Nie ma światła? A mówili, że będzie...
-- Matka Benezja, umierając
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

DLC Rebellion Pack - już 29 maja!

24.05.2012, 17:09
Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Plotki na temat nowego DLC do trybu multiplayer Mass Effect 3 okazały się prawdziwe i już 29 maja będziemy mogli pobrać dodatek Rebellion Pack! Jednak europejscy posiadacze gry na platformę PlayStation 3 poczekają dzień dłużej.

Darmowy dodatek będzie zawierał multum nowości:

  • Sześć postaci: Quarianin Inżynier i Szpieg, Vorcha Strażnik i Żołnierz oraz Ex-Cerberus Adept i Szturmowiec.
  • Dwie mapy: położoną w dżungli Bazę: Nefryt i Baza Bogini pozwalającą nam przenieść się na Thessię.
  • Trzy bronie: Karabinek Reegar, Karabin snajperski Krysae i Błotniak Cerberusa.
  • Ulepszenia ekwipunku.
  • Urozmaicenie rozgrywki.

Screeny i szczegółowe informacje na temat nowości znajdziecie w rozwinięciu newsa. Dodatek będzie dostępny na PC, PS3 i Xbox 360.

Nowe postacie:

Żołnierz Vorcha - Dzięki unikalnej fizjologii i zdolności Bloodlust (Żądza Krwi) Vorcha idealnie nadają się na wszechstronnych żołnierzy.

Strażnik Vorcha - Wrodzona agresja sprawia, że Vorcha są w stanie wytrzymać najdłuższe bitwy. W połączeniu ze zdolnością Płomiennik Strażnicy Vorcha są siłą, z którą należy się liczyć.

Quarianin Inżynier (mężczyzna) - Quarianie przez stulecia udoskonalali zdolności, od których zależy przetrwanie gatunku - naprawiania statków i pozyskiwania części zamiennych. Quarianie, przybywając na pole bitwy z Granatami Lukowymi, udowodnią efektywność i przydatność inżynierów na polu bitwy.

Quarianin Szpieg (mężczyzna) - Quariańscy Szpiegy polegają na zdolnościach ukrywania się pośród zgiełku bitwy i korzystania ze Skanu Taktycznego.

Ex-Cerberus Szturmowiec - Gdy Człowiek Iluzja zdecydował się wymusić lojalność swoich ludzi przy pomocy indoktrynacji, wielu agentów Cerberusa zdecydowało się odejść i dołączyć do Przymierza w walce ze Żniwiarzami. Szturmowcy (wraz z nową zdolnością - Roztrzaskanie) szybko udowodnili swoją wartość.

Ex-Cerberus Adept - W rezultacie eksperymentów Człowieka Iluzji polegających na ulepszaniu ludzkiego organizmu byli agenci Cerberusa stali się wysoce wyszkolonymi biotykami i świetnie sprawdzają się w boju. Adepci sieją popłoch wśród przeciwników dzięki Osobliwości i zdolności Bicz.

Mapy:

Firebase Jade - Baza Nefryt, otoczona ogromnymi wodospadami, położona jest na terenach starożytnego rezerwatu, zbudowanego wieki temu przez salarian. Przygotuj zasadzki w najwęższych punktach bazy i zaskocz przeciwników; następnie wraz z oddziałem walczcie o każde pomieszczenie.

Firebase Goddess - Baza Bogini, położona w centrum metropolii na Thessi, jest jednym z ostatnich ośrodków oporu asari wobec sił Żniwiarzy. Pierścieniowa budowa bazy utrudnia sprawowanie nad nią kontroli. Miejsce pełne jest zasłon i wysoko położonych pozycji strzeleckich, więc ciągły ruch jest wysoce wskazany.

Bronie:

Błotniak Cerberusa - Zmodyfikowany przez Cerberus karabin Motyka jest w pełni zautomatyzowany. Rusznikarze Cerberusa uporali się z dużym odrzutem, dzięki czemu poprawiła się celność broni - jednak kosztem mniejszych obrażenia od standardowej Motyki.

Karabinek Reegar - Broń elektryczna, stworzona na podstawie projektu Projektora Błyskawic, razi cel stałym prądem elektrycznym. Strzelba została nazwana na cześć quariańskiej rodziny Reegar, której członkowie brali udział w walkach z Gethami.

Karabin snajperski Krysae - Turiański karabin został zmodyfikowany specjalnie z myślą o walce ze Żniwiarzami. Celownik korzysta z dalekomierza, który przystosowuje się, utrzymując prawidłowe proporcje między strzelcem a przeciwnikiem. Przydaje się to szczególnie w sytuacji, gdy snajper zmuszony jest oddać strzał z bliskiej odległości. Amunicja karabinu przebija pancerz i eksploduje.

Dodatkowo:

Pojawi się nowy rodzaj misji, która będzie mogła wystąpić podczas trzeciej, szóstej bądź dziesiątej fali, i która będzie polegać na odzyskaniu wartościowego ładunku i dostarczeniu go do wyznaczonej strefy ekstrakcji.

Drugim urozmaiceniem trybu multiplayer będzie czwarte miejsce w ekwipunku. Wyjątkowość nowych przedmiotów polegać ma na tym, iż nie będą się zużywać po zakończonej rozgrywce - podobnie jak modyfikacje broni. Jak dotąd nieznane są szczegółowe bonusy z nowego przybornika, wiadomo jedynie, że będą mogły usprawnić zarówno postać, jak i broń.