Cieszę się, że jesteś blisko, Garrusie. Kto wie, kiedy wybuchnie bunt butelek.
-- Shepard
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Ulepszenia broni

Roelka @ 18.07.2011, 12:33
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Modyfikacje Broni mogą udoskonalić działanie karabinów maszynowych, strzelb, karabinów snajperskich i pistoletów. Każdy rodzaj broni ma przynajmniej jedno miejsce na dodanie modyfikacji; do lepszych modeli można zaaplikować dwie modyfikacje.


Wykrywanie

Sensor Bojowy (Combat Sensor)

Przeciwnicy mogą używać technologii zakłócania, by zablokować radar twojej broni. Ulepszenie sensora bojowego zwiększa poziom wykrywania, dzięki czemu wrogowie ci stają się widoczni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Poziom wykrywalności: 1 2 3 - - - - - - -

Skaner Bojowy (Combat Scanner)

Przeciwnicy mogą używać technologii zakłócania, by zablokować radar twojej broni. Ulepszenie skanera bojowego zwiększa poziom wykrywania, dzięki czemu wrogowie ci stają się widoczni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Poziom wykrywalności: - - - 4 5 6 7 - - -

WI Bojowa (Combat Optics)

Zaawansowany zestaw WI maksymalizuje wydajność radaru bojowego, jednocześnie redukując odrzut, co zwiększa stabilność broni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Poziom wykrywalności: - - - - - - - 8 9 10
Maks. celność: - - - - - - - +15% +18% +21%

Porady i Sztuczki:

  • Nie musisz osobiście montować tych ulepszeń do swojej broni by korzystać z efektów jakie dają. Wystarczy, że jeden z członków twojej drużyny ma zamontowaną modyfikację na swojej aktywnej broni byś ty mógł odczuwać korzyści radaru.
  • Gdy podczas kierowania Mako zbliżysz się do Gethów, którzy zakłócą działanie twojego radaru, wyjdź z pojazdu i wyciągnij broń z zamontowanym ulepszeniem . Następnie, nie chowając broni, wejdź z powrotem do Mako by radar pojazdu mógł korzystać z efektów działania ulepszenia wykrywania. .
  • Porada nr.1 również odnosi się do porady nr.2 (Wszystkie sztuczki odkryte na wersji gry dla PC zostały również potwierdzone na Xbox360. Nie testowany na innych platformach).

Widoczność

Kolimator (Improved Sighting)

Celownik kolimatorowy zwiększa celność broni, na której został zainstalowany.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Maks. celność: +5% +7% +9% - - - - - - -

Chłodzenie

Chłodnica (Heat Sink)

Absorbuje i rozprasza ciepło, które jest zazwyczaj generowane przy strzelaniu z broni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Absorpcja ciepła: +10% +12% +14% - - - - - - -

Nano-Smary (Frictionless Materials)

Nano-smary niwelują współczynnik tarcia w lufie, minimalizując tym samym przegrzewanie się broni i zwiększając prędkość wylotową pocisku. Szczególnie ważne dla strzelb i karabinów snajperskich.

Notatka: Nano-Smary posiadają takie same współczynniki jak Cewki Kinetyczne, jedynie "Stabilność Broni" jest zmieniona na "Chłodzenie". Oba powyższe ulepszenia użyte razem na wyższych poziomach broni umożliwiają użytkownikowi możliwość przytrzymania spustu bez obaw o obniżona celność czy przegrzanie broni, jednocześnie dramatycznie zwiększając obrażenia.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Bonus do obrażeń: - - - - - - - +5% +6% +7%
Tłumienie ciepła: - - - - - - - +20% +24% +28%

Modyfikacje Lufy

Większy Kaliber (High Caliber Barrel)

Wystrzeliwuje napoje o większym kalibrze, co zwiększa zadawane obrażenia. Jednak zmniejsza zarazem szybkostrzelność, i przyspiesza przegrzewanie się broni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Bonus do obrażeń: +10% +12% +14% - - - - - - -
Rate of Fire Penalty: -20% -20% -20% - - - - - - -
Kara za absorpcję ciepła -20% -20% -20% - - - - - - -

Przedłużenie Lufy (Rail Extension)

Modyfikacja długości lufy zwiększa obrażenia, jednak zwiększa też przegrzewanie się broni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Bonus do obrażeń: - - - +20% +23% +26% +29% - - -
Kara za absorpcję ciepła - - - -20% -20% -20% -20% - - -

Ekspander (Scram Rail)

To prototypowe ulepszenie drastycznie zwiększa obrażenia, ale równocześnie sprawia, że twoja broń szybciej się przegrzewa.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Bonus do obrażeń: - - - - - - - +20% +23% +26%
Kara za absorpcję ciepła - - - - - - - -10% -10% -10%

Stabilność Broni

Reduktor Odrzutu (Recoil Damper)

Poprawia celność, redukując odrzut broni.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Stabilność broni: +10% +12% +14% - - - - - - -

Żyroskop (Kinetic Stabilizer)

Zaawansowana WI sprzężona z żyroskopem redukuje odrzut broni, zwiększając celność.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Stabilność broni: - - - +15 +18 +21% +24% - - -

Cewka Kinetyczna (Kinetic Coil)

Cewki kinetyczne poprawiają stabilność redukując odrzut oraz zwiększając prędkość wylotową pocisków w celu maksymalizacji obrażeń.

Notatka: Nano-Smary posiadają takie same współczynniki jak Cewki Kinetyczne, jedynie "Stabilność Broni" jest zmieniona na "Chłodzenie". Oba powyższe ulepszenia użyte razem na wyższych poziomach broni umożliwiają użytkownikowi możliwość przytrzymania spustu bez obaw o obniżona celność czy przegrzanie broni, jednocześnie dramatycznie zwiększając obrażenia.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Bonus do obrażeń: - - - - - - - +5% +6% +7%
Stabilność broni: - - - - - - - +20% +24% +28%

Ulepszenia Wycięte z Gry

Następujące ulepszenia broni zostały usunięte z gry i są dostępne jedynie poprzez użycie kodów.

Hiperkolejka (Hyper Rail)

Ulepszenie w postaci hiper-ramy wydłuża lufę broni i "podkręca" sprzęt akceleracji masy. Pociski o niesamowitej prędkości mają na tyle dużą siłę rażenia, że można ich używać przeciwko lekko opancerzonym pojazdom, ale produkują dużo ciepła i mają duży odrzut.

Poziom: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: +100% +100% +100% +100% +110% +120% +130% +140% +150% +160%
Siła fizyki: +40% +40% +40% +40% +45% +50% +55% +60% +65% +70%
Absorpcja ciepła: -100% -100% -100% -100% -100% -100% -100% -100% -100% -100%
Stabilność broni: -20% -20% -20% -20% -20% -20% -20% -20% -20% -20%