Amonkiro, panie myśliwych, spraw, aby mi ręka nie zadrżała, abym strzelał celnie i poruszał się szybko. A w najgorszym razie spraw, aby mi wybaczono.
-- Thane Krios, przed wykonaniem zadania.
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Jak wygląda projektowanie poziomów w Mass Effect 3?

06.08.2011, 17:23
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

Zastanawialiście się kiedyś jak powstaje gra taka jak Mass Effect? Lub czy tworzenie danych lokacji jest trudną pracą? W najnowszym, 25. odcinku BioWare Pulse Kris Schoneberg, projektantka poziomów ME, krok po kroku w skrócie opowiada o różnych etapach powstawania levelów. Wyjaśnia budowę najważniejszych, podstawowych elementów w lokacji oraz opisuje finalny wynik pracy, w którym projektanci skupiają się na samej rozgrywce i walce na danym poziomie.

Odcinek jest na razie na głównym kanale BioWare Pulse, a pod nim jest wybór poprzednich epizodów.

Bioware Pulse