Proteanie zniknęli pięćdziesiąt tysięcy lat temu. Nie mogłeś być przy tym, ni chuja!
-- Urdnot Wrex
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

BioWare Celuje w Kinowy Realizm

Kepason @ 23.02.2015, 20:24
Ocena użytkowników:  / 2
SłabyŚwietny 

Wygląda na to, że BioWare chce stawiać w swoim kolejnym dziele na jeszcze bardziej kinową rozgrywkę, niż miało to miejsce w poprzedniczkach. Zapraszamy do rozwinięcia artykułu.

ShepSmile

Na swojej stronie studio zamieściło informację o poszukiwaniu animatora efektów filmowych. Wybrany kandydat miałby pracować nad powstającym właśnie nowym Mass Effect.

Oto zadania, jakie studio stawia nowo zatrudnionemu animatorowi:

  • Tworzenie i animowanie przerywników filmowych, które będą współgrały z narracją gry.
  • Animacja człowieka, dająca mu charakter, osobowość, nastroje i wiarygodność.
  • Animacja ruchu zarówno ludzi, jak i innych kreatur, nadająca im realizmu.
  • Tworzenie nastroju postaci, poprzez animowanie zachowań i grymasów.

Mass Effect zawsze starał się oddawać emocje bohaterów, na tyle, na ile pozwalała na to technologia tworzenia gry. Wygląda jednak na to, że tym razem czekają nas naprawdę realistyczne doznania. Czy tak będzie faktycznie? Cóż, przekonamy się. Premiera gry prawdopodobnie odbędzie się w roku 2016.