Amonkiro, panie myśliwych, spraw, aby mi ręka nie zadrżała, abym strzelał celnie i poruszał się szybko. A w najgorszym razie spraw, aby mi wybaczono.
-- Thane Krios, przed wykonaniem zadania.
Czytaj więcej...

Jedni odchodzą, drudzy wracaj...

Wraz z końcem lipca, nadejdą poważne zmiany w BioWare. Z f...

Czytaj więcej...

Patch 1.09 dostępny

Wczoraj na serwery weszła nowa łatka oznaczona numerem 1.0...

Czytaj więcej...

Fizyczność przy nagraniach j...

Przyszedł czas na ostatni wywiad z serii. Naszym i waszym ...

Czytaj więcej...

Vetra jest PERFEKCYJNA

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatn...

0123

Krwawa Horda

Luelle @ 23.07.2011, 18:35
Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 
Krwawa Horda

Początkowo niewielki gang vorchów z Systemów Terminusa, Krwawa Horda przekształciła się w legion najlepszych najemników, dzięki wizjonerskiej działalności kroganina Ganara Wranga. Wygnany za uderzenie kroganki w przypływie gniewu, Wrang za wszelką cenę próbował odzyskać utracony status.

Dowodząc bandą vorchów jako pirat, Wrang szkolił rekrutów i umacniał swą złą sławę całą dekadę przed wcieleniem swych bojowników do firmy ochroniarskiej na Skylliańskim Pograniczu. Jego rozgłos sprawił, że dzięki swym usługom niezwykle się wzbogacił. Wrang w końcu powrócił triumfalnie do swego klanu, zbierając starszyznę, gangi krogańskie i skierował ich siłę ognię wspartą biotyką ku zorganizowanej przestępczości w Systemach Terminusa.

Po ogłoszeniu zakazu wstępu wszystkich członków Krwawej Hordy do Cytadeli, gang zapoczątkował falę przekupstw i łapówek w portach kosmicznych. Pojawia się zawsze tam, gdzie wybucha jakiś konflikt zbrojny i szczyci się przyjmowaniem nietykalnych kontraktów, które wymagają maksimum przemocy. Krwawa Horda składa się głównie z krogan i vorchów, choć używają oni również varrenów do poszczucia wrogów.

Krogańscy członkowie Hordy zauważyli niesamowite zdolności adaptacyjne vorchów, dlatego zbierają ich i trenują do upadłego. Dzięki temu stają się silniejsi, szybsi, sprytniejsi oraz bardziej odporni od reszty najemników i przedstawicieli swej rasy. Kilka szkolonych vorchów w grupie daje ogromną przewagę nad przeciwnikiem, potęgując okrucieństwo i dzikość walki.

Szturmowiec Krwawej Hordy, Vorcha Symbol Krwawej Hordy

Mass Effect 2

Omega

Krwawą Hordą na Omedze dowodzi kroganin Garm, który twierdzi, że jego gang jest największą siłą miasta. Rywalizuje z innymi syndykatami najemników: Błękitnymi Słońcami i Zaćmieniem. W pewnym momencie pragnie nawet zdetronizować królową Omegi, Arię T’Loak, usiłując wyeliminować jej doradcę, Wyrocznię.

Garm

Dystrykt Gozu

Krwawa Horda pragnęła przejąć dystrykt Gozu od Błękitnych Słońc. Początkowo Błękitne Słońca bez problemu odpierały ataki konkurencyjnego gangu, ale nagle w dzielnicy pojawiła się epidemia wywołana przez Zbieraczy i zabijająca nie-ludzkich członków Błękitnych Słońc. Wtedy napadli na nich vorcha (którzy byli odporni na chorobę) i powoli Krwawa Horda zaczęła przejmować teren. W tym czasie Mordin Solus wynalazł lekarstwo na chorobę i rozprzestrzenił je w całej dzielnicy, lecząc chorych. Oddział prowadzony przez Komandor/a Shepard/a zabezpieczył placówkę, roznosząc lek i niszcząc plan dominacji Krwawej Hordy w dystrykcie Gozu.

Archanioł

Kiedy samozwańczy stróż prawa, turianin Archanioł, zaczął niszczyć plany Krwawej Hordy, Błękitnych Słońc i Zaćmienia, te połączyły swoje siły, mimo lat nienawiści i ciągłej konkurencji, by go dorwać. Gangi zabiły wszystkich towarzyszy Archanioła, zmusiły go do powrotu do swojej kryjówki i zaplanowały dorwać go, przechodząc podziemnymi tunelami. Mimo to, Garm i inni przywódcy gangów zostali zabici, gdy na odsiecz turianinowi przybył/a Komandor Shepard.

Pragia

Krwawa Horda dowodzona przez kroganina Kurecka została zatrudniona przez człowieka Aresha, aby zapewnić mu bezpieczeństwo przy ponownym otwarciu placówki Teltin. Aresh obiecał gangowi niezwykle zyskowny sprzęt z tej placówki, lecz okazało się, że nic kosztownego tam nie ma. Gdy Komandor Shepard i Jack przybyli na miejsce, Kureck zaatakował ich i zginął podczas walki.

Tuchanka

Na rodzinnej planecie krogan, Krwawa Horda służy Szefowi Weyrloc’owi Guld’owi, który poszukuje lekarstwa na genofagium, aby z powrotem powstało imperium krogańskie z nim na czele. Shepard i Mordin Solus przybywają na miejsce w poszukiwaniu zaginionego przyjaciela salarianina – Mealona. Po przedarciu się przez zastępy członków Krwawej Hordy i byciu świadkami przerażających wyników jakichś eksperymentów, dowiadują się, iż Maelon nie został porwany, tylko sam zgłosił się na ochotnika, by pomagać Weyrlocowi Guldowi. Natomiast w obozie Urdnotów stoi członek Krwawej Hordy, który zajmuje się rekrutacją.

Cytadela

Mimo że członkowie Krwawej Hordy nie mają wstępu do Cytadeli, to jeden z nich jest ochroniarzem turiańskiego polityka, Jorama Talida.

Oddziały Militarne Krwawej Hordy

  • Bombardierzy
  • Ogniaki
  • Szturmowcy
  • Żołnierze

Znani członkowie

  • Ganar Yulaz – szef Krwawej Hordy
  • Garm – przywódca Krwawej Hordy na Omedze
  • Kureck - przywódca oddziału Krwawej Hordy na Pragii
  • Kalusk – dowódca bazy Krwawej Hordy na Zada Ban
  • Salamul – przywódca operacji komunikacyjnych na Tarith

Do stworzenia artykułu wykorzystano informacje dostępne na masseffect.wikia.com.