Dziwne, że muszę się przyjaźnić z jedynym turianinem we wszechświecie, który myśli że jest zabawny.
-- Urdnot Wrex
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Mass Effect 3 patch 1.4 - lista zmian

01.10.2012, 20:19
Ocena użytkowników:  / 4
SłabyŚwietny 

BioWare zapowiedziało wydanie nowego patcha do Mass Effect 3. Aktualizacja gry do wersji 1.4 powinna być dostępna do pobrania już w czwartek. W rozwinięciu newsa znajdziecie listę zmian i poprawek.

Poprawki

  • Naprawiono jedną ze wskazówek samouczka, która nie wyświetlała poprawie komendy odłożenia broni.
  • Naprawiono błąd występujący w trybie multiplayer, gdy postać była wyposażona w broń z DLC, które wcześniej zostało usunięte, a ekran wyboru broni nie wyświetlał żadnej broni.
  • Bonus Sabotażu na 6 poziomie - zwiększenie zadawanych obrażeń technologicznych - nie będzie się już nakładał.
  • Naprawiono rzadko występujący crash, który pojawiał się w ostatniej misji podczas wystrzeliwania Cain na Działo Hadesu.
  • Naprawiano błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie Paska Obciążenia przy używaniu modyfikacji broni z DLC Ziemia
  • Naprawiono błąd powodujący, że bronie z właściwościami przebijającymi pancerz zadawały mniejsze obrażenia po założeniu modyfikacji przebijających.
  • Spalanie na poziomie 5. od teraz zadaje bonusowe obrażenia zamrożonym i schłodzonym celom.
  • Bonusy Szału Krogańskiego Szturmowca zostały naprawione.
  • Naprawiono cień Shepard, który wcześniej nie pojawiał się, gdy komandor wchodził i wychodził z Atlasa.
  • Naprawiono wychodzenie/rozłączanie z gry, które podczas misji eskortowaniu obiektu powodowało zniknięcie tego obiektu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie rozgrywki gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.
  • Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie po przeżyciu detonacji Zastoju stawali się nieśmiertelni.
  • Próba założenia dwóch identycznych modyfikacji na jedną broń będzie powodować wyświetlenie komunikatu "slot zajęty".
  • Pasywna moc Egzekutorki Asari na poziomie 3. - bonus do obrażeń i siły mocy - będzie działać prawidłowo.
  • Amunicja dysrupcyjna - zwiększenie obrażeń zadawanych tarczom i barierom ze 100% do 400%.
  • Miotacz Cząstek nie będzie już pobierał amunicji z pudełek na amunicję ani z pylona.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po użyciu Szarży Biotycznej tuż przed śmiercią gracz nie był w stanie dokończyć rozgrywki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee blokowały się w czasie ruchów teleportacyjnych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Egzekutorka Asari nie była w stanie utworzyć Sfery Biotycznej w pobliżu większych przeciwników.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Odzyskiwanego Przedmiotu mógł on przelecieć przez mapę.
  • Po użyciu Pakietu Przetrwania gracz otrzyma 1 sekundę odporności na obrażenia.
  • Zmiany mocy Osobliwość:
  • - Osobliwość nie ma już maksymalnej liczby ładunków, wygaśnie dopiero po upływie ustalonego czasu.
  • - Użycie wybuchu biotycznego na przeciwnikach unoszonych przez Osobliwość, nie spowoduje wygaśnięcia mocy.
  • - Podstawowy czas ładowania mocy zmieniony na 8 sekund.
  • - Podstawowa liczba obrażeń wynosi 100/s, zadawane są one wszystkim przeciwnikom znajdującym się w zasięgu mocy, nawet jeśli nie unoszą się w powietrzu.
  • - Podstawowe ustawienia mocy powodują, że biotyczny wybuch będzie zadawał obrażenia wszystkim celom znajdującym się w zasięgu mocy.
  • - Poziom 3. mocy zmieniony na bonus obrażeń w czasie (wcześniej - czas trwania i zasięg).
  • - Poziom 1. zmieniony na czas trwania Osobliwości (wcześniej - bonus do czasu trzymania w powietrzy i zwiększenie liczby ładunków).
  • - Poziom 5. zmieniony na obrażenia w czasie (wcześniej - zwiększenie zasięgu.).
  • - Poziom 6. od teraz powoduje wybuch biotyczny po wygaśnięciu Osobliwości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee była w stanie zabijać graczy ze zbyt dużej odległości.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieudaną pełną ekstrakcję na Bazie Nefryt, nawet w przypadku, gdy wszyscy gracze znajdowali się w strefie wyznaczonej do ekstrakcji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że modyfikacja Ultralekkie elementy PM nie wpływała na czas ładowania mocy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że amunicja drążąca nie była zakładana na drugą wybraną broń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że punkty talentów wciąż były widoczne po awansowaniu postaci.
  • Przeciwnicy atakujący wręcz będą zawsze ignorować sondy, przynęty, itd.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że prywatne rozgrywki traciły opcje "prywatności" po rozpoczęciu gry,
  • Krysae nie będzie ignorować tarcz przeciwników.
  • Naprawiono niektóre powtarzające się odgłosy broni.
  • Zmiany mocy Strzał Wstrząsowy:
  • - Poziom 3. - bonus do mocy i obrażeń - teraz wpływa na zamrożone i schłodzone cele.
  • - Poziom 5. zmieniony na zwiększenie obrażeń o 50% i zwiększenie zasięgu o 1 metr.
  • - Poziom 6. - obrażenia zadawane istotom organicznym zwiększone ze 100% do 200% przez 10 sekund.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie gry gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.
  • Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.
  • Naprawiono problem desynchronizacji z klientem wrogów, którzy będąc w Zastoju, przetrwali wybuch biotyczny.
  • Naprawiono problem utraty modyfikacji broni z DLC „Lewiatan podczas przenoszenia postaci do nowej gry.
  • Aktywacja umiejętności Strzelca wyborowego będzie automatycznie przeładowywać broń.
  • Dwa ostatnie rozwinięcia mocy mistrzostwa miecza jednostki N7 Cień będzie stosowało się do obrażeń umiejętności ataku z ukrycia.
  • Naprawiono błąd polegający na zadawaniu obrażeń przez rakiety Atlasów Paladynom N7, nawet jeśli użyli omni-tarczy.
  • Naprawiono automatyczne wskrzeszenie w specyficznym punkcie Bazy Biel.
  • Naprawiono problem ze skrzynkami z amunicją, który blokował możliwość użycia broni po próbie uzupełnienia granatów.
  • Naprawiono problem z karabinem snajperskim Krysae, który nie działał właściwie w rękach członków dryżyny (Pakiet: Ostrzał).
  • Naprawiono pozycję paska zdrowia Skanu Taktycznego na Wyrojonych.
  • Naprawiono problem z wrogami, którzy nadchodzili z zamiarem egzekucji leżącego gracza, ale okazywali łaskę i odchodzili.
  • Naprawiono problem mocy opartych na wyrzucaniu, które okazjonalnie nie osiągały celu nawet jeśli zdawało się, że zderzenie nastąpiło.
  • Udana ekstrakcja będzie nagradzana dziesięcioprocentowym bonusem w kredytach. Nagroda nie dotyczy członków drużyny – to ty musisz przeżyć, by zgarnąć dodatkowe kredyty.
  • Naprawiono problem fal z misją odzyskiwania obiektów, gdzie wejście do wyznaczonej strefy nie zawsze było rozpoznawane jako odzyskanie obiektu.
  • Naprawiono zanik efektu krwawienia, gdy inny gracz używał Pakietu Przetrwania.
  • Naprawiono Przynętę blokująca drabiny członkom drużyny i innym postaciom.
  • Usunięto problem symultanicznego używania krabinka Reegar z mocą Płomiennik przez Vorche.
  • Naprawiono zanik ikon mocy z ekranu bohatera.
  • Naprawiono problem z dialogami Ken/Gabby i Tali/Garrus niewywołującymi się w maszynowni Normandii.
  • Naprawiono błąd, w którym nie wyświetlały się wszystkie karty przy zakupach.
  • Zostaną wprowadzone strzały w głowę w przypadku Behemotów Gethów, Banshee i Brutali zadające 40% dodatkowych obrażeń.
  • Zostaną wprowadzone strzały w port wydechowy znajdujący się na plecach Atlasów zadające 40% dodatkowych obrażeń.

Naprawiono możliwość nadużyć:

  • pozwalających graczom na bycie nietykalnym i niewidzialnym dla wrogów
  • pozwalającym graczom na używanie rakiet typu Kobra z innych broni.

Tylko Platforma PS3:

  • Naprawiono problem, w którym po akceptacji zaproszenie gracz mógł utknąć w ekranie multiplayera poprzez odwiedzenie sklepu z ekranu promocyjnego i wyjście zeń bez zrobienia zakupów.
  • Naprawiono błąd krytyczny występujący przy wciskaniu klawisza PS podczas sekwencji ładowania gry

Tylko Platforma PC:

  • Naprawiono problem użytkowników Origina, pokazujący grę z możliwością dołączania, podczas gdy gra była pełna.
  • Naprawiono silny atak wręcz w bazie Rio.

Tylko Platforma X-Box 360:

  • Naprawiono rzadki problem (czarny ekran), który pojawiał się podczas ładowania gry i nie pozwalający osiągnąć tytułowego obrazu. - teraz gracze będą w stanie dostać się do ekranu tytułowego, by odzyskać ich zapisy gier. Osiągnięcia odblokowane podczas gry zostaną zresetowane, ale te, które zostały odblokowane podczas poprzednich gier, pozostaną nienaruszone.