Cieszę się, że jesteś blisko, Garrusie. Kto wie, kiedy wybuchnie bunt butelek.
-- Shepard
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Multiplayer w Andromedzie - czyli zmiany względem trójki

Damix @ 26.11.2016, 20:38
Ocena użytkowników:  / 3
SłabyŚwietny 

Tryb online w Mass Effect 3 był bardzo fajnym i udanym dodatkiem do trybu single. Nic więc dziwnego, że BioWare postanowiło wprowadzić go też w Andromedzie. Pytanie tylko, czy nie będzie to aby odgrzewany kotlet i kopia tego co mogliśmy ujrzeć w ostatniej części trylogii? Redaktorzy z GameInformer mieli okazję wypróbować chwilę multi, dzięki temu mamy dla Was 5 głównych aspektów które zmienią się w Andromedzie. Zapraszamy do czytania.

Andromeda

Dynamiczna rozgrywka

Multiplayer w ME3 w większości opierał się na defensywnej grze, siedzieliśmy sobie z kompanami schowani za osłonami osłaniając siebie nawzajem i od czasu do czasu wykonując cele misji. W Andromedzie ma się to zmienić, rozgrywka ma stać się bardziej dynamiczna dzięki czemu nie będziemy mogli sobie pozwolić na ciągłe siedzenie za osłonami gdyż przeciwnicy po prostu będą nas flankować przez co zostaniemy otoczeni . W ten sposób twórcy chcieli ożywić tryb i zrobić go bardziej ekscytującym. Oczywiście nie zabroni nam to grać defensywniej, po prostu będziemy mieli więcej możliwości w ofensywniej m.in. dzięki nowym umiejętnościom.

Andromeda2

Czas odnowienia umiejętności

Większa rolę będę odgrywały moce specjalne. O ile w poprzedniej odsłonie gra opierała się głównie na posługiwaniu się bronią palną i używaniu umiejętności co jakiś czas tak tutaj każdy skill będzie posiadał swój indywidualny czas odnowienia. Oznacza to, że nie po jednym użyciu mocy nie będziemy musieli czekać na odnowienie pozostałych jak miało to miejsce w trójce. Położy to większy nacisk na wykorzystanie umiejętności i odblokuje możliwość robienia tzw. „combosów”

Andromeda3

Plecak odrzutowy

Jest też element rodem z Fallouta 4, czyli jetpack. Wprowadzenie tego elementu spotkało się z mieszaną reakcją fanów, ale zdaniem BioWare ma to wprowadzić do gry więcej dynamiki i odblokować więcej rozwiązań taktycznych. Plecak pozwoli nam na więcej możliwości, będziemy mogli szybko przeskoczyć na tyły przeciwnika i wykończyć ich szybko z zaskoczenia. Umiejętność ta będzie na krótki dystans, więc nie oczekujcie zabawy w Iron Mana.

Andromeda4

Zakupowy szał

Czyli element który pewnie najbardziej przypadnie do gustu paniom. Zamiast spędzać całe dnie w galeriach handlowych będą mogły kupować w Andromedzie nie wychodząc z domu! Tak poważnie to wraca sklep, lecz na nieco innych zasadach. Dostępne będą znów paczki z kartami z których będziemy mogli wydropić bronie, ulepszenia i inne itemy. Wzorem ME3 będziemy mogli zakupić pakiety za pomocą waluty z gry jak i za realne pieniądze jeżeli ktoś jest mocnym „tryhardem”. Jak już informowaliśmy w newsie z N7 Day dochodzi tutaj nowy element, jeżeli nie chcemy liczyć na litość systemu i czekać aż dropnie nam coś ciekawego. Udostępniony będzie rynek gdzie będziemy mogli odblokować konkretną broń jaka nas interesuje, jednak potrzebna będzie do tego waluta zwana „mission founds”

Andromeda5

Tryb Prestiżu

Kolejna rzecz o której informowaliśmy już wcześniej tzw. prestiż XP. Będziemy mieli dwie gałęzie doświadczenia, zwykłe i doświadczenie klasy. Dzięki temu drugiemu będziemy mogli ulepszać daną klasę o większą ilość życia, większe obrażenia itd.

Andromeda6

Wpływ na kampanie

Nasuwa się od razu pytanie czy tryb multi będzie znów ingerować w rozgrywkę dla pojedynczego gracza. Tak, multi będzie miało wpływ, ale nie w takim stopniu jak w poprzedniej odsłonie. BioWare zdało sobie sprawę, że zakończenie zależne od postępów w trybie online to fatalny pomysł, lecz wciąż chcą byśmy w jakiś sposób poczuli korzyści przeniesione z drugie trybu.

Andromeda7

To co? Chętni na tryhard w multi? My w redakcji już nie możemy się doczekać!

źródło: GameInformer