Bo to narazie mój najlepszy wybór z rodzaju „nie masz wyboru”.
-- Jeff "Joker" Moreau
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

System craftingu

Damix @ 17.01.2017, 16:06
Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Crafting to w większości gier RPG część nierozłączna. Wyobrażacie sobie grę w Wiedźmina bez poszukiwania schematów i materiałów potrzebnych do wymarzonej broni lub części pancerza? Dla mnie osobiście taki system to dużo satysfakcji i radości. Mimo to w trylogii dostaliśmy jedynie możliwość modyfikacji i biegania po sklepach Cytadeli w celu kupienia gotowych ulepszeń. Jak pod tym względem będzie prezentować się Andromeda?

craft

Jeżeli wierzyć słowom Głównego projektanta, czyli Ian’a S. Fraziera to zapowiada się obiecująco. Cytując jego oficjalnego twittera:

„W ME:A będzie można stworzyć chociażby młot Krogan i nazwać go przykładowo Grabthar's Hammer. Możliwości są nieograniczone.”

Nie jest to jednak nic nowego w grach BioWare i zapewne domyślacie jaką grą ze swojej stajni twórcy inspirują się jeżeli chodzi o system craftingu (podpowiedź; sceptyczni fani nazywają nową część Mass Effect właśnie tytułem wymienionej gry). Jednak uspokajamy, ma różnić się od tego znanego z Inkwizycji, ale o tym Frazier obiecał wspomnieć później.

Od razu nasuwa się pytanie, skoro można zaprojektować swój własny młot to czy dostaniemy slot uzbrojenia do walki wręcz? Tutaj znów z pomocą przychodzi Ian:

craft2

Czujecie to? Własny omni-blade z możliwością ulepszania? Brzmi pięknie!

A jakie jest wasze zdanie? Cieszycie się na myśl o tworzeniu własnego uzbrojenia czy odpowiadał Wam system zastosowany w trylogii? Przy okazji polecamy śledzić pracownika BioWare i zadawać mu pytania, ponieważ można uzyskać wiele ciekawych informacji.