Strefa objęta kwarantanną z powodu wirusa zabijającego obcych. Dlaczego nigdy nie chodzimy w jakieś fajne miejsca?
-- członek oddziału
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

BioWare wyciśnie z siebie siódme poty, by dopracować Andromedę...

Kepason @ 26.10.2015, 11:22
Ocena użytkowników:  / 7
SłabyŚwietny 

...Przynajmniej tak twierdzi samo BioWare, przemawiając ustami Iana Fraziera (głównego projektanta gry). Jak mówi na swoim Twitterze Frazier, studio zrobi wszystko, by dać fanom doszlifowany produkt. Tyczy się to zarówno spójności świata, jak i jego rozmiarów.

Andro

Ian wypowiada się także w imieniu dwóch najważniejszych osób w całym projekcie - Michaela Gamble'a oraz Fabrice'a Condominasa, twierdząc, że obaj panowie "są w stanie przedzierać się przez ostre kawałki szkła, byle tylko gra była dopracowana i najwyższej jakości". Trzeba przyznać, że ta hiperbola kryje w sobie dość śmiałe i mocne obietnice.

Frazier napomknął także jakiś czas temu, że największy świat, jaki stworzyło do tej pory BioWare, ma być także jak najbardziej żywy i pełen interaktywnej zawartości. Jak stwierdził główny projektant, wszyscy twórcy są zachęcani do tego, by umieszczać w grze jak najwięcej zawartości i zostawiać jak najmniej niezagospodarowanych przestrzeni.

Wszystko to brzmi dobrze. Nawet bardzo dobrze. Lecz ile z tych obietnic okaże się prawdą, okaże się pod koniec przyszłego roku. Mass Effect: Andromeda ukaże się zimą 2016 r.