Rada może cmoknąć mnie w dupę!
-- Shepard
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Kody

07.01.2012, 22:54
Ocena użytkowników:  / 10
SłabyŚwietny 

Mody do Mass Effect znajdziecie w dziale Modyfikacje

Komendy Konsoli

Komendy Konsoli

Przed przystąpieniem do modyfikacji pliku BioInput.ini. zalecane jest zrobienie jego kopii zapasowej. Plik można domyślnie znaleźć w My Documents/BioWare/Mass Effect/Config.

Aby móc uruchomić konsolę kodów w grze, należy otworzyć plik BioInput.ini ( na przykład przy pomocy Notatnika ) i odnaleźć sekcję [Engine.Console]. Pod nazwą sekcji należy dopisać ConsoleKey=Tilde. Zamiast Tilde możecie wybrać inny znak, za pomocą którego chcecie uruchamiać konsolę.


Kody ogólne

  • GiveXP x - dodaje x(ilość) punktów doświadczenia.
  • GiveTalentPoints x - dodaje x(ilość) punktów talentów.
  • GiveBonusTalent x - dodaje bonusowy talent x(nazwa). Kody Talentów
  • GiveSpectreTalents - odblokowuje talenty Widma.
  • PickSpecialization - odblokowuje bonusowe klasy.
  • GiveSuperArmor - dodaje do ekwipunku lekki pancerz "Ocalony X" z 8000 tarczy.
  • GiveSuperGun - dodaje do ekwipunku karabin szturmowy Gethów zadający 25000 pkt obrażeń.
  • GiveAll - dodaje do ekwipunku jedną z broni, modyfikacji broni, wzmacniacz biotyczny, omni-klucz i granat. Nie dodaje pancerzy.
  • GiveAllBioAmps x - dodaje do ekwipunku wszystkie wzmacniacze biotyczne x(nazwa) producenta.
  • GiveAllOmniTools x - dodaje do ekwipunku wszystkie omni-klucze x(nazwa) producenta.
  • GiveAllGrenades - dodaje do ekwipunku wszystkie granaty.
  • GiveAllWeapons x - dodaje do ekwipunku wszystkie bronie x producenta.
  • GiveAllArmor x - dodaje do ekwipunku wszystkie pancerze x producenta.
  • GiveAllArmorTurian x - dodaje do ekwipunku wszystkie turiańskie pancerze x(nazwa) producenta.
  • GiveAllArmorQuarian x - dodaje do ekwipunku wszystkie quariańskie pancerze x(nazwa) producenta.
  • GiveAllArmorKrogan x - dodaje do ekwipunku wszystkie krogańskie pancerze x(nazwa) producenta.
  • GiveAllXMods - dodaje do ekwipunku wszystkie modyfikacje broni i pancerzy.
  • GiveItem - dodaje (Shepardowi) x(ilość) x (nazwa) x(producent) - przedmiot do ekwipunku. Kody przedmiotów
  • SetParagon x - dodaje wybraną ilość punktów Idealisty (maks 340).
  • SetRenegade x - dodaje wybraną ilość punktów Renegata (maks 340).
  • AdjustCredits x - dodaje x(ilość) Kredytów.
  • InitSalvage x - dodaje x(ilość) Omni-Żel.
  • InitMedigel x - dodaje x(ilość) Medi-Żel.
  • InitGrenades x - dodaje x(ilość) Granatów
Powrót do góry

Kody przedmiotów

Pancerze - nazwa, kod, producent.

Szczegółowe informacje na temat pancerzy znajdziecie w dziale Pancerze ME1

Przykładowy kod dodający wybrany pancerz będzie wyglądał następująco:
GiveItem self 1 Light_Armor Manf_Aldrin_Armor_Agent.

Typy pancerzy

- Heavy_Armor (Ciężki Pancerz), HumanH -

- Medium_Armor (Średni Pancerz), HumanM -

- Light_Armor (Lekki Pancerz), HumanL -

- QuarianL , TurianL -

- TurianM , KroganM -

- KroganH


  • Agent / Manf_Aldrin_Armor_Agent / Aldrin Labs
  • Hydra / Manf_Aldrin_Armor_Hydra / Aldrin Labs
  • Onyx / Manf_Aldrin_Armor_Onyx / Aldrin Labs
  • Najemnik / Manf_Ariake_Armor_Mercenary / Ariake Technologies
  • Badacz / Manf_Devlon_Amor_Explorer / Devlon Industries
  • Wyzwoliciel / Manf_Devlon_Armor_Liberator / Devlon Industries
  • Ocalony / Manf_Devlon_Armor_Survivor / Devlon Industries
  • Termalny / Manf_Devlon_Armor_Thermal / Devlon Industries
  • Fechmistrz / Manf_Elanus_Armor_Duelist / Elanus Risk Control
  • Strażnik / Manf_Elanus_Armor_Guardian / Elanus Risk Control
  • Hetman / Manf_Elanus_Armor_Warlord / Elanus Risk Control
  • Zabójca / Manf_Elkoss_Armor_Assassin / Elkoss Combine
  • Gladiator / Manf_Elkoss_Armor_Gladiator / Elkoss Combine
  • Berserker / Manf_Geth_Armor_Berserker / Geth Armory
  • Gniew / Manf_Geth_Armor_Rage / Geth Armory
  • Palladyn / Manf_HK_Armor_Horner / Hahne-Kedar
  • Modliszka / Manf_HK_Armor_Mantis / Hahne-Kedar
  • Predator / Manf_HK_Armor_Predator / Hahne-Kedar
  • Skorpion / Manf_HK_Armor_Scorpion / Hahne-Kedar
  • Ursa / Manf_HK_Armor_Ursa / Hahne-Kedar
  • Kolos / Manf_Kassa_Armor_Colossus / Kassa Fabrication
  • Tytan / Manf_Rosen_Armor_Titan / Rosenkov Materials
  • Fantom / Manf_Serrice_Armor_Phantom / Serrice Council
  • Feniks / Manf_Sitta_Armor_Phoenix / Sirta Foundation
  • Kryzys / Manf_Jorman_Armor_Crisis / Jormangund Technology
  • Hazard / Manf_Jorman_Armor_Hazard / Jormangun Technology
  • Partyzant / Manf_Batarian_Armor_Partisan / Batarian State Arms
  • Potyczka / Manf_Batarian_Armor_Skirmish / Batarian State Arms
  • Wolność / Manf_Cerberus_Armor_Freedom / Cerberus Skunkworks
  • Hoplita / Manf_Cerberus_Armor_Hoplite / Ceberus Skunkworks
  • Widmo / Manf_HKShadow_Armor_Spectre / Hahne-Kedar Shadow Works
  • Jannisary / Manf_HKShadow_Armor_Janissary / Hahne-Kedar Shadow Works
Powrót do góry

Broń - nazwa, kod, producent.

Szczegółowe informancje na temat broni znajdziecie w dziale Bronie ME1

Przykładowy kod dodający wybraną broń będzie wyglądał następująco:
GiveItem self 1 Sniper_Rifle Manf_Kassa_Weap.

Typy broni

- Assault_Rifle (Karabin szturmowy)

- Sniper_Rifle (Karabin snajperski)

- Shotgun (Strzelba)

- Pistol (Pistolet)


  • Broń / Manf_Armax_Weap / Armax Arsenal
  • Broń / Manf_Devlon_Weap / Devlon Industries
  • Broń / Manf_Elanus_Weap / Elanus Risk Control
  • Broń / Manf_Elkoss_Weap / Elkoss Combine
  • Broń / Manf_Geth_Weap / Geth Armory
  • Broń / Manf_HK_Weap / Hahne-Kedar
  • Broń / Manf_Kassa_Weap / Kassa Fabrication
  • Broń / Manf_Rosen_Weap / Rosenkov Materials
  • Broń / Manf_Haliat_Weap / Haliat Armory
  • Broń / Manf_Jorman_Weap / Jormangund Technology
  • Broń / Manf_Batarian_Weap / Batarian State Arms
  • Broń / Manf_Cerberus_Weap / Cerberus Skunkworks
  • Broń / Manf_HKShadow_Weap / Hahne-Kedar Shadow Works
  • Broń - Podstawowa Widma / Manf_Spectre01_Weap / Spectre Master Gear
  • Broń - Zaawansowana Widma / Manf_Spectre02_Weap / Spectre Master Gear
  • Broń - Mistrzowska Widma / Manf_Spectre03_Weap / Spectre Master Gear
Powrót do góry

Wzmacniacze Biotyczne i Omni-Klucze - nazwa, kod, producent.

Szczegółowe informacje na temat wzmacniaczy i omni-kluczy znajdziecie na naszej stronie w działach Omni-Klucze i Wzmacniacze Biotyczne.

Przykładowy kod dodający Omni-Klucz będzie miał postać: GiveItem self 1 Omnitool Manf_Aldrin_OmniTool

Typy Wzmacniaczy Biotycznych i Omni-Kluczy

- Bioamp

- Omnitool


  • Bluewire Omnitool / Manf_Aldrin_OmniTool / Aldrin Labs
  • Solaris BiowAmp / Manf_Aldrin_BioAmp / Aldrin Labs
  • Logic Arrest Omni-Tool / Manf_Ariake_OmniTool/ Ariake Technologies
  • GeminiBio-amp / Manf_Armax_BioAmp / Armali Council
  • Nexus Omni-tool / Manf_Armali_OmniTool/ Armali Council
  • Prodigy Bio-amp / Manf_Armali_BioAmp / Armali Council
  • Cipher Omni-tool / Manf_Elkoss_OmniTool / Elkoss Combine
  • Polaris Bio-amp / Manf_Kassa_BioAmp / Kassa Fabrication
  • Omni-tool / Manf_Serrice_OmniTool / Serrice Council
  • Bio-amp / Manf_Serrice_BioAmp / Serrice Council
  • Omni-tool / Manf_Sitta_OmniTool / Sirta Foundation
  • Bio-amp / Manf_Sitta_BioAmp / Sirta Foundation
  • Omni-tool - Podstawowy Widma / Manf_Spectre01_OmniTool / Spectre Master Gear
  • Omni-tool - Zaawansowany Widma / Manf_Spectre02_OmniTool / Spectre Master Gear
  • Omni-tool - Mistrzowski Widma / Manf_Spectre03_OmniTool / Spectre Master Gear
  • Bio-amp - Podstawowy Widma / Manf_Spectre01_BioAmp / Spectre Master Gear
  • Bio-amp - Zaawansowany Widma / Manf_Spectre02_BioAmp / Spectre Master Gear
  • Bio-amp - Mistrzowski Widma / Manf_Spectre03_BioAmp / Spectre Master Gear

Kody liczbowe Talentów

Szczegółowe informacje na temat Talentów znajdziecie tutaj

Kodu należy użyć razem z poleceniem GiveBonusTalent x

Przykładowy kod będzie miał postać GiveBonusTalent 7.

  • 7 -Karabiny Szturmowe
  • 14 -Strzelby
  • 21 -Karabiny Snajperskie
  • 49 -Rzut
  • 50 -Podniesienie
  • 56 -Odkształcenie
  • 57 -Osobliwość
  • 63 -Bariera
  • 64 -Zastój
  • 84-Elektronika
  • 86- Redukcja
  • 91 -Hakowanie
  • 93 -Deszyfracja
  • 98 -Pierwsza Pomoc
  • 99 -Medycyna
Powrót do góry

Przy tworzeniu artykuły wykorzystano materiały dostępne na masseffect.wikia.com