Rada może cmoknąć mnie w dupę!
-- Shepard
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Patch 1.09 dostępny

Damix @ 07.07.2017, 11:46
Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.09, która przyniosła kilka poprawek m.in w animacjach twarzy, modyfikacji oraz nowe bronie, nową postać i nowy poziom trudności dla trybu multiplayer. Patch waży ok 1.8GB. Jeżeli jesteście ciekawi jakie zmiany dokładnie zawiera, to zapraszamy do rozwinięcia newsa.

patch

Tryb Single

  • Różne poprawki animacji twarzy i przerywników filmowych.
  • Poprawki stabilizujące grę.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący znikanie niektórych tekstur włosów z głowy bohaterki podczas używania stanowiska rekonstrukcji twarzy.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący wyświetlanie ujemnej liczby PZA po osiągnięciu 20. poziomu Nexusa.
  • Wyeliminowaliśmy szereg błędów uniemożliwiających ukończenie pewnych zadań.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący możliwość śmierci Rydera podczas marszu pod eskortą na Ai, jeśli gracz stosował się do poleceń.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący możliwość romansowania jednocześnie z Jaalem i Corą.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący czasem brak aktywacji celu „Dotrzyj do źródła sygnału” w misji lojalnościowej Peebee.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący uwięzienie postaci na nawisie w krypcie na Elaaden i wyświetlanie w nieskończoność ekranu ładowania.
  • Wyeliminowaliśmy błąd z zapisywaniem i wczytywaniem podczas końcowej walki w misji lojalnościowej Peebee.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący nieusunięcie celu „Porozmawiaj z Sid” na Nexusie.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący znikanie znacznika celu na ostatnim etapie misji „Reformacja” na Voeld.
  • Wyeliminowaliśmy błąd umożliwiający wrogom zaatakowanie gracza w trakcie pierwszej rozmowy z Bainem Massanim na Eos.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący znikanie ostatniej platformy w misji lojalnościowej Dracka podczas zapisywania/wczytywania.
  • Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający wykonanie ostatniej misji fabularnej, jeśli Nomad był zepsuty w ramach misji „Bez paliwa”.
  • Dodaliśmy prośbę o zatwierdzenie zmiany wyglądu Rydera na Tempeście.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący zablokowanie gracza przez bohaterów niezależnych w kwaterze głównej oddziałów APEX na Nexusie.
  • Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający rozmontowanie karabinu X5 Duch.
  • Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający zamykanie menu pauzy klawiszem TAB lub przyciskiem Start/Options na kontrolerze.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący przypisanie punktów umiejętności członków drużyny w ramach automatycznego awansu do poziomów jeszcze nieodblokowanych w misji lojalnościowej.
  • Premia do obrażeń zadawanych w walce wręcz wynikająca z zastosowania kamuflażu taktycznego teraz będzie również uwzględniana w przypadku skoku z uderzeniem.
  • Wyeliminowaliśmy błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych parametrów modów fuzyjnych.
  • [PC] Usprawniliśmy działanie funkcji HDR w systemie Windows 10 Creators Update.
  • [PC] Tryb foto umożliwia teraz regulację głębi ostrości w aplikacji Ansel.
  • [PC] Wyeliminowaliśmy błąd powodujący niewłaściwe podświetlanie klawiszy na klawiaturze Logitech po zmianie konfiguracji sterowania.

Tryb Online

patch2

  • Dodaliśmy platynowy poziom trudności, w którym na jednej mapie można spotkać wrogów z różnych grup.
  • Dodaliśmy postać batariańskiego zakapiora (rzadką).
  • Dodaliśmy w opcjach modyfikacji niektórych postaci suwak koloru skóry.
  • Dodaliśmy nowe rangi premii weterana zwiększające u wszystkich postaci obrażenia powodowane mocami bojowymi, kombinacjami oraz w walce wręcz.
  • Teraz codziennie będą udostępniane dwa wyzwania. Ponadto dodaliśmy nowe rodzaje wyzwań.
  • W sklepie z przedmiotami będą dostępne – co tydzień inne – po dwa nietypowe i dwa rzadkie elementy wyposażenia.
  • Dodaliśmy możliwość zmiany imienia postaci w opcjach modyfikacji.

Broń

  • Dodaliśmy karabin harpunowy Kishock – ciężki jednostrzałowy batariański karabin snajperski wywołujący u wrogów krwawienie.
  • Dodaliśmy nowe wersje broni nietypowych, rzadkich i ultrarzadkich z unikatowymi cechami.
  1. Szaniec: zwiększa odporność na obrażenia, gdy w pobliżu są inni członkowie drużyny. Efekt rośnie z każdym członkiem drużyny w zasięgu.
  2. Wyssanie: zadawane obrażenia powodują regenerację zdrowia postaci gracza.
  3. Wstrząs: zabicie wroga trafieniem w czuły punkt powoduje biotyczny wybuch.
  • Mściciel S
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 55-66 do 66-79.
      • Sokół
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 385-462 do 415-498.
      2. Zwiększyliśmy maksymalną amunicję z 30-38 do 36-45.
      3. Zwiększyliśmy promień wybuchu z 2 do 3 metrów.
      • A.C.
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 58-67 do 64-74.
      • Ładowacz S
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 47-56 do 57-68.
      • Grzechotnik
      1. Skróciliśmy czas przeładowania z 1,5 do 0,75 sekundy.
      2. Zwiększyliśmy maksymalną amunicję z 42-53 do 60-75.
      • Orzeł
      1. Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 18 do 24.
      2. Zwiększyliśmy maksymalną amunicję z 180-225 do 192-240.
      • Skorpion
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 475-570 do 587-704.
      • Wyrównywacz
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 57-68 do 71-85.
      • Wypluwacz
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 66-79 do 87-104.
      • Karabinek Reegar
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 58-70 do 90-108.
      • Żmija S
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 460-552 do 610-732.
      • Indra
      1. Zmniejszyliśmy obrażenia z 105-126 do 92-110.
      • Czarna Wdowa
      1. Zwiększyliśmy obrażenia z 771-891 do 900-1041.
      2. Zwiększyliśmy mnożnik za trafienie w czuły punkt z 1,7 do 2,0.
      • Naladen
      1. Zmieniliśmy podział obrażeń na kinetyczne i obszarowe z 40/60 na 20/80.
      • Cień
      1. Spowolniliśmy przeładowanie karabinu o 33%.

      Mody
      • Dodaliśmy nowy system celowniczy do pistoletów i karabinów szturmowych zwiększający celność broni niewyposażonej w lunetę.

      Moce

      • Strzał wstrząsowy:
      1. Zwiększyliśmy obrażenia bazowe z 350 do 440.
      2. Zwiększyliśmy premię do obrażeń z 25% do 35% na randze 3. i z 40% do 50% na randze 5.
      3. Ranga 6.: Zwiększyliśmy premię do obrażeń zadawanych tarczom z 50% do 100% i premię do obrażeń zadawanych pancerzom z 50% do 120%.
        • Miotacz ognia:
        1. Zwiększyliśmy obrażenia bezpośrednie na sekundę z 240 do 250.
        2. Zwiększyliśmy obrażenia czasowe od płomieni ze 120 do 130 na sekundę.
        • Granat odłamkowy:
        1. Zwiększyliśmy promień wybuchu (obrażeń bazowych) z 5 do 6 metrów.
        2. Ranga 5.: Zwiększyliśmy obrażenia czasowe od odłamków z 65 do 100 na sekundę. Wydłużyliśmy czas działania z 5 do 6 sekund.
        • Fortyfikacja:
        1. Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający Niewzruszonej obronie na randze 6. zapewnienie podanej odporności na obrażenia.
        2. Ranga 6.: Zwiększyliśmy odporność na obrażenia zapewnianą przez Niewzruszoną obronę z 8 na 10 punktów na sekundę, do maksymalnie 50 (poprzednio: 40).
        • Kamuflaż taktyczny i Siatka maskująca:
        1. Zwiększyliśmy premię do obrażeń w walce wręcz z 60% do 75% oraz czas trwania premii z 2 do 3 sekund.
        • Kamuflaż taktyczny:
        1. Mistrz ucieczek teraz powoduje odnowienie kamuflażu na 4 sekundy po zabiciu wroga atakiem wręcz.
        • WI Porzuconych:
        1. Ranga 2.: Zmniejszyliśmy premię do obrażeń zadawanych wiązką z 65% do 50%.
        2. Ranga 5.: Zmniejszyliśmy premię do obrażeń zadawanych skupioną wiązką ze 100% do 80%.
        3. Ranga 6.: Zwiększyliśmy premię do obrażeń zadawanych wiązką elektryczną z 30% do 50%.
        • Szkolenie APEX (pasywne):
        1. Szkolenie w walce powietrznej na randze 5. teraz się nazywa Specjalnym szkoleniem bojowym i dodaje 50% do obrażeń kombinacji detonacyjnych (sumuje się z innymi aktywnymi premiami).
        • Wieżyczka szturmowa:
        1. Ranga 5.: Zwiększyliśmy zasięg Omni-łącza z 6 do 10 metrów.
        2. Ranga 6.: Zwiększyliśmy premię do obrażeń powodowanych przez krioamunicję z 20% do 60%.
        • Lanca:
        1. Zwiększyliśmy obrażenia bazowe z 350 do 400.
        2. Zwiększyliśmy wspomaganie celowania przeciwko odległym celom z dwóch do trzech stopni.
        • Nowa:
        1. Ranga 5.: Zwiększyliśmy premie do obrażeń zadawanych pancerzom i tarczom z 75% do 100%.
        2. Ranga 6.: Zwiększyliśmy premię do obrażeń sejsmicznych z 40% do 50%.
        • Fala uderzeniowa:
        1. Zwiększyliśmy obrażenia bazowe z 350 do 400.
        • Osobliwość:
        1. Ranga 3.: Zwiększyliśmy premię do obrażeń czasowych z 40% do 100%.
        2. Ranga 6.: Zwiększyliśmy obrażenia powodowane wybuchem z 350 do 700.
        • Rzut:
        1. Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający zwiększenie obrażeń kombinacji detonacyjnej w przypadku Rzutu rangi 6b.
        • Unicestwienie:
        1. Wyeliminowaliśmy błąd uniemożliwiający Unicestwieniu wpływanie na wrogów w pierwszych 5 sekundach od aktywacji.

        Wrogowie

        • W większości przypadków zsynchronizowane zabicie Ascendenta, Biesa i Hydry nie spowoduje śmierci gracza, a jedynie jego powalenie.

        Rozgrywka

        • Liczniki czasu i paski postępu będą skalowane adekwatnie do poziomu trudności.
        • Urządzenia muszą zostać rozbrojone w ciągu 45 sekund od pojawienia się. Licznik jest zerowany po zakończeniu interakcji.
        • Zmniejszyliśmy tempo spadania poziomu wysyłania, kiedy procesu nie kontrolują gracze.
        • Wrogowie mogą teraz zakłócać hakowanie.
        • Zabójstwo:
        Zastąpione celem misji „Boss”.
      4. Teraz boss przywołuje bardziej wymagające warianty wrogów (w kolejności rosnącej trudności).
      5. Cele mają specjalne identyfikatory, więcej zdrowia i są odporne na pociski z wyrzutni Kobra.

      Wyposażenie

      • Zwiększyliśmy premię Tarczy niszczyciela do 20%.
      • Zwiększyliśmy premię Wzmacniacza tarczy do 30%.
      • Przekaźnik pakietów reanimacji:
        1. Teraz występuje pod nazwą Przekaźnik pakietów zaopatrzenia.
        2. Duplikuje efekty pakietów pierwszej pomocy, reanimacji i amunicji dla wszystkich członków drużyny w promieniu 10 metrów.
        3. Zwiększyliśmy zasięg wyrzutni Kobra o 50%.
        • Zmieniliśmy obrażenia powodowane przez pociski Kobra, aby były lepiej dopasowane do różnych typów wrogów. Ponadto pociski nie zadają już dodatkowych obrażeń w przypadku trafienia w czuły punkt.