad stanem zdrowia drużyny być może pomogą zrozumieć proces indoktrynacji i zamiany w zombie.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 50,000
  • Ulepszenia: Ciężki Splot Skórny, Pulsar Wlewowy (Obrażenia Karabinu Snajperskiego), Pulsar Synchronizacyjny (Obrażenia Strzelb).
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Baza Zbieraczy: Infiltracja

Statek Zbieraczy
  • Dostępność: Po przejściu przez Przekaźnik Omega4.

Aby przedostać się do głównego centrum kontroli Bazy Zbieraczy, drużyna podzieliła się na trzy zespoły. Jeden z członków drużyny przejdzie przez szyb wentylacyjny, podczas gdy, dwie drużyny ściągną uwagę Zbieraczy.

Etapy Zadania

  1. Wejdź do bazy
  2. Wyłącz zawory

Podsumowanie Zadania

-

Baza Zbieraczy: Długi spacer

długi spacer
  • Dostępność: Po misji: Infiltracja.

Drużyna ponownie się rozdzieliła. Jedna grupa podąża drogą wypełnioną poszukiwaczami Zbieraczy, korzystając z pomocy biotyka, który nie pozwala poszukiwaczom na atak. Druga grupa zajmuje się dywersją.

Etapy Zadania

  1. Eskortuj biotyka

Podsumowanie Zadania

-

Dodaj komentarz

Akta

Roelka @ 14.08.2011, 14:14
Ocena użytkowników:  / 1

Akta: Archanioł

Garrus
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Pochód Wolności.

Archanioł jest dowódcą kompani najemników, których operacje odznaczają się wyjątkowo wysokim poziomem technicznych i strategicznym. Archanioł jest odpowiedzialny za przeprowadzenie szeregu ataków na przywódców gangów na planecie Omega; najprawdopodobniej tam można go spotkać.

Etapy Zadania

  1. Odszukaj Archanioła
  2. Dołącz do najemników
  3. Udaj się do centrum tranzytowego
  4. Idź do sierżanta Cathki
  5. Dostań się do Archanioła
  6. Utrzymaj fort
  7. Wróć do Garrusa
  8. Idź do piwnicy
  9. Zamknij osłonę
  10. Zamknij dwie zasłony
  11. Powstrzymaj Krwawą Hordę
  12. Walcz z Błękitnymi Słońcami

Podsumowanie Zadania

Uratowano Archanioła przed gangami i rekrutowano do drużyny. Nie jest jasne, czy obrażenia jakich doznał wpłyną na jego kondycję w czasie misji. Mimo to, odkrycie, że Archaniołem jest Garrusa Vakarian jest użyteczne, gdyż sprawia, że Shepard czuje się komfortowo.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 40,000
  • Uzbrojenie: M-15 Karabin Snajperski Windykator
  • Ulepszenia: Obrażenia Technologiczne, Pulsar Mikropola (Obrażenia Pistoletu Maszynowego)
  • Zasoby: Element Zero: 2,000

Akta: Tali

Tali
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Horyzont.

Tali'Zorah nar Rayya, Quariańska inżycier, zdobyła reputację pomagając Shepardowi pokonać Sarena dwa lata temu. Obecnie Tali zajmuje się tajną misją na zlecenie Rady Admirałów Wędrownej Floty na planecie Haestrom.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Haestrom
  2. Poszukaj Tali
  3. Znajdź ładunki wybuchowe
  4. Skontaktuj się z Quarianami
  5. Dotrzyj do Tali

Podsumowanie Zadania

Tali'Zorah dołączyła do drużyny. Quarianka jest lojalna wobec Sheparda, jednak głęboko nieufna wobec Cerberusa. Na Haestrom wysłano jednostki zwiadowcze na wszelki wypadek, gdyby aktywność Gethów sprowokowała akcję.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 69,000
  • Uzbrojenie: M-9 Pistolet Maszynowy Grom, Karabin Pulsacyjny Gethów
  • Ulepszenia: Pulsar Mikropola (Obrażenia Pistolety Maszynowego), Pulsar Tytanowy (Obrażenia Ciężkiego Pistoletu)
  • Zasoby: Iryd: 2,000

Akta: Zabójca

Thane
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Horyzont.

Thane Krios jest szkolonym od dziecka elitarnym zabójcom, specjalizującym się w walce wręcz i karabinach snajperskich. W ostatnich latach zmniejszył swoją aktywność, ale według najnowszych doniesień ma nowy cel na Illium.

Etapy Zadania

  1. Odszukaj Thane'a Kriosa
  2. Pomów z Liarą
  3. Pomów z Seryną
  4. Wejdź na Wieżę
  5. Pojedź windą
  6. Odszukaj most

Podsumowanie Zadania

Thane Krios dołączył do drużyny, jego stan zdrowia wymaga szybkiego przygotowania się do misji.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 60,000
  • Uzbrojenie: M-97 Karabin Snajperski Żmija
  • Ulepszenia: Pulsar Mikropola (Obrażenia Pistolet Maszynowy)
  • Zasoby: Element Zero: 500

Akta: Skazaniec

Jack
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Pochód Wolności.

Jack jest jednym z najpotężniejszych ludzkich biotyków. O Jack wiadomo bardzo niewiele, jedynie znana jest jest historia pełna przemocy; zalecana jest ostrożność. Obecnie Jack jest przetrzymywana w Turiańskim więzieniu Czyściec. Cerberus wynegocjował jej uwolnienie.

Etapy Zadania

  1. Idź do centrum administracyjnego
  2. Idź do kriokomory
  3. Odszukaj Jack

Podsumowanie Zadania

Biotyczka Jack dołączyła do drużyny. Atak na Sheparda w Czyśćcu jest nie do przyjęcia. W konsekwencji być może zostaną podjęte akcje wobec Niebieskich Słońc.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Synchroniczny (Obrażenia Strzelb), WI Ablacyjna (Ochrona przed Obrażeniami)
  • Zasoby: Element Zero: 500

Akta: Egzekutorka

Samara
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Horyzont.

Samara jest Egzekutorką, członkinią zakonu Asari, wytrenowaną w biotyce bojowej i używaniu broni. Niedawno zauważono ją na Illium, poza przestrzenią należącą do Asari.

Etapy Zadania

  1. Odszukaj Samarę
  2. Dotrzyj do centrali transportowej
  3. Wezwij taksówkę
  4. Pomów z miejscowymi
  5. Pomów z Anayą
  6. Odwiedź miejsce przestępstwa
  7. Przepytaj Pitne Fora
  8. Zaatakuj kryjówkę Zaćmienia
  9. Znajdź dowody
  10. Wróć do Samary
  11. Wróć na Normandię

Podsumowanie Zadania

Samara dołączyła do drużyny.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 55,200 (60,000)
  • Uzbrojenie: M-27 Karabin Szturmowy Sejmitar
  • Ulepszenia: Hiper-Wzmacniacz (Obrażenia Biotyczne)
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Akta: Mistrzyni Złodziejstwa

Kasumi
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Pochód Wolności.

Kasumi Goto jest jedną z najbardziej znanych złodziejek w Galaktyce - jest najlepsza. Wyspecjalizowana w sztuce skradania i infiltracji, "zdobyła" wiele cennych artefaktów z całej Galaktyki, pozostając jednak czystą w oczach prawa. Kasumi oczekuje spotkania na Cytadeli.

Etapy Zadania

  1. Spotkanie z Kasumi Goto

Podsumowanie Zadania

Kasumi dołączyła do drużyny.

Akta: Weteran

Zaeed
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Horyzont

Zaeed Massani jest bez wątpienia najlepszym najemnikiem i łowcą nagród w Galaktyce. Cerberus zapłacił wysoką cenę za jego usługi. Obecnie czeka na Omedze.

Etapy Zadania

  1. Spotkaj się z Zaeedem Massanim

Podsumowanie Zadania

Zaeed dołączył do drużyny.

Akta: Profesor

Mordin
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Pochód Wolności.

Dr.Mordin Solus jest salariańskim ekspertem w dziedzinie broni biologicznych, którego doświadczenie może być kluczowe w przygotowaniu obrony przeciwko Zbieraczom. Obecnie prowadzi klinikę w ubogiej dzielnicy Omegi.

Etapy Zadania

  1. Zapytaj Arię o Mordina
  2. Wejdź do strefy kwarantanny
  3. Wylecz zarazę
  4. Włącz wentylator nr 1
  5. Włącz wentylator nr 2
  6. Wróć do Mordina

Podsumowanie Zadania

Dr. Mordin Solus dołączył do drużyny. Badania nad plagą trawiącą Omegę potwierdziły zdolności Doktora. Praca wykonana na Omedze może również być wykorzystana na korzyść w kontaktach z Arią.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 50,000
  • Uzbrojenie: M-6 Działko Ręczne Carnifex
  • Ulepszenia: Mikroskaner (Pojemność Medi-Żelu), Pulsar Kinetyczny (Obrażenia Karabinu Szturmowego)
  • Zasoby: Platyna: 2,000; Iryd: 2,000; Pallad: 2,000; Element Zero: 1,000

Akta: Dziedzictwo Okeera

Grunt
  • Dostępność: Człowiek Iluzja, po misji Pochód Wolności.

Genialny i brutalny Krogański Czempion Dr.Okreer, uczestnik Rebelii Krogańskich, popadł w obsesję próbując uratować Krogan przed genofagium i uważa się, że w celu zdobycia nowych technologii kontaktował się ze Zbieraczami. Obecnie przebywa w obozie Niebieskich Słońc na Korlus, choć natura ich współpracy nie jest do końca znana.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Korlusa
  2. Zinfiltruj placówkę
  3. Odszukaj laboratorium
  4. Walcz z Jedore
  5. Aktywuj Kroganina

Podsumowanie Zadania

Zniszczono placówkę klonowania. Okeer zginął, ale odzyskano jego "syna". Strata Okeera może być problemem. Niech Shepard zadecyduje co zrobić z Kroganinem.

  • Doświadczenie: 1,000 (1,250)
  • Kredyty: 40,000
  • Ulepszenia: Pulsar Wlewowy (Obrażenia Karabinu Snajperskiego), Splot z Mikrowłókien (Krogańska Żywotność)
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Dodaj komentarz

Misje Lojalnościowe

Roelka @ 14.08.2011, 14:20
Ocena użytkowników:  / 5

Garrus: Oko za Oko

Garrus
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

Garrus odnalazł miejsce pobytu Sidonisa, agenta, który zdradził jego drużynę. Ostatnio widziano go na Cytadeli w kompanii Cienia, fałszerza, który pomaga ludziom znikać.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Garrusem
  2. Udaj się na Cytadelę
  3. Odszukaj Cienia
  4. Wezwij taksówkę
  5. Pomów z Harkinem

Podsumowanie Zadania

Zdrajca Garrusa został odnaleziony i sprawa została rozwiązana, dzięki czemu, Garrus jest skupiony na misji. Nasi agenci w SOC-u dopilnują, by nikt nie powiązał tej sprawy z Sheparem ani Garrusem.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 28,800
  • Ulepszenia: Pulsar Wlewowy (Obrażenia Karabinu Snajperskiego)
  • Moce: Garrus - Amunicja Drążąca
  • Zasoby: Iryd: 2,000

Miranda: Córka Marnotrawna

Miranda
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

Ojciec Mirandy próbuję odzyskać jej siostrę, Orianę. Miranda musi udać się na Illium by zagwarantować jej bezpieczną przeprowadzkę na inny świat.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Mirandą
  2. Pomów z Lanteią
  3. Zabij Enyalę

Podsumowanie Zadania

Siostra Mirandy i jej rodzina zostały bezpiecznie przewiezione do (LOKACJA UKRYTA). Nowe, wysokie zarobki matki zapewnią rodzinie dobrobyt i spokój. Dla bezpieczeństwa Oriany obserwacja będzie kontynuowana. Miranda Lawson jest ważnym agentem, a bezpieczeństwo jej siostry jest najprostszym sposobem zdobycia jej lojalności. Miranda pozostaje lojalna Cerberusowi i ufa Shepardowi.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Mikropola (Obrażenia Pistoletu Maszynowego), Mikroskaner (Pojemność Medi-Żelu)
  • Moce: Miranda - Ciśnięcie
  • Zasoby: Element Zero: 2,000

Jacob: Dar Wielkości

Jacob
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

10 lat temu ojciec Jacoba zaginął razem ze swoim statkiem Hugo Gernsback, prywatną fregatą, na której był pierwszym oficerem. W zeszłym tygodniu, nadajnik alarmowy statku wysłał sygnał o katastrofie statku na planecie Aeia. Jacob chciałby to sprawdzić.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Jacobem
  2. Udaj się na Aeię
  3. Poszukaj rozbitków
  4. Odszukaj kapitana Taylora
  5. Pomów z Taylorem

Podsumowanie Zadania

Rozbitkowie z Aeii zostali przekazani do leczenia Przymierzu. Dobrze, że Taylor nie doznał psychicznej traumy po tym doświadczeniu. Jacob rozmówił się ze swoim ojcem i teraz skupiony jest na misji.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Tytanowy (Obrażenia Ciężkiego Pistoletu)
  • Moce: Jacob - Bariera
  • Zasoby: Element Zero: 500

Zaeed: Cena Zemsty

Zaeed
  • Dostępność: Po rekrutacji Zaeeda.

Zanim Zaeed został zwerbowany przez Cerberusa, podjął się misji uwolnienia pracowników rafinerii Eldfell-Ashland z rąk Niebieskich Słońc. Gdy jego zadanie zostanie wykonany, skupi się na misji.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Zoryę
  2. Oswobodź rafinerię
  3. Pokonaj Błękitne Słońca
  4. Uratuj uwięzionych robotników
  5. Powstrzymaj Vido Santiago

Podsumowanie Zadania

Idealista

Rafineria Eldfell-Ashland została uwolniona z rąk Niebieskich Słońc, choć kompania będzie musiała poświęcić miliony na jej odbudowę. Mimo iż, Vido Santiago uciekł, Zaeed zaakceptował przywództwo Sheparda i skupił się na misji.

Renegat

Rafineria Eldfell-Ashland została zniszczona, a cały jej personel zginął. Po śmierci Vido Santiago, Zaeed całkowicie poświęcił się misji.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 60,000 (Idealista); 39,000 (Renegat)
  • Ulepszenia: Amunicja Broni Ciężkiej (Idealista); Obrażenia Karabinu Szturmowego (Renegat)
  • Uzbrojenie: M-451 Burza Ognia
  • Moce: Zaeed- Granat Inferno
  • Zasoby: Pallad: 2,000 (Idealista), 1,600 (Renegat)

Kasumi: Wykradzione wspomnienia

Kasumi
  • Dostępność: Po rekrutacji Kasumi.

Mistrzyni złodziejstwa Kasumi Goto ma problem. Przemytnik broni Donovan Hock zabił jej partnera Keijiego Okudę i ukradł jego graybox - implant nerwowy, który przechowuje informacje i wspomnienia. Kasumi przygotowała przebiegły plan odzyskania graybox'a i poprosiła Sheparda o pomoc. Gdy zadanie zostanie wykonane, Kasumi będzie mogła skupić się na misji.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Bekenstein
  2. Odszukaj drzwi skarbca
  3. Zdezaktywuj zabezpieczenia skarbca
  4. Odszukaj graybox
  5. Ucieknij z kompleksu Hocka
  6. Pokonaj Donovana Hocka

Podsumowanie Zadania

Plan okazał się sukcesem, graybox Kejiego Okudy został odzyskany i Kasumi Goto zniszczyła go/przechowuje go. Donovan Hock zginął w eksplozji swojego pojazdu.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 60,001
  • Uzbrojenie: M-12 Szarańcza
  • Ulepszenia: Obrażenia Technologiczne
  • Moce: Kasumi - Granat Hukowo-Błyskowy
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Jack: Obiekt Zero

Jack
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

Jack opowiedziała o wychowywaniu się w placówce Cerberusa, gdzie agenci torturowali i znęcali się nad nią. Teraz chce wrócić do ośrodka i zniszczyć go.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Jack
  2. Udaj się na Pragię
  3. Wejdź do ośrodka
  4. Odszukaj celę Jack
  5. Towarzysz Jack

Podsumowanie Zadania

Placówka na Pragii została zniszczona. Jesteśmy zaniepokojeni, że agenci zajmujący się czyszczeniem ośrodka nie zniszczyli wszystkich dokumentów. Naukowcy zajmujący się ośrodkiem zginęli podczas buntu placówki lub wkrótce potem. Jack nie wykazuje żadnych problemów emocjonalnych i jest skupiona na misji.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Hiper Wzmacniacz(Obrażenia Biotyczne)
  • Moce: Jack - Amunicja Odkształcająca
  • Zasoby: Element Zero: 500

Mordin: Stara Krew

Mordin
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

Mordin dowiedział się, że najemnicy Krwawej Hordy pojmali jego dawnego ucznia Maelona i przetrzymują go na planecie Tuchanka. Maelon pomagał Mordinowi w pracy nas genofagium i jego porwanie traktowane jest bardzo poważnie.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Tuchankę
  2. Porwij ciężarówkę
  3. Wejdź do szpitala

Podsumowanie Zadania

Zachowanie informacji

Postęp Klanu Weyrloc w pracach nad lekiem na genofagium bez wiedzy Cerberusa jest niepokojący. Informacje dotyczące leku mogą okazać się użyteczne. Kroganie są niebezpieczni, ale postawieni przeciwko Żniwiarzom, są bardzo użyteczni.

Zniszczenie informacji

Postęp Klanu Weyrloc w pracach nad lekiem na genofagium bez wiedzy Cerberusa jest niepokojący. Wszystkie informacje dotyczące leku zostały zniszczone, ale trzeba rekrutować Vorche, by zatarli ślady.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Amunicja Broni Ciężkiej, Splot z Mikrowłókien (Krogańska Żywotność)
  • Moce: Mordin - Porażenie Nerwowe
  • Zasoby: Iryd: 2,000

Grunt: Rytuał Przejścia

Grunt
  • Dostępność: Po misji Horyzont.

Grunt podejrzewa u siebie poważną chorobę i poprosił o udanie się na Tuchankę w celu zdobycia diagnozy.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Gruntem
  2. Pomów z przywódcą klanu
  3. Pomów z szamanem
  4. Wróć do szamana
  5. Przeżyj

Podsumowanie Zadania

Grunt dołączył do Klanu Urdnot i powinien być emocjonalne stabilny. Postęp tworzenia społeczeństwa przez Klan Urdnot będzie monitorowany. Miejmy nadzieje, że cele klanu nie będą sprzeczne z lojalnością do Sheparda. Informacje dotyczące polityki klanu Krogan są użyteczne.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Synchronizacyjny (Obrażenia Strzelb)
  • Moce: Grunt - Umocnienie
  • Zasoby: Platyna: 2,000

Samara: Ardat-Yakshi

Samara
  • Dostępność: Po rozmowach z Samarą.

Córka Samary, Morinth cierpi na bardzo rzadkie schorzenie genetyczne, które sprawia, że podczas seksu niszczy umysł partnera. Samara wie, gdzie obecnie przebywa jej córka i chce zakończyć jej karierę seryjnej, seksualnej zabójczyni.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Samarą
  2. Udaj się na Omegę
  3. Pomów z Arią
  4. Idź do mieszkania
  5. Poznaj hasło vipowskie
  6. Idź do vipowskiej części klubu
  7. Rozdzielcie się, oczaruj Morinth
  8. Odwróć uwagę Morinth

Podsumowanie Zadania

Zabicie Morinth

Samara rozprawiła się z Ardat-Yakshi. Pozostała lojalna Shepardowi. Lojalność Egzekutorki jest niekwestionowana, także ze względu na przysięgę jaką złożyła. Działania Cerberusa nie będę więcej przez nią kwestionowane. Wiadomość o zakończeniu misji Egzekutorki przyniosła ulgę. Niestety, nie można było odzyskać ciała Ardat-Yakshi. Badania nad anormalną genetyką mogłyby okazać się przydatne.

Zabicie Samary

Jeśli Samara zginie, Morinth przebierze się za nią i będzie podszywała się pod nią tak, by nikt na Normandii nie zorientował się, że Egzekutorka nie żyje. Morinth jest od razu lojalna Shepardowi.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Kinetyczny (Obrażenia Karabinu Szturmowego)
  • Moce: Samara - Spustoszenie; Morinth - Dominacja

Tali: Zdrada

Tali
  • Dostępność: Po rozmowach z Tali.

Flota Admirałów Wędrownej Floty oskarżyła Tali o zdradę. Quarianka musi udać się do floty i przeciwstawić się tym zarzutom.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Tali
  2. Udaj się do Wędrownej Floty
  3. Idź na przesłuchanie
  4. Wejdź na na pokład Alarei
  5. Odzyskaj Alarei
  6. Wyłącz konsolę Gethów
  7. Wróć na proces
  8. Wróć na Normandię

Podsumowanie Zadania

Tali oczyszczona z zarzutów bez Nowych Dowodów.

Tali'Zorah została oczyszczona z zarzutów, a jej lojalność wobec Sheparda została zapewniona. Przygotowania Quarian do walk do Gethami są niepokojące. Ich Flota przyda się w walce ze Żniwiarzami. Nie można ryzykować dodatkowych kłopotów.

Tali oczyszczona z zarzutów z Nowymi Dowodami

Tali'Zorah została oczyszczona z zarzutów, jednak jest wstrząśnięta zbrodniami swojego ojca. Może nie być w pełni gotowa do misji. Przygotowania Quarian do walk do Gethami są niepokojące. Ich Flota przyda się w walce ze Żniwiarzami. Nie można ryzykować dodatkowych kłopotów.

Tali skazana

Mimo, iż Tali'Zorah została skazana na wyganie, pozostaje w dobrym nastroju. Ufa Shepardowi i tylko jemu pozostaje lojalna. Przygotowania Quarian do walk do Gethami są niepokojące. Ich Flota przyda się w walce ze Żniwiarzami. Nie można ryzykować dodatkowych kłopotów.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 45,000
  • Ulepszenia: Tarcza Nanokrystaliczna (Tarcza Gethów), Wzmacniacz Wielordzeniowy (Obrażenia Technologiczne)
  • Moce: Tali - Wyssanie Energii
  • Zasoby: Pallad: 2,000

Thane: Grzechy Ojca

Thane
  • Dostępność: Po rozmowach z Thanem.

Thane przyznał się, że jego syn, Kolyat, przyjął zlecenie zabójstwa na Cytadeli. Thane musi znaleźć syna i powstrzymać go od popełnienia tych samych błędów, które niegdyś popełnił on.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Thanem
  2. Udaj się na Cytadelę
  3. Znajdź Myszę
  4. Pomów z Baileyem
  5. Śledź Jorama Talida

Podsumowanie Zadania

Thane rozmówił się ze swoim synem. Powinien od teraz skupiać się na misji. Prywatna sprawa Thane'a odkryła pewne nieprawidłowości związane z polityką Cytadeli. Być może konieczne okaże się wsparcie Eliasa Kelhama i podobnych kryminalistów by zapobiec aktom przeciwko ludziom. Bailey z SOC-u potencjalnym rekrutem.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Pulsar Tytanowy (Obrażenia Ciężkiego Pistoletu)
  • Moce: Thane - Amunicja Rozszarpująca

Legion: Kłótnia w rodzinie

Legion
  • Dostępność: Po rozmowach z Legionem.

Legion dowiedział się, że heretycy Gethów zaadaptowali stworzony przez Żniwiarzy wirus, który może zmusić pozostałych Gethów do udziału w wojnie przeciwko istotom organicznym. Wirus musi zostać zatrzymany.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na stację heretyków
  2. Broń rdzenia
  3. Ucieknij ze stacji

Podsumowanie Zadania

Idealista

Nadpisanie Gethów heretyków może sprawić, że Gethy staną się jeszcze potężniejsze. Ze względu na ich opinie o Żniwiarzach, mogą okazać się sojusznikami, choć długotrwała współpraca jest raczej wykluczona. Mimo to, informacje znalezione na stacji mogą okazać się przydatne w badaniach nad Sztuczną Inteligencją i w postępie technologicznym. Legion jest skupiony na misji.

Renegat

Zniszczenie Gethów heretyków może zmienić cały Galaktyczny krajobraz. Wzmocniono obserwację przestrzeni Gethów. Mimo to, informacje znalezione na stacji mogą okazać się przydatne w badaniach nad Sztuczną Inteligencją i w postępie technologicznym. Legion jest skupiony na misji.

  • Doświadczenie: 750 (937)
  • Kredyty: 30,000
  • Ulepszenia: Tarcza Nanokrystaliczna (Tarcza Gethów)
  • Moce: Legion - Ulepszona tarcza Gethów
  • Zasoby: Pallad: 2,000

Dodaj komentarz

Cytadela - misje

Roelka @ 14.08.2011, 14:27
Ocena użytkowników:  / 3

Cytadela: Rada

Ocalona Rada
  • Dostępność: Po misji: Pochód Wolności.

Mimo, iż Rada Cytadeli nigdy kompletnie nie ufała Shepardowi, to spotkanie z nimi i poinformowanie o ostatnich wydarzeniach może okazać się pomocne.

Etapy Zadania

  1. Udaj się na Cytadelę

Podsumowanie Zadania

Rada została uratowana

Rada Cytadeli może przywrócić Shepardowi status Widma.

Rada nie została uratowana

Nowa Rada odmówi spotkania z Shepardem. Jeśli Anderson został Radnym, przywróci Shepardowi status Widma.

Cytadela: Kapitan Bailey

Bailey
  • Dostępność: Rozmowa z Baileyem.

Kapitan Bailey dowodzi biurem Służb Ochrony Cytadeli w Okręgu Zakera. Może mieć przydatne informacje.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Baileyem

Podsumowanie Zadania

Kapitan Bailey załatwił za Sheparda kilka biurokratycznych spraw i chętnie dzieli się informacjami.

Dodaj komentarz

Illium - misje

Roelka @ 14.08.2011, 14:31
Ocena użytkowników:  / 2

Illium: Liara: Hakowanie Systemów

Liara
  • Dostępność: Po rozmowie z Liarą.

Liara poprosiła o pomoc w hakowaniu kilku systemów na Illium w celu wydobycia z nich ważnych informacji.

Etapy Zadania

  1. Znajdź i zhakuj systemy
  2. Wróć do Liary

Podsumowanie Zadania

-

  • Doświadczenie: 40
  • Kredyty: 2,000

Illium: Liara: Obserwator

  • Dostępność: Po misji: Hakowanie Systemów.

Liara poprosiła o pomoc w odszukaniu agenta Handlarza Cieni, Obserwatora. Potrzebuje fragmentów informacji umieszczonych w terminalach na Illium.

Etapy Zadania

  1. Pomów z Liarą
  2. Pomóż Liarze
  3. Zhakuj węzły bezpieczeństwa
  4. Zgłoś się do Liary
  5. Pomóż Liarze później
  6. Znajdź fragmenty danych
  7. Znajdź więcej danych
  8. Wróć do Liary

Podsumowanie Zadania

-

  • Doświadczenie: 40
  • Kredyty: 5,000

Dodaj komentarz