Nie mamy początku i końca, jesteśmy wieczni. Miliony lt po tym, jak twoja cywilizacja zostanie zniszczona i zapomniana, my będziemy trwać.
-- Suweren
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Mass Effect 3: Strategie multiplayera - Odrodzenie

13.04.2012, 17:47
Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Corey Gaspur, projektant scen walki wraz z Erickiem Fagnanem, projektantem rozgrywki w ME3 opowiadają o różnych umiejętnościach i zaletach poszczególnych klas i ras dostępnych w najnowszym DLC Odrodzenie przeznaczonym do trybu multiplayer Mass Effect 3.

Krótkie podsumowanie tego, co zostało przedstawione na filmie znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Mapy

  • Otwarte przestrzenie mapy Hydra dają największe możliwości szpiegom, szturmowcom i każdej postaci preferującej korzystanie z karabinów snajperskich.
  • Wysokie wzgórze na mapie Kondor jest dobrym miejscem do atakowania broniami dalekiego zasięgu, gdyż oferuje widok na większą część pola walki. Tereny położone niżej są doskonałym miejscem do walki postaciami specjalizującymi się w bardziej bezpośrednich atakach.

Rasy i klasy

  • Batariański żołnierz najlepiej sprawdza się w walce wręcz. Szczególnie, gdy może korzystać z ostrzy balistycznych nazwanych na filmie "strzelbą na nadgarstku".
  • Tryb łowcy getha szpiega ma zarówno zalety jak i wady: pozwala widzieć przeciwników przez ściany, ale obniża o połowę tarcze. Wówczas lepiej trzymać się z daleka od przeciwników atakujących wręcz.
  • Biotyczna sfera egzekutorki asari zmniejsza ilość obrażeń przyjmowanych przez graczy znajdujących się w środku. Jeśli do sfery wejdą przeciwnicy, będzie można zadać im większe obrażenia.
  • Krogański szturmowiec jest "super czołgiem". Dzięki szarży biotycznej może błyskawicznie przeskakiwać przez pole bitwy i atakować przeciwników.

Bronie

  • Karabin szturmowy Napastnik wystrzeliwuje pociski wybuchające po trafieniu przeciwnika. Po przytrzymaniu przycisku, karabin będzie wystrzeliwał szybsze serie.
  • Wyrzutnia harpunów Kishock, nowy karabin snajperski, zaprojektowany został przez batarian. We względu na ich kilka par oczu, karabin ma dwa celowniki. Jak sama nazwa wskazuje, w przeciwieństwie do zwyczajnych karabinów snajperskich, ten strzela harpunami.